Dan is het ook voor jou tijd om de drank te laten staanquote:
Hopelijk komt Samson maandag langsquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:06 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dan is het ook voor jou tijd om de drank te laten staan
quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk komt Samson maandag langs
quote:
Zijn zoon welquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:09 schreef dvdfreak het volgende:
penetreert gertje nog steeds een van de meiden van k3
Zo vader zo zoonquote:
Ik kan dit ook wel waarderen. Heerlijk eerlijk, geen verborgen agenda, geen actsquote:
Dat welquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:11 schreef luxerobots het volgende:
Die Marokkaan is wel een slechte verliezer.
Hij kijkt niet verder dan het hoofd van die K3 mokkel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:11 schreef Doublepain het volgende:
Gertje kijkt niet verder dan Brussel denk ik
Hij benoemt de feiten ,de var is nie consequentquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:11 schreef luxerobots het volgende:
Die Marokkaan is wel een slechte verliezer.
Dat is echt zo'n persoon; als hij niet had bestaan was de wereld er niet slechter op geweest.quote:
Het is niet eerlijk, hun krijgen wel het voordeel en wij alleen maar het nadeel.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij benoemt de feiten ,de var is nie consequent
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij benoemt de feiten ,de var is nie consequent
En daggggg meneer de Raaaaaf!quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:12 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de deurbel deed het niet.
Niks met een slachterrof te maken maar met het durven benoemen van de VAR fouten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is niet eerlijk, hun krijgen wel het voordeel en wij alleen maar het nadeel.
Je kan ook zelf scoren en wedstrijden winnen.
Het slachtoffercomplex zit er diep in.
Zipportal ligt eruit helaas, u kunt overschakelen naar Pauw.quote:
Godvertering ik leeg helemaal dubbel hier ahahahahquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
Gertje heeft gewoon al die meiden van K3 uit elkaar getrokken. Lekker man, niks mis mee.
Ik hoor het Gijp zo zeggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
Gertje heeft gewoon al die meiden van K3 uit elkaar getrokken. Lekker man, niks mis mee.
Soms moet je even wat directer zijn om een punt te makenquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, jij komt intelligent op mij over. Pannenkoek!
Geef hem eens ongelijkquote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:17 schreef De_Kraam het volgende:
Je kan altijd wel zeiken om een strafschop te krijgen, maar die krijg je niet altijd. Juist omdat voetbal een contactsport is.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Soms moet je even wat directer zijn om een punt te maken
uh neequote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan altijd wel zeiken om een strafschop te krijgen, maar die krijg je niet altijd. Juist omdat voetbal een contactsport is.
Maar goed, ben jij toevallig Marokkaan? Want dan is discussiëren hierover zinloos.
Ik denk dat Marokko meer aan Nordin Amrabat verdient dan Nederland.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Nederland meer aan Nordin Amrabat verdient heeft dan andersom, dus 'de welvaart' is een kulargument natuurlijk
En hoe is dat ontstaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat Nederland meer aan Nordin Amrabat verdient heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |