The Cranberries - Ode To My Family
Green Day - Good Riddance (Time Of Your Life)
Thanks!quote:
Frank Boeijen - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is
Het is niet zo.quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
Frank Boeijen - Zeg Me Dat Het Niet Zo Is
Glen Campbell - A Better Place
Geen problemen mee gehad sinds de laatste keer dat ik het er over heb gehad, maar we hebben wel gezien dat die vrouw wel HEEL erg tekeer ging tegen 1 van hun kinderen.quote:
Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
narigheid en arme kinderenquote:Op donderdag 12 juli 2018 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen problemen mee gehad sinds de laatste keer dat ik het er over heb gehad, maar we hebben wel gezien dat die vrouw wel HEEL erg tekeer ging tegen 1 van hun kinderen.En van een andere buurman hebben we gehoord dat ze laatst heel vroeg in de ochtend enorme ruzie met hun directe buurvrouw hebben gehad. (Veel geschreeuw enzo.)
Dat ze tekeer gaan tegen hun kinderen is overigens gewoon dagelijkse prik, niks bijzonders.
Maar het voelt gewoon niet fijn.
Vandaag weer met de hogedrukreiniger in de tuin bezig geweest en ik zat echt op te letten dat er geen druppeltje over/door de schutting heen zou komen.
Snow Patrol - Run
heeequote:Op donderdag 12 juli 2018 22:15 schreef WebHawk het volgende:
Raad eens wie er een studio gekaapt heeft en een dezer dagen best weer eens een keertje wil knallen op Radio49?
Sowieso.quote:
WEBHAAAAAAAAAAK!!!!!!!quote:Op donderdag 12 juli 2018 22:15 schreef WebHawk het volgende:
Raad eens wie er een studio gekaapt heeft en een dezer dagen best weer eens een keertje wil knallen op Radio49?
[ afbeelding ]
Julian Lennon - Saltwater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |