abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 juli 2018 @ 00:45:18 #276
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180504772
Zo, ook weer thuis. WK finale wel nog gezien en moet zeggen dat het een van de leukere finales is die ik gezien heb. De meeste WK finales zijn namelijk niet om aan te zien. Jammer dat de Kroaten niet hebben kunnen winnen, maar kan wel leven met Frankrijk als wereldkampioen. Ik vind dat ook de beste ploeg van dit toernooi. Misschien niet het leukste om naar te kijken, maar wel heel erg goed.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 00:46:17 #277
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180504782
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Er zouden hoe dan ook rellen zijn geweest in Frankrijk. In een land als Kroatië was dit minder waarschijnlijk, want daar speelt het 'verdriet en boos' wat minder, omdat ze minder van het WK hadden verwacht.
Daar is juist de blijdschap om de tweede plaats zo mooi. _O_
Deels komt dat ook door het aantal inwoners, denk ik. Het is moeilijk een goede rel in stand te houden in je eentje.

De agglomeratie van Parijs heeft al meer dan twee keer het aantal inwoners als heel Kroatië.
Meer mensen = meer van dit soort sneue figuren = grotere kans op rellen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 juli 2018 @ 00:47:51 #278
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180504801
En dat met die ene paraplu is toch ook wel heel erg bizar. Hoe kun je dat zo slecht regelen? En laat wel zien, hoe een slechte gastheer, en totaal geen gentleman, Putin is. Want als gastheer zorg je ervoor dat je gasten droog staat. Hij had die mensen achter hem moeten sommeren om de paraplu boven Macron en Grabar-Kitarovic te laten houden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 00:48:47 #279
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180504815
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:45 schreef Redefine het volgende:
Zo, ook weer thuis. WK finale wel nog gezien en moet zeggen dat het een van de leukere finales is die ik gezien heb. De meeste WK finales zijn namelijk niet om aan te zien. Jammer dat de Kroaten niet hebben kunnen winnen, maar kan wel leven met Frankrijk als wereldkampioen. Ik vind dat ook de beste ploeg van dit toernooi. Misschien niet het leukste om naar te kijken, maar wel heel erg goed.
Eens, was zeker een van de betere finales van de afgelopen tijd. Prettig om te kijken ook, weinig venijnige overtredingen en zelfs het tijdrekken richting het eind bleef imo redelijk binnen de perken. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 juli 2018 @ 00:50:31 #280
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180504827
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Eens, was zeker een van de betere finales van de afgelopen tijd. Prettig om te kijken ook, weinig venijnige overtredingen en zelfs het tijdrekken richting het eind bleef imo redelijk binnen de perken. ^O^
Ja. Ook Mbappé die bij een bepaalde actie uit balans werd gebracht, maar er niet bij ging liggen in het strafschopgebied. Dat zouden veel spelers toch anders doen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180504835
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Deels komt dat ook door het aantal inwoners, denk ik. Het is moeilijk een goede rel in stand te houden in je eentje.

De agglomeratie van Parijs heeft al meer dan twee keer het aantal inwoners als heel Kroatië.
Meer mensen = meer van dit soort sneue figuren = grotere kans op rellen.
Ook heel erg gelijk in natuurlijk. Dat speelt zeker ook mee. En zou het dan ook jammer vinden als eventuele relletjes als 'typisch Frans voetbalgedrag' worden gezien.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 16 juli 2018 @ 00:52:47 #282
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180504849
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:50 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Ook Mbappé die bij een bepaalde actie uit balans werd gebracht, maar er niet bij ging liggen in het strafschopgebied. Dat zouden veel spelers toch anders doen.
Ja precies.
Niet kinderachtig zijn, doorspelen als je kan doorspelen. Dat zou heel wat wedstrijden een stuk leuker maken om naar te kijken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180504867
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:47 schreef Redefine het volgende:
En dat met die ene paraplu is toch ook wel heel erg bizar. Hoe kun je dat zo slecht regelen? En laat wel zien, hoe een slechte gastheer, en totaal geen gentleman, Putin is. Want als gastheer zorg je ervoor dat je gasten droog staat. Hij had die mensen achter hem moeten sommeren om de paraplu boven Macron en Grabar-Kitarovic te laten houden.
Mee eens. Ik zou zelf als eerste de gasten droog houden en daarna pas mezelf. Het was echt cringeworty die paraplu alleen over Poetin. :') Later kwamen er meer paraplu's bij, maar het was alsnog een heel vreemd moment.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 16 juli 2018 @ 00:55:28 #284
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180504872
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:51 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ook heel erg gelijk in natuurlijk. Dat speelt zeker ook mee. En zou het dan ook jammer vinden als eventuele relletjes als 'typisch Frans voetbalgedrag' worden gezien.
Dat laatste zal ik iig niet denken. Laten we eerlijk zijn, hier in Nederland zijn ook wel een paar ploegen te vinden wiens "supporters" ongeacht de uitslag wel een reden vinden om het centrum gratis te verbouwen. :r
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 juli 2018 @ 00:58:49 #285
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180504895
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zou zelf als eerste de gasten droog houden en daarna pas mezelf. Het was echt cringeworty die paraplu alleen over Poetin. :') Later kwamen er meer paraplu's bij, maar het was alsnog een heel vreemd moment.
Dat die paraplu's er later bij kwamen, was veel te laat. Die anderen waren toen al doorweekt. En ook wel opvallend dat alle andere paraplu's veel kleiner waren dan die eerste.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 00:59:54 #286
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180504904
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:54 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zou zelf als eerste de gasten droog houden en daarna pas mezelf. Het was echt cringeworty die paraplu alleen over Poetin. :') Later kwamen er meer paraplu's bij, maar het was alsnog een heel vreemd moment.
Was ook best een domme actie.
Laten we eerlijk zijn, Putin heeft dit hele WK gebruikt om de PR van Rusland (en daarmee hemzelf) weer wat op te krikken. Om dan juist op zo iets onbenulligs als zelf droog staan, wat nu wel de hele wereld over gaat, de bal te laten liggen is echt slechte PR-planning.

Daar gaat iemand ook nog wel iets over te horen krijgen, gok ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_180504951
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:55 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dat laatste zal ik iig niet denken. Laten we eerlijk zijn, hier in Nederland zijn ook wel een paar ploegen te vinden wiens "supporters" ongeacht de uitslag wel een reden vinden om het centrum gratis te verbouwen. :r
Nederlanders kunnen inderdaad ook heel vervelende supporters zijn. Zowel internationaal als nationaal.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 16 juli 2018 @ 01:06:22 #288
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180504955
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Was ook best een domme actie.
Laten we eerlijk zijn, Putin heeft dit hele WK gebruikt om de PR van Rusland (en daarmee hemzelf) weer wat op te krikken. Om dan juist op zo iets onbenulligs als zelf droog staan, wat nu wel de hele wereld over gaat, de bal te laten liggen is echt slechte PR-planning.

Daar gaat iemand ook nog wel iets over te horen krijgen, gok ik.
Dat laatste zeker, daar gaan een paar mensen ontslagen worden. Maar Putin had het zelf gewoon deels goed kunnen maken door het grote gebaar te maken en de paraplu weg te geven.

Het stomme is dat heel veel mensen dit uiteindelijk juist heel erg goed bij zullen blijven. Juist omdat er verder niet veel aan de hand was. Het was best sfeerloos in de stadions, maar verder was alles wel goed geregeld. Als je dan zoiets aan het einde doet, dan blijft dat heel erg lang hangen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:06:51 #289
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180504961
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:05 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nederlanders kunnen inderdaad ook heel vervelende supporters zijn. Zowel internationaal als nationaal.
Clubsupporters wel. De oranje fans zijn juist zelden of nooit een probleem.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_180504963
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Clubsupporters wel. De oranje fans zijn juist zelden of nooit een probleem.
Maar die deden nu niet mee (helaas :D ).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  maandag 16 juli 2018 @ 01:08:15 #291
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180504970
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:07 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Maar die deden nu niet mee (helaas :D ).
Helaas niet nee. Hopelijk over twee jaar bij het EK er weer bij.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:25:03 #292
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180505061
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:06 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat laatste zeker, daar gaan een paar mensen ontslagen worden. Maar Putin had het zelf gewoon deels goed kunnen maken door het grote gebaar te maken en de paraplu weg te geven.

Het stomme is dat heel veel mensen dit uiteindelijk juist heel erg goed bij zullen blijven. Juist omdat er verder niet veel aan de hand was. Het was best sfeerloos in de stadions, maar verder was alles wel goed geregeld. Als je dan zoiets aan het einde doet, dan blijft dat heel erg lang hangen.
Ja, dat laatste is juist wat ik zo dom vind (niet dat ik het erg vind), Putin is doorgaans slimmer dan dit.
Jammer dat er waarschijnlijk een of andere derdejaars PR student voor zal moeten boeten.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:26:42 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180505069
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Helaas niet nee. Hopelijk over twee jaar bij het EK er weer bij.
Laten we dat idd hopen, ik miste de nieuwsitems over het Oranjelegioen wel een beetje, eerlijk gezegd.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:26:48 #294
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180505070
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, dat laatste is juist wat ik zo dom vind (niet dat ik het erg vind), Putin is doorgaans slimmer dan dit.
Jammer dat er waarschijnlijk een of andere derdejaars PR student voor zal moeten boeten.
Ik denk dat Putin hier heel erg in dubio zat. Zijn eigen ego voorop laten staan (een man als hij gaat natuurlijk niet in de regen staan/de belangrijkste man krijgt een paraplu, de rest niet) tegenover de afgang voor de organisatie.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:27:11 #295
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180505072
quote:
10s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:26 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Laten we dat idd hopen, ik miste de nieuwsitems over het Oranjelegioen wel een beetje, eerlijk gezegd.
De sfeer is zonder Nederland erbij totaal anders ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:43:05 #296
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180505156
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:26 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik denk dat Putin hier heel erg in dubio zat. Zijn eigen ego voorop laten staan (een man als hij gaat natuurlijk niet in de regen staan/de belangrijkste man krijgt een paraplu, de rest niet) tegenover de afgang voor de organisatie.
Ja, ik weet niet hoe zoiets in Rusland gezien wordt. Daarvoor ken ik de Russische cultuur te weinig, maar ik kan me ook zo voorstellen dat hij, al was het maar in zijn hoofd, gezag zou verliezen door de anderen voor te laten gaan.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:46:17 #297
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180505173
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet hoe zoiets in Rusland gezien wordt. Daarvoor ken ik de Russische cultuur te weinig, maar ik kan me ook zo voorstellen dat hij, al was het maar in zijn hoofd, gezag zou verliezen door de anderen voor te laten gaan.
Ik kan naar de Russische cultuur ook alleen maar gissen, want daar heb ik ook net wat te weinig kennis van. Maar Putin is een en al machismo. Dat is al jaren te zien aan zijn filmpjes waarin die gaat vissen. Foto's met ontbloot bovenlijf etc. Dat is een heel bewust imago.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:46:54 #298
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180505178
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:27 schreef Redefine het volgende:

[..]

De sfeer is zonder Nederland erbij totaal anders ja.
Ja, zo zonder Nederland zou iemand nog kunnen denken dat alle voetbalsupporters normaal zijn oid. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:47:53 #299
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_180505181
Ik moest opeens hieraan denken met dat paraplu gebeuren.

Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 16 juli 2018 @ 01:48:33 #300
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_180505182
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2018 01:46 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik kan naar de Russische cultuur ook alleen maar gissen, want daar heb ik ook net wat te weinig kennis van. Maar Putin is een en al machismo. Dat is al jaren te zien aan zijn filmpjes waarin die gaat vissen. Foto's met ontbloot bovenlijf etc. Dat is een heel bewust imago.
Ja, dat maakte dit ook zo dubbel voor hem waarschijnlijk. Zijn imago richting zijn volk versus wat hij wilde uitstralen naar de rest van de wereld.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')