abonnement Unibet Coolblue
pi_183508617
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 23:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Nah, ga gewoon een beetje experimenteren. Moet even kijken of het aan Sol ligt of aan de aanvoer nog niet in de stats gedoken. :+ Heb nu gewoon twee wingers en hem een advanced forward rol gegeven, kijken of dat helpt. Hij wilde blijkbaar geen target man zijn.
Vroeg druk zettende spitsen ftw.
  maandag 3 december 2018 @ 09:09:18 #252
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183509065
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 12:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Weinig volk aan de FM 19 ;(
Ik ben een aantal dagen onderweg alweer.

Laatst op een verloren vrijdagavond tóch maar aangeschaft en aande slag gegaan als werkloze, zodoende in de 2e bundesliga bij Erzgebirge Aue terecht gekomen, eerste seizoen gehandhaafd met een 12e plek maar ontslagen na een zeer slechte run in m'n 2e seizoen. Mijn ontslag heeft niet geholpen, Aue werd laatste en degradeerde naar de 3. Liga.

In de zomer kwam 1860 München op mijn pad in de 3. Liga, die zaten zonder trainer na een matig seizoen met een 13e plek. Precies een club waar ik van houdt; een club met een verleden en een vergeten landstitel.
Een basis-tactiek van internet getrokken en die nog iets getweaked.
Een "optimistische" 4-5-1 met vleugelspitsen en een balafbakker voor de verdediging. Veel lage voorzetten.

Een paar degelijke spelers geleend van Bayern II.
De hand op de knip gehouden en maar 1 of 2 aankopen gedaan en verder mijn basiself ingevuld met oudgedienden en jeugdspelers. Zo was mijn basis linksback 17 jaar oud (Marcel Stein), en mijn reserve linksbuiten ook.
Een gemiddelde van een jaar of 25 wat sterk omhoog werd gehouden door Mauersbergen van 35 jaar achterin. en 2 routiniers op het middenveld van rond de 30 jaar oud.
Held van het seizoen was Diawusie, een geleende rechtsbuiten die 16 Assists en 14 doelpunten heeft gemaakt. Samen met mijn free-agent rechtsback & publiekslieveling Lucas Rosa (van Juventus, 8 assists) was mijn rechterflank echt dodelijk.

Zodoende ook kampioen geworden en de weg naar boven in geslagen, na zo'n 15 roerige en geduldige jaren is het wel weer tijd om Bundesliga voetbal te gaan spelen.

Doel voor seizoen 2 is gewoon handhaven in de 2. Bundesliga en volgend seizoen wil ik de playoffs halen. De voorbereiding loopt tot dusver prima, 2-1 Winst tegen RB Salzburg en 3-1 tegen een andere Superliga club.

Heb Diawusie weten te strikken op een vrije transfer en een bij Wolfsburg gefaalde Afrikaan (Condé uit mn hoofd) komt mij ook versterken. 3 jongens uit mijn jeugd stromen door naar het eerste (van 17 en 18 jaar oud) 1 pools jeugdinternational en 2 jongens die bij Duitsland onder 20 voetballen. Joey Konings (Heracles) komt mij ook versterken als wisselspeler, klein van stuk dus hopelijk ook een meerwaarde bij de lage voorzetten.

Mauersbergen gaat nog een jaartje door (vorig seizoen bijna alles gespeeld en 7 belangrijke doelpunten gemaakt uit corners als centrale verdediger van 35 jaar oud _O_ :7 )

Wil nog 1 versterking halen in de as van de verdediging en misschien een nieuwe linksback (Marcel Stein is te groot geworden voor de club en weggekaapt) en dan heb ik het idee dat we een stabiele basis kunnen leggen voor Promotie naar de Bundesliga in een van de komende jaren.

Eindelijk weer zo'n game waar ik mij op verheug om verder te gaan. ^O^
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 3 december 2018 @ 09:16:56 #253
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183509140
Overigens nog niet in het trainingssysteem gedoken dit jaar, misschien dat ik dat gaandeweg dit seizoen aandurf.

Verder hele positieve indruk van de balans in de game, weinig vreemde momenten, niet overdreven veel blessures of overdreven veel kaarten.

Emmen O+ is in mijn game gedegradeerd en weer gepromoveerd trouwens *O*
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 3 december 2018 @ 20:09:24 #254
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_183520513
Ik grijp terug naar FM 2017. Binnenkort nieuwe carrière starten. O+
  dinsdag 4 december 2018 @ 22:45:27 #255
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_183540987
Ben nu een half seizoen onderweg met Ajax. :) Kinderlijk eenvoudig in de Eredivisie, bijna ongeslagen op een flink slippertje bij Zwolle na. Speel een 4231 met wisselende vleugels. Heb Stengs en Marin gekocht voor extra breedte op de flanken en die presteren prima. Boadu voor de toekomst binnen gehengeld. Ook Gravenberch zit op zijn zestiende(!) al tegen een basisplaats aan. Presteert eigenlijk gewoon beter dan Donny. Als Gravenberch speelt, staat Frenkie links op het middenveld en Gravenberch op zijn plek.







Frenkie wordt in mijn game volgens mij ook wereldtop :P Echt bizar goed al.



Feyenoord ook met 7-2 uit de beker gekieperd. :) Altijd leuk.

Tactiek loopt als een tierelier. :7 Twee keer verloren van Spurs, maar verder van Juventus, Fener en Olimpija en Spartak Moskou gewonnen. Nu wacht Atletico in de eerste knock out van de CL.



Beetje zoals in het echt dus. Full force druk zetten bij balverlies met opkomende backs en veel wisselende spelers.

Edit:



Nu uit afmaken. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Lindgren. op 04-12-2018 22:53:44 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 5 december 2018 @ 10:03:37 #256
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183545665
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:09 schreef Rauw. het volgende:

*verhaal 1860 München*
2e seizoen bij 1860 München (seizoen 2021-2022) is nu zo'n 10 wedstrijden bezig en ik presteer ruim boven verwachting in de 2. Bundesliga. Na een hevig verlies in de eerste speelronde en een troosteloos gelijkspel in de tweede speelronde hebben we ons op weten te knokken naar een sterke positie in het linkerrijtje met 18 punten.

Verwachting is wel dat we nog wat wisselvalliger worden maar ieder puntje wat we nu grijpen is meer dan welkom.

vlak voor de start van het seizoen Lars Veldwijk (naar mijn mening echt een Bundesliga-spits) weten te strikken. Begint op stoom te komen, na 4 wedstrijden wennen loopt hij nu al een aantal wedstrijden 1 op 1. Ik hoop dat hij nog 2 seizoenen kan/wil blijven zodat ik mijn jeugdspitsen (nu 16 en 18) nog een seizoen of 2 kan uitlenen aan een 3. Liga club vóór ze de stap maken naar het eerste.
Veldwijk en Grimaldo zijn dan 32 en 33 dus dat zou een mooie tijd zijn om te vervangen.

Nóg 2 talenten van mijn onder-19 hebben de stap naar het eerste gemaakt als achtervang voor de linksback positie (Spittler, Beierse regen van 16 jaar oud) en Aegendorff, een 17-jarige rechtsback die de ontevreden Lucas Rosa (die op een of andere manier naar Arminia Bielefeld wil die 18e staan) vanaf de transferperiode in de winter waarschijnlijk full-time moet vervangen.

Relatief veel blessures dit seizoen dus beide hebben al wat minuten gemaakt.

Selectie in de breedte is compleet, in kwaliteit misschien nog niet voldoende voor promotie naar de Bundesliga, dus ik hoop eigenlijk dat ik nog een jaartje extra in de 2. Bundesliga kan blijven hangen om te bouwen en financieel aan te sterken.
Ook zie ik volgend seizoen wel weer 3 á 4 talenten de stap maken naar ofwel mijn eerste team of een uitleenbeurt naar een club met een kleinere reputatie.

Toekomst ziet er dus goed uit.
nog steeds geen hele rare bugs gezien.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183546392
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 12:42 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ga 'm nu kopen. :P
About time

quote:
4s.gif Op zaterdag 1 december 2018 14:13 schreef Leonos het volgende:

[..]

Speel bijna dagelijks! Ontslagen bij Charlton en nu verder gegaan bij FC Utrecht.
Gaat het daar wel prima dan?

quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 15:34 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand hier ervaring met FM19 op de switch?
is FMT, en max 4 competities. Geen kits,logo of namefix mogelijk (of het moet nu wel kunnen)

quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan je mijn opstelling doen toekomen. Werkt als een vlezige mem.
Altijd benieuwd :)

Zelf bezig met een challenge nu

https://community.sigames(...)-ferguson-challenge/

Leicester City geworden, gaat opzich wel redelijk. Degradatie voorkomen moet te doen zijn




Vanaf de wedstrijd tegen Brighton de leiding overgenomen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_183546560
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Gaat het daar wel prima dan?

Nee, eerste seizoenshelft wel, nu totale drama.
Misschien maar eens een nieuwe opstelling proberen ;(
pi_183548429
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 10:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

About time

[..]

Gaat het daar wel prima dan?

[..]

is FMT, en max 4 competities. Geen kits,logo of namefix mogelijk (of het moet nu wel kunnen)

[..]

Altijd benieuwd :)

Zelf bezig met een challenge nu

https://community.sigames(...)-ferguson-challenge/

Leicester City geworden, gaat opzich wel redelijk. Degradatie voorkomen moet te doen zijn

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vanaf de wedstrijd tegen Brighton de leiding overgenomen
4-1-3-2 met naar binnenkomende flankspelers en gegenpressing. Hoge backs en een mezzala. Om veel mensen in het strafschopgebied te krijgen. Vroeg storende spitsen om verdedigers weg te lokken en tot fouten te bewegen.

Zwervende spelmaker die de verdedigende linie ondersteund. En 2 voetballende centralen.
pi_183549752
Wereldkampioen geworden en in de finale ook nog eens winnen van Engeland. In de kwartfinale hadden we gewonnen van Spanje wat ook leuk is gezien de spanningen tussen Gibraltar en Spanje aangezien Spanje vind dat Gibraltar bij Spanje hoort en niet bij Groot Brittanie.

Leuk detail, Alex Wakefield die een pentaly miste en een penalty in de 121e minuut en zijn penalty niet in het doel kreeg tijdens de penalties is een voormalig speler van mijn club en heeft samengespeeld met zo'n beetje iedereen uit het mationale team van Gibraltar.

Hoe dan ook moet zeggen we hebben ook gewoon heel veel geluk gehad, in de halve finale speelde we tegen Italie en speelde ik met al mijn reserves omdat mijn spelers doodop waren ik er vanuit ging dat we toch zouden verliezen en mijn spelers wou laten opladen voor het duel om de derde plek en toch hadden we die wedstrijd gewonnen.



[ Bericht 12% gewijzigd door bobjuh op 05-12-2018 14:35:52 ]
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  woensdag 5 december 2018 @ 14:33:41 #261
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183549824
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 14:29 schreef bobjuh het volgende:
Wereldkampioen geworden en in de finale ook nog eens winnen van Engeland. In de kwartfinale hadden we gewonnen van Spanje wat ook leuk is gezien de spanningen tussen Gibraltar en Spanje aangezien Spanje vind dat Gibraltar bij Spanje hoort en niet bij Groot Brittanie.

Leuk detail, Alex Wakefield die een pentaly miste en een penalty miste in de 121e minuut en met de penalties is een voormalig speler van mijn club en heeft samengespeeld met zo'n beetje iedereen uit het mationale team van Gibraltar

[ afbeelding ]
_O_ Heerlijk! WK 2038
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 6 december 2018 @ 10:48:59 #262
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_183563344



:7

Gisteren deze transfer nog even afgerond.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 6 december 2018 @ 11:24:26 #263
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183563995
Baas, even afbouwen in de Eredivisie _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  donderdag 6 december 2018 @ 20:28:48 #264
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183572746
Halverwege mijn eerste seizoen in de 2. Bundesliga,
Ik mag niet klagen al hoop ik in de 2e seizoenshelft iets minder te verliezen.

Sluit nog lekker aan in het linker rijtje.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183579848
Oké, U weer op de rails gekregen door met een DMF te gaan spelen ipv AMF in de uit wedstrijden.
Sta weer in het linkerrijtje, op naar Europees voetbal!
pi_183596151
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 12:55 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

4-1-3-2 met naar binnenkomende flankspelers en gegenpressing. Hoge backs en een mezzala. Om veel mensen in het strafschopgebied te krijgen. Vroeg storende spitsen om verdedigers weg te lokken en tot fouten te bewegen.

Zwervende spelmaker die de verdedigende linie ondersteund. En 2 voetballende centralen.
Sla hem eens op en share eens. 2 spitsen wil ik toch naar toe
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 7 december 2018 @ 23:07:14 #267
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183596478



Wisselvallig seizoen maar een goede run gemaakt na de winterstop en geheel tegen de verwachting in gepromoveerd.

Nu zien of we aan kunnen sluiten in de Bundesliga.
De 16.6 miljoen die ik ontvang voor m'n promotie is in ieder geval erg welkom.

Voor komend seizoen Idrissi van AZ aangetrokken, alleen nog wat versterking achterin en wat jeugdspelers promoveren naar de selectie en dan maar zien wat de Bundesliga brengt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183654599
Zit met de laptop op schoot in een ziekenhuis te wachten, dus maar FM19 opgestart.

FC Dordrechtgoden naar de Eredivisie brengen. Leonardo op 10 gehaald. _O_
pi_183655742
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 december 2018 03:07 schreef aTypisch het volgende:
Zit met de laptop op schoot in een ziekenhuis te wachten, dus maar FM19 opgestart.

FC Dordrechtgoden naar de Eredivisie brengen. Leonardo op 10 gehaald. _O_
Je hebt iemand bezwangerd en bent aan het wachten tot er geworpen wordt?
pi_183658749
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je hebt iemand bezwangerd en bent aan het wachten tot er geworpen wordt?
Nee, gelukkig niet.
  dinsdag 11 december 2018 @ 19:13:56 #271
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_183666838
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 08:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je hebt iemand bezwangerd en bent aan het wachten tot er geworpen wordt?
:D
  dinsdag 11 december 2018 @ 22:21:37 #272
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_183671301


:7

Zlatan en Robben komen nog even de Eredivisie in elkaar beuken.

Ben flink aan het vernederlandsen. Dat gaat helaas wel ten koste van ongeveer de hele talentvijver van AZ :')



hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 12 december 2018 @ 09:10:25 #273
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183676145
Mijn eerste seizoen Bundesliga met 1860 München zit er bijna op (2022/2023), eigenlijk het hele seizoen al duidelijk dat ik om behoud moet vechten, paar mooie momenten zijn de overwinningen op Dortmund, Werder Bremen en Wolfsburg maar met nu nog 1 speelronde te gaan sta ik op de 15e positie.
De laatste wedstrijd speel ik tegen Augsburg die 18e staan en mij niet meer kunnen inhalen.

Wel spannend, want het ligt nu allemaal aan de wedstrijden van de andere kandidaten.
In het slechtste geval (bij verlies) kán ik nog rechtstreeks degraderen, bij een gelijkspel speel ik de play-offs of ben ik gehandhaafd en bij winst ben ik veilig.

Al met al redelijk belabberd maar positief seizoen gedraaid, kan niet veel meer verwachten als je in 2 seizoenen van 3. Liga naar de Bundesliga gaat.
15 doelpunten van Veldwijk die volgend seizoen concurrentie krijgt van een pas-17-jarige (je mag pas registreren in 't jaar dat je 18 wordt in de Bundesliga) uit eigen jeugd, Idrissi het hele seizoen voldoenden gescoord, zo'n 10 assists en 6MOM's dus ook erg tevreden over.
Daarnaast veel gerouleerd met jeugdspelers en een gemiddelde leeftijd van zo'n 24 jaar door het hele seizoen.

Ongeacht wat de uitkomst wordt van het laatste duel; we moeten investeren en versterken centraal achterin en als ik een (betere) doelman op kan pikken zou ik dat niet laten.
Verder veel (transfervrij) vertrekkende spelers die voor de 3. Liga natuurlijk prima zijn maar in de Bundesliga niets in te brengen hebben, en verkopen naar een 3. Liga club lijkt wel onmogelijk te zijn, want daar voelen ze zich allemaal te goed voor.
37-jarige Jan Mauersberger _O_ (de clubheld in mijn eerste 2 seizoenen bij TSV 1860 en Captain dit seizoen) stopt na dit seizoen.

Hopelijk dit seizoen overleven, komend seizoen aansterken en het seizoen daarna moet middenmoot of linker rijtje in de Bundesliga gewoon mogelijk zijn.

En misschien/hopelijk mag ik dan weer naar een groter stadion verhuizen in plaats van de Grünwalder Strasse waar maar 15.000 man in passen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183682286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 09:10 schreef Rauw. het volgende:
Mijn eerste seizoen Bundesliga met 1860 München zit er bijna op (2022/2023), eigenlijk het hele seizoen al duidelijk dat ik om behoud moet vechten, paar mooie momenten zijn de overwinningen op Dortmund, Werder Bremen en Wolfsburg maar met nu nog 1 speelronde te gaan sta ik op de 15e positie.
De laatste wedstrijd speel ik tegen Augsburg die 18e staan en mij niet meer kunnen inhalen.

Wel spannend, want het ligt nu allemaal aan de wedstrijden van de andere kandidaten.
In het slechtste geval (bij verlies) kán ik nog rechtstreeks degraderen, bij een gelijkspel speel ik de play-offs of ben ik gehandhaafd en bij winst ben ik veilig.

Al met al redelijk belabberd maar positief seizoen gedraaid, kan niet veel meer verwachten als je in 2 seizoenen van 3. Liga naar de Bundesliga gaat.
15 doelpunten van Veldwijk die volgend seizoen concurrentie krijgt van een pas-17-jarige (je mag pas registreren in 't jaar dat je 18 wordt in de Bundesliga) uit eigen jeugd, Idrissi het hele seizoen voldoenden gescoord, zo'n 10 assists en 6MOM's dus ook erg tevreden over.
Daarnaast veel gerouleerd met jeugdspelers en een gemiddelde leeftijd van zo'n 24 jaar door het hele seizoen.

Ongeacht wat de uitkomst wordt van het laatste duel; we moeten investeren en versterken centraal achterin en als ik een (betere) doelman op kan pikken zou ik dat niet laten.
Verder veel (transfervrij) vertrekkende spelers die voor de 3. Liga natuurlijk prima zijn maar in de Bundesliga niets in te brengen hebben, en verkopen naar een 3. Liga club lijkt wel onmogelijk te zijn, want daar voelen ze zich allemaal te goed voor.
37-jarige Jan Mauersberger _O_ (de clubheld in mijn eerste 2 seizoenen bij TSV 1860 en Captain dit seizoen) stopt na dit seizoen.

Hopelijk dit seizoen overleven, komend seizoen aansterken en het seizoen daarna moet middenmoot of linker rijtje in de Bundesliga gewoon mogelijk zijn.

En misschien/hopelijk mag ik dan weer naar een groter stadion verhuizen in plaats van de Grünwalder Strasse waar maar 15.000 man in passen.
Altijd leuk dit!

Volgende keer wat screens ^O^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 12 december 2018 @ 20:24:16 #275
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183688643
Ga ik aan werken, typte het even in m'n pauze op het werk, geen screens voorhanden.



Daar gaan we dan.

KOMAAN PLOEGMAATS _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 12 december 2018 @ 20:40:51 #276
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183688992
*O* *O* *O*



Nog een seizoen Bundesliga!

14e plaats, goed voor 38 miljoen. En nu al plannen voor een nieuw stadion *O* *O* *O*
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 12 december 2018 @ 20:53:02 #277
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_183689252
*G*
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_183689311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 december 2018 20:40 schreef Rauw. het volgende:
*O* *O* *O*

[ afbeelding ]

Nog een seizoen Bundesliga!

14e plaats, goed voor 38 miljoen. En nu al plannen voor een nieuw stadion *O* *O* *O*
38 mln _O_
Children of the night. What music they make.
pi_183729070
Mijn Dordt game verkeerd opgeslagen :{

Begonnen met Excelsior, kijken of we er wat leuks van kunnen maken. Eerste seizoen lekker negatief beginnen. _O_

De drie mannen voorin moeten het maar uitzoeken met een beetje support van de backs.
  zaterdag 15 december 2018 @ 08:36:47 #280
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183740446
Mijn selectie voor het nieuwe seizoen;
Kututeladze is een Georgisch toptalent van 19 die ik met een vrije transfer kon oppikken. Dus die kon ik niet laten rondzwerven als free agent, Muslija heb ik overgenomen van Werder en Brunmayer (17-jaar) is zo goed als vaste optie in de spits.

Blijf een beetje rommelen achterin dus ik heb een talent van Monaco gehuurd en een 33-jarige veteraan van Fulham gehaald. Verder een Braziliaanse verdedigende middenvelder en een Portugese back dus voor nu heb ik even genoeg buitenlanders.



Seizoen is nu 5 wedstrijden bezig, 2 winst, 1 gelijk en 2 verloren en sta daarmee op een 10e plek, best goed, we moeten alleen wat meer zien te scoren willen we opnieuw handhaven in de Bundesliga.

Nog steeds met een (hooguit) 2e Bundesliga team in de Bundesliga dus het wordt weer knokken.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183740557
Ik ben de SAF-challenge aan het doen. Stap op 6 november bij de club in die op dat moment 18e staat. En daarna een shitload aan achievements halen.
pi_183740916
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben de SAF-challenge aan het doen. Stap op 6 november bij de club in die op dat moment 18e staat. En daarna een shitload aan achievements halen.
Geinig, die ben ik ook aan het doen!

Welke club jij dan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_183744775
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:54 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Geinig, die ben ik ook aan het doen!

Welke club jij dan?
Palace. Jij?
pi_183747059
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 09:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ben de SAF-challenge aan het doen. Stap op 6 november bij de club in die op dat moment 18e staat. En daarna een shitload aan achievements halen.
:D Vet. Leuk idee, na de CL met Excelsior wel een leuk idee.

Toch maar een nieuwe tactiek gemaakt, dat tegenhouden werkte niet. Controleren werpt zijn vruchten af. _O_


Deze god heeft net Ajax even de eerste competitie nederlaag toegediend.

_O_ Hopelijk mag ik hem nog een jaartje huren, maar die kans acht ik niet zo groot.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2018 18:22:25 ]
  zaterdag 15 december 2018 @ 19:09:28 #285
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183749055


Nog lang niet veilig, maar de mooiste winst van het seizoen is binnen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_183750328
Gloeiende

Children of the night. What music they make.
pi_183750424
Mn eerste seizoen bij Cambuur ging wel goed. Alhoewel, kwam pas tijdens de 30e competietiewedstrijd binnen.

Children of the night. What music they make.
  zaterdag 15 december 2018 @ 20:24:44 #288
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_183750664
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:09 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]

Nog lang niet veilig, maar de mooiste winst van het seizoen is binnen.
Mooie overwinning.

Ik ben van de week een nieuwe carrière begonnen in FM17, als manager met minimale vaardigheden (geen diploma / zondagamateur). Zal aan het einde van het eerste seizoen een verhaaltje tikken. :Y
pi_183763345
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 december 2018 17:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:D Vet. Leuk idee, na de CL met Excelsior wel een leuk idee.

Toch maar een nieuwe tactiek gemaakt, dat tegenhouden werkte niet. Controleren werpt zijn vruchten af. _O_
[ afbeelding ]

Deze god heeft net Ajax even de eerste competitie nederlaag toegediend.
[ afbeelding ]
_O_ Hopelijk mag ik hem nog een jaartje huren, maar die kans acht ik niet zo groot.

Jaa Edwards blijft nog 1.5 jaar bij Excelsior ballen. _O_ Heb de Spurs gevraagd om zijn huurcontract met een jaar te verlengen en dat vonden ze prima.

Sta met behulp van mijn nieuwe tactiek nu ineens 5e in de winterstop in mijn eerste seizoen moet Excelsior.
pi_183769409
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Palace. Jij?
Leicester City, van 19 naar 5 in het eerste seizoen. Seizoen 2 is nog ff bagger (nieuwe update :r )



[ Bericht 7% gewijzigd door Nick-GizMo op 16-12-2018 21:49:04 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_183796267
Iemand een idee welke tactiek er nou het beste bij Ajax past. Via de vleugels met Neres en Tadic op de flanken en gegenpress komen er niet lekker uit. Sowieso nogal een gehannes met tactieken, speelwijzes en spelopvattingen.
  maandag 17 december 2018 @ 22:29:20 #292
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183796398
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:09 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]

Nog lang niet veilig, maar de mooiste winst van het seizoen is binnen.
3 wedstrijden voor einde seizoen was ik veilig, wederom een 14e plek. Erg tevreden mee,

Ben onderhand alweer een half seizoen verder, doelstelling is niet degraderen voor de club, voor mijzelf is de doelstelling om tussen de 10e en 14e plek terecht te komen.

Voor 2 ton deze jongen uit Frankrijk gehaald, tot nu toe een belangrijke man in de basiself


Verder wat verdedigers opgehaald en staat een clubtalent Keglevic op goal nu.

En we doen mooie dingen tot nu toe;


Mijn voorhoede is bizar lekker op dreef dit seizoen, Florian Krüger en Idrissi zijn super scherp, Brünmayr (18 jarige wonderkind) is best aardig bezig.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 18 december 2018 @ 11:30:41 #293
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_183804347
Brobbey wordt volgens mij ook wereldtop in mijn save. :7 Nog steeds pas 17. Mag volgend jaar Dolberg opvolgen denk ik.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_183804672
Hoppa, derde seizoen met FC Utrecht ( :') ) kampioen geworden! _O_
Nu selectie bij elkaar houden en op naar de CL!
  dinsdag 18 december 2018 @ 17:04:08 #295
248821 Rauw.
op je bord.
pi_183810867


Screentje van Brünmayr. Hopelijk iemand die ik nog een aantal jaren kan behouden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  dinsdag 18 december 2018 @ 18:31:24 #296
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_183813110
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 december 2018 11:50 schreef Leonos het volgende:
Hoppa, derde seizoen met FC Utrecht ( :') ) kampioen geworden! _O_
Nu selectie bij elkaar houden en op naar de CL!
Ik sta ook op die drempel in het derde seizoen met FC Emmen :')
Al staat Ajax nog 1 punt op me voor na 28 wedstrijden maar de derde plek ligt mijlenver achter.

En dat terwijl mijn halve basis nog van het "echte" Emmen is (Bijl, Marinus, Bourdouxhe, Jansen en Veendorp spelen nog heel veel).

Seizoen 1 werd ik 14e. Toen was er ook nauwelijks geld en kon ik alleen een back-up linksback bij een amateurclub weghalen. Daar echter veel geld verdiend en in m'n tweede seizoen veel ingekocht bij gedegradeerde ploegen. Lisandro Semedo van Fortuna Sittard is echt een goddelijke aankoop gebleken als rechtsbuiten. Bij voorzetten heeft ie helaas maar 11, dat is voor een vleugelspits natuurlijk niet best, maar hij heeft 16 bij zowel snelheid, versnelling als dribbelen en dat is puur genot. Op de andere flank toen een Belg gehaald van uit m'n hoofd gezegd Westerlo die bij die 3 ook allemaal 15 heeft.

Adrian Dalmau stond voor een zacht prijsje op de transferlijst bij Heracles, dus die opgepikt omdat al mijn spitsen zeer matig waren in afwerken. Daar bleek Dalmau met 15 een goede aanwinst met 18 goals in z'n eerste seizoen en inmiddels staat in z'n tweede jaar op 21 uit 27. Met Jorn Brondeel, Jurgen Mattheij en een Zwitser genaamd Mario Bühler ook een compleet nieuw centraal verdedigingsduo en keeper gehaald. Daarmee werd ik 5e, maar verloor ik in de play-offs van PSV.

Toen seizoen 3. Linksback Cavlan vertrok en daarvoor haalde ik weer een Zwitser, ene Sylvian Gönitzer. Verder een nieuwe centrale middenvelder gehaald die Bourdouxhe naar de bank verwees, een gratis Italiaan met de naam Alberto Acquadro. Wat een koning is dat _O_ scoort bijna nooit, maar hij zit overal tussen en leidt nooit balverlies.
Verder 2 breedteaankopen gedaan (Michael Pinto van Fortuna en Dirk Abels van PSV) en daarmee nu dus tweede op 1 punt van Ajax.

Opstelling is een 4-2-3-1:

DM: Jorn Brondeel
VR: Glenn Bijl
VCR: Jurgen Mattheij
VCL: Mario Bühler
VL: Sylvian Gönitzer
MCL: Wouter Marinus
MCR: Alberto Acquadro
AMR: Lisandro Semedo
AMC: Anco Jansen
AML: Nikola Storm (die Belg)
S: Adrian Dalmau

In zware uitwedstrijden wissel in Jansen in voor een VM en dat is dan Keziah Veendorp. Verder spelen Alexander Bannink, Michael Pinto, Dirk Abels, Jason Bourdouxhe en de regen Younes Triki ook vaak en keept Kjell Scherpen in de beker.

Als het seizoen is afgelopen (en ik achter m'n pc zit :P) zal ik eens screens maken :7
pi_183813169
Conclusie, football manager is weer een stuk makkelijker geworden?
  dinsdag 18 december 2018 @ 18:46:46 #298
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_183813359
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:34 schreef Leonos het volgende:
Conclusie, football manager is weer een stuk makkelijker geworden?
Ik speel nog wel 18 trouwens, maar met een data update van dit seizoen, dus begon wel in de Eredivisie.
pi_183819538
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik speel nog wel 18 trouwens, maar met een data update van dit seizoen, dus begon wel in de Eredivisie.
Ah, ik 19.
pi_183819910
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Leicester City, van 19 naar 5 in het eerste seizoen. Seizoen 2 is nog ff bagger (nieuwe update :r )

[ afbeelding ]
Ik wil niet vervelend doen maar je had de club die 18e stond moeten nemen. :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')