Klopt, wordt vaak vergeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 20:57 schreef opgebaarde het volgende:
Zo dat stukje uit het interview met Anderson wat ze lieten zien, wauw. Wat een geweldige vent
Nee, daarom is zijn opmerking ook flauwekul, als het al niet sarcastisch was.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar de ondergrond is nu toch niet veranderd?
Nadal speelt zijn forehand met extreem veel topspin en dat is in een hal minder effectief, omdat de bal minder hoog stuit. Djokovic speelt zeker zijn backhand vlakker dan Nadal.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:16 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Kijk het vrijwel nooit.
Maar waarom is het indoor (heel) anders tennissen en waarom heeft Nadal daar nadeel van?
Dat maakt zeker wel verschil, dat was ook een voordeel voor Federer tov Murray bij de Wimbledon-finale, dak dicht maakt echt wel wat uit, ook al verandert de ondergrond niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee, daarom is zijn opmerking ook flauwekul, als het al niet sarcastisch was.
Bron?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat maakt zeker wel verschil, dat was ook een voordeel voor Federer tov Murray bij de Wimbledon-finale, dak dicht maakt echt wel wat uit, ook al verandert de ondergrond niet.
Oh, dat is meer dan ik dacht. Al was ik sowieso verbaasd dat ze al zo enorm vaak tegen elkaar hadden gespeeld.quote:
Nee: ik was niet sarcastisch. Nadals spel is indoor veel minder goed. Gras is zelfs sneller dan hardcourt.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee, daarom is zijn opmerking ook flauwekul, als het al niet sarcastisch was.
Ja, ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie ook niet een beetje murw geslagen door Anderson-Isner? Ik ben er wel een beetje tennismoe van geworden (voor vandaag dan).
Het schijnt dat de mongoloïde forehandslag van Jack Sock nog meer spin genereert dan die van Nadal trouwens.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nadal speelt zijn forehand met extreem veel topspin en dat is in een hal minder effectief, omdat de bal minder hoog stuit. Djokovic speelt zeker zijn backhand vlakker dan Nadal.
Ik heb hoofdpijn.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Zijn jullie ook niet een beetje murw geslagen door Anderson-Isner? Ik ben er wel een beetje tennismoe van geworden (voor vandaag dan).
Klopt, en de ballen ook niet, maar de atmosfeer is wel heel anders. Heeft zeker invloedquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maar de ondergrond is nu toch niet veranderd?
Ja. Het is wel wat minder op deze manier.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Er is echt geen gras meer over achter de baselines inderdaad, maar dat is elk jaar zowat..quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Het is wel wat minder op deze manier.
Gras heeft het ook zwaar. En dan komt morgen die olifant er ook nog overheen....
Kerber is geen olifant hoor.quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Het is wel wat minder op deze manier.
Gras heeft het ook zwaar. En dan komt morgen die olifant er ook nog overheen....
Jaquote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Denk niet aan een Amerikaanse olifant.quote:
Basel? Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:27 schreef KennyPowers het volgende:
Dat Basel weet ook weer waar het staat.
Die 'zwaardere bal' konden we in de vorige partij ironisch genoeg heel goed gebruiken,quote:Op vrijdag 13 juli 2018 21:23 schreef Stabiel het volgende:
Ok. Lijkt te kloppen dus:
https://www.telegraph.co.(...)ocket-scientist.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |