Narcistje?quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit kende ik dit hele nummer uit mijn hoofd
quote:
ik kan het ook niet heel veel beterquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:40 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer vind ik het altijd jammer dat ik niet kan dansen
Niemand ziet je. Dans! Dans alsof Billy the Kid kogels tussen je voeten schiet!quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:40 schreef livelink het volgende:
Nee, hier moet je iets sensueels met een partner dansenquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Niemand ziet je. Dans! Dans alsof Billy the Kid kogels tussen je voeten schiet!
Oh. Ja, daar weet ik niks van.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, hier moet je iets sensueels met een partner dansen
Blue wel, dat andere niet echtquote:
Ja, ik dus ook niet. Maar dat zou ik dan wel willen kunnen.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh. Ja, daar weet ik niks van.
quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:40 schreef livelink het volgende:
quote:Voor wie niet kan dansen: er is niemand die je ziet
voor wie niet kan zwemmen: heel veel dieper hoef je niet voor wie niet kan zingen: er is niemand die je hoort
Waar denk je aan als niemand praat
doe je oren dicht en zing maar door
-Iris Penning-
laat het konijn maar even wachten, komt zo een nummer dat vast ook wel tof vindtquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik kan wel een Rammstein-nummer gebruiken straks. Ik moet nog even het konijnenhok verder schoonmaken
ik moet erg aan Randy Newman denkenquote:Op donderdag 12 juli 2018 19:54 schreef cafca het volgende:
Dit doet me ergens aan denken, maar ik weet zo ff niet wie....
Muzikaal kan ik me dat wel voorstellen, maar ik doelde ook op de stem.quote:Op donderdag 12 juli 2018 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet erg aan Randy Newman denken
klinkt lekkerquote:Op donderdag 12 juli 2018 20:02 schreef spijkerbroek het volgende:
Ah, een oudje. Pretty lie uit *denk* 2012.
In het begin dacht ik: "die heeft wel heel goed naar de Beatles geluisterd".quote:Op donderdag 12 juli 2018 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit nog eens live gezien, in zo’n periode dat ik soms 3 optredens per week meemaakte. Maar dit klinkt nergens naar
Brendan is tof, maar wat dit voor baggerversie was weet ik ook niet, dit was geen reclame in elk geval. Hij is later de Raconteurs gestart met oa Jack Whitequote:Op donderdag 12 juli 2018 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
In het begin dacht ik: "die heeft wel heel goed naar de Beatles geluisterd".
Klinkt op zich niet onaardig
O Ja, die ken ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2018 20:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Brendan is tof, maar wat dit voor baggerversie was weet ik ook niet, dit was geen reclame in elk geval. Hij is later de Raconteurs gestart met oa Jack White
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |