SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.SPAM:
![]()
Alleen maar goedquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Even uit spijkerbroek sig quoten:
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Koen66 het volgende:
altijd leuk naar een gesloten topic blijven staren
minder drinken jij!quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Koen66 het volgende:
heb het wel eens 10 minuten volgehouden voordat ik het door hadquote:
POTVERDRIE, WAAROM REAGEERT NIEMAND OP MIJquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb het wel eens 10 minuten volgehouden voordat ik het door had
quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onderschatte band. Heeft een hele reeks tijdloze nummers gemaakt.
Ja ik ben mijn UI-tjequote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Klopt altijdquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
Even uit spijkerbroek sig quoten:
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja ik ben mijn UI-tjewaarom zou ik daar een andere meid op zetten met een halve selfie.
peaceman wel.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijkZijn er niet veel met zichzelf als UI
ja ik heb een dubbele springerige persoonlijkheidquote:
Ik dacht dat Woodstock Lennon op een vroege zondagochtend moest voorstellenquote:Op zaterdag 14 juli 2018 23:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja ik heb een dubbele springerige persoonlijkheid
quote:Op zondag 15 juli 2018 00:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat Woodstock Lennon op een vroege zondagochtend moest voorstellen
Oh btw, ik had laatst een familiedag en daar waren een heel stel kinderen van Lennon's leeftijd.. die dus ook allemaal zo stonden te dansen als Lennon in de Efteling
voor de variatie.. al had ik niet door dat het een live versie wasquote:
trustequote:Op zondag 15 juli 2018 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Tijd om om te vallen. Truste allemaal.
Bedankt peace!
truste LZquote:Op zondag 15 juli 2018 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt peace!
Slaap lekker!quote:Op zondag 15 juli 2018 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt peace!
Trustenquote:Op zondag 15 juli 2018 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt peace!
ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de dance, maar ik heb wel een stuk of wat uitzonderingen en dit is er 1 vanquote:
deze trek ik zeker ook primaquote:Op zondag 15 juli 2018 00:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de dance, maar ik heb wel een stuk of wat uitzonderingen en dit is er 1 van
wat is nachtpraatradio?quote:Op zondag 15 juli 2018 00:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind je hele fijne muziek hebben, maar ik wil nu weer nachtpraatradio hebben
Nouja, 3fm doet dan bellers trollen, geintjes maken ed, ikzelf zou er dan spelelementen oid ingooienquote:
tja zo professioneel zijn we niet hier... wij krijgen dan ook niet betaald.quote:Op zondag 15 juli 2018 00:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, 3fm doet dan bellers trollen, geintjes maken ed, ikzelf zou er dan spelelementen oid ingooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
NEE! Doe het niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |