"Zeg, gaan we nog zoenen of wat?"quote:
Ik denk dat dat licht onderschat is.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:53 schreef HostiMeister het volgende:
Denk dat er maar eentje hier autistisch is,
Nou, als je beide wel wil, maar niet durft. Dan is dat niet echt handig. Zeker niet als je daardoor vervolgens onwijs onzeker gaat lopen doen omdat je nu niet weet wat die van je wil.quote:
Maar waarom zet je je er al 5 dates niet overheen en onderneem je zelf actie? Ik snap dat het eng en spannend is, zelf ook wel eens de initiatiefnemer moeten zijn, maar dan gebeurd er tenminste iets.quote:
das wel duidelijk toch. Dat durf k dus niet. Dadelijk wijst die mij af of zo.quote:Op zondag 15 juli 2018 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar waarom zet je je er al 5 dates niet overheen en onderneem je zelf actie? Ik snap dat het eng en spannend is, zelf ook wel eens de initiatiefnemer moeten zijn, maar dan gebeurd er tenminste iets.
En dan ben ik echt benieuwd WAAROM. Dus niet: zou jij dat wel doen dan.
Johquote:Op zondag 15 juli 2018 14:07 schreef snoesje45 het volgende:
Hier uiteindelijk na wat moeilijk gedoe van haar kant toch ineens een berichtje gekregen dat ze graag wil afspreken. Zaterdag it is.
Maar vind je dit dan oprecht fijner? Die constante onzekerheid/onduidelijkheid? Niemand houdt van afwijzing, iedereen vindt de eerste stap zetten eng, maar na 5 dates zou ik gillend gek worden.quote:Op zondag 15 juli 2018 14:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
das wel duidelijk toch. Dat durf k dus niet. Dadelijk wijst die mij af of zo.
Nee natuurlijk niet... dat lijkt mij logischquote:Op zondag 15 juli 2018 14:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar vind je dit dan oprecht fijner? Die constante onzekerheid/onduidelijkheid? Niemand houdt van afwijzing, iedereen vindt de eerste stap zetten eng, maar na 5 dates zou ik gillend gek worden.
Deze had ik nog gemist trouwens, wat leuk! Wordt wel stilletjes zo hierquote:Op zondag 15 juli 2018 07:40 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik kan me zo zoetjesaan afmelden als dater hier.Gisteren weer een heerlijke dag gehad samen. De Andreas Schotel wandeling gedaan bij Esbeek, erg aan te raden voor wandeldates. En daarna flink aan het speciaalbier.
Ook van beide kanten uitgesproken dat dit wel meer is dan leuke dates. Dikke kans dat het wat kan worden.
Ben wel benieuwd hoor! Hoe het nu gaat lopen.quote:Op zondag 15 juli 2018 15:20 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kwam ook vrij onverwacht
Mijn date was ziek vandaag.quote:Op zondag 15 juli 2018 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Deze had ik nog gemist trouwens, wat leuk! Wordt wel stilletjes zo hier.
Iemand nog leuke dates op de planning de komende tijd?
Leuk! Wat ga je doen?quote:Op zondag 15 juli 2018 15:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Mijn date was ziek vandaag.. Hopelijk zie ik haar nu dinsdag
.
Gisteren nog 1 gehad, was helaas vrij saai. Ik kap er maar ff mee, merk dat ik er zelf ook geen zin meer in heb.quote:Op zondag 15 juli 2018 15:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iemand nog leuke dates op de planning de komende tijd?
koffiedrinken was het tochquote:Op zondag 15 juli 2018 16:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wandelen, koken en als de klik er is ook knuffelen
Jammer! Geen klik dus? Hadden jullie wel al een tijdje contact voor de date of snel afgesproken?quote:Op zondag 15 juli 2018 16:12 schreef TvhN het volgende:
[..]
Gisteren nog 1 gehad, was helaas vrij saai. Ik kap er maar ff mee, merk dat ik er zelf ook geen zin meer in heb.
Ze reageert weer iets meer op appjes, we gaan het zien komende week. Zaterdag staat iig.quote:Op zondag 15 juli 2018 15:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoor! Hoe het nu gaat lopen.
Account door de shredder en anoniemquote:Op zondag 15 juli 2018 16:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
koffiedrinken was het toch
Waar is Weiss eigenlijk
Wat leuk! Jij hebt toch heel veel dates gehad he.quote:Op zondag 15 juli 2018 07:40 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik kan me zo zoetjesaan afmelden als dater hier.Gisteren weer een heerlijke dag gehad samen. De Andreas Schotel wandeling gedaan bij Esbeek, erg aan te raden voor wandeldates. En daarna flink aan het speciaalbier.
Ook van beide kanten uitgesproken dat dit wel meer is dan leuke dates. Dikke kans dat het wat kan worden.
Leuk leuk! Al plannen voor een vervolgdate?quote:Op zondag 15 juli 2018 18:25 schreef KaBuf het volgende:
Vanmiddag date gehad bij haar thuis. Deel ervan uno gespeeld (kaartspel) vanuit gesprekken die we hebben gehad.
Was wel een leuke date
Heb je gevraagd waarom nu ineens wel?quote:Op zondag 15 juli 2018 16:45 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ze reageert weer iets meer op appjes, we gaan het zien komende week. Zaterdag staat iig.
Gesproken over een tweede date maar we wachten ff af tot ik terug ben van vakantie.quote:Op zondag 15 juli 2018 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk leuk! Al plannen voor een vervolgdate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |