Thx! Grammetje of 10 incl korting kan idd de bedoeling zijn geweest..quote:Op zondag 15 juli 2018 12:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Goede vraag. Hier staan wat prijzen: https://www.dailydot.com/irl/cocaine-around-world/
Geen idee of Mallorca dan op hetzelfde prijsniveau staat als Spanje. Zo ja, dan is 700¤ genoeg voor meer dan 10 gram. Misschien kan een FOK!-cokegebruiker even zeggen of dat veel is.
Als dat voor jezelf is, is het aardig veel ja. Als je de joviale vriend wil uithangen en het gaat delen met een paar man is het binnen een paar uur op.quote:Op zondag 15 juli 2018 12:56 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Goede vraag. Hier staan wat prijzen: https://www.dailydot.com/irl/cocaine-around-world/
Geen idee of Mallorca dan op hetzelfde prijsniveau staat als Spanje. Zo ja, dan is 700¤ genoeg voor meer dan 10 gram. Misschien kan een FOK!-cokegebruiker even zeggen of dat veel is.
.
Oh ok. Hoeveel snuif je dan op wanneer je alleen bent?quote:Op zondag 15 juli 2018 13:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dat voor jezelf is, is het aardig veel ja. Als je de joviale vriend wil uithangen en het gaat delen met een paar man is het binnen een paar uur op.
Weet ik veel, dat verschilt per persoon. Toen ik nog wel eens snoof tikte ik een grammetje of 2-3 weg per weekend.quote:Op zondag 15 juli 2018 13:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Oh ok. Hoeveel snuif je dan op wanneer je alleen bent?
Dan zoek je de problemen ook wel op hoorquote:Van Luijn was donderdagnacht op een feest in Calviá en besloot omstreeks vier uur naar de zigeunerwijk Son Banya te gaan. Hij benaderde twee Spaanssprekende Pakistani met de vraag hem te vergezellen bij het kopen van drugs en daarbij op te treden als tolk,
Het lijkt me dat er in het uitgaansgebied toch genoeg te regelen valt, wat je ook zoekt.quote:Op zondag 15 juli 2018 14:28 schreef Hathor het volgende:
Wat een pauperbende zeg, daar ga je toch niet in je eentje s'nachts naar toe om wat dope te scoren? Dat is gewoon de problemen opzoeken.
Naieve linkse Amsterdammer die waarschijnlijk van de "refugees welcome" beweging is.quote:Op zondag 15 juli 2018 14:31 schreef LXIV het volgende:
Met twee Pakistani om vier uur ‘s nachts naar naar een zigeunerbuurt gaan om coke te kopen. What cpuld possibly go wrong?
Ja dat bedoel ik, daar hoef je echt niet voor naar zo'n afgelegen plek te gaan.quote:Op zondag 15 juli 2018 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er in het uitgaansgebied toch genoeg te regelen valt, wat je ook zoekt.
Idd. Blijkbaar had hij ook weinig connecties in de filmwereld en met zogenaamde bekende Nederlanders. Die weten de weg wél. Vraag maar aan Katja. Oh, wachtquote:Op zondag 15 juli 2018 15:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er in het uitgaansgebied toch genoeg te regelen valt, wat je ook zoekt.
Volgens de andere lokale krant, La Ultima Hora, kwam Van Luijn daar vrijdagochtend om 4 uur na het feesten terecht met de intentie drugs te kopen.quote:Op zondag 15 juli 2018 14:39 schreef josja het volgende:
Volgens mij moet je al aardig wat naar binnen geschoven hebben om dat een goed idee te vinden..
Katja snuift?quote:Op zondag 15 juli 2018 15:21 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Idd. Blijkbaar had hij ook weinig connecties in de filmwereld en met zogenaamde bekende Nederlanders. Die weten de weg wél. Vraag maar aan Katja. Oh, wacht
quote:
Echt stompzinnige manier om aan je einde te komen. Maar met alcohol en coke in je lichaam lijkt het een stuk minder gevaarlijk allemaal waarschijnlijk.quote:Op zondag 15 juli 2018 14:31 schreef LXIV het volgende:
Met twee Pakistani om vier uur ‘s nachts met 700 euro op zak naar een zigeunerbuurt gaan om coke te kopen. What cpuld possibly go wrong?
Tijl Beckandquote:Op maandag 16 juli 2018 11:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Een verdachte in de zaak rond de dood van de Nederlander Wouter van Luijn is voorgeleid op Mallorca.
[ afbeelding ]
Filmpje> https://www.telegraaf.nl/(...)te-in-zaak-van-luijn
edit; Tweede verdachte opgepakt voor dood Van Luijn
https://www.ad.nl/binnenl(...)-van-luijn~ae0f6712/
[..]
Volgens ultimahora.es zijn er gefundeerde vermoedens dat de Nederlander voorafgaand aan de beroving ook al cocaïne gebruikte. Daardoor was zijn gezondheidstoestand verslechterd.
Autopsie op het lichaam van Luijn wees afgelopen weekend uit dat hij slechts wat blauwe plekken in zijn gezicht had en vermoedelijk niet zou zijn gestorven als hij in een betere toestand was geweest en geen aneurysma had gehad.
[..]Tijl Beckand kent Van Luijn al ruim tien jaar. Hij merkt dat het 'drugsverhaal' groter wordt gemaakt dan het is. ,,Ik zie reacties op Twitter van 'drugs maakt meer kapot dan je lief is', maar nee, ik denk serieus niet dat er sprake was van een drugsprobleem. Daar steek ik mijn hand wel voor in het vuur.''
Volgens de cabaretier/presentator 'had hij het echt wel geweten' als Van Luijn problemen met drugs had gehad. ,,Hij werkte zo hard. Dat kan gewoon niet, dan was het binnen een paar maanden over geweest. [..]
Wat een lulverhaal![]()
Joh, half Hilversum zit aan de coke. Tijl zal zelf ook niet vies zijn van een snuifje.quote:Op donderdag 19 juli 2018 09:32 schreef habitue het volgende:
[..]
Echt stompzinnige manier om aan je einde te komen. Maar met alcohol en coke in je lichaam lijkt het een stuk minder gevaarlijk allemaal waarschijnlijk.
[..]
Tijl Beckand
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |