EPL moet je kijken voor spektakel en beladen wedstrijdenquote:Op donderdag 26 juli 2018 15:30 schreef Doublepain het volgende:
Ik geef het op, die hele PL kan me gestolen worden
Utd wil 73 mil voor Maguire betalen
La Liga, Serie A en Eredivisie it is
In Engeland is zelden een beladen wedstrijd met al die nette mensen op de tribune.quote:Op zondag 29 juli 2018 22:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
EPL moet je kijken voor spektakel en beladen wedstrijden![]()
. Over het algemeen niet voor goed beleid of goed voetbal.
Dit maakt de weg vrij voor Arias naar Atlético.twitter:FabrizioRomano twitterde op maandag 30-07-2018 om 20:33:24Accordo trovato per Vrsaljko all’Inter: 6,5 milioni prestito + 17,5 milioni di diritto di riscatto ⚫️🔵 #calciomercato @DiMarzio reageer retweet
Inter krijgt een sterk elftal.quote:Op maandag 30 juli 2018 20:36 schreef Masterminded het volgende:
twitter:FabrizioRomano twitterde op maandag 30-07-2018 om 20:33:24Accordo trovato per Vrsaljko all’Inter: 6,5 milioni prestito + 17,5 milioni di diritto di riscatto ⚫️🔵 #calciomercato @DiMarzio reageer retweet
Aleix Vidal?quote:Op maandag 30 juli 2018 20:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Inter krijgt een sterk elftal.
Alleen A.Vidal nog binnenhalen
Waarschijnlijk huur met optie tot koop:quote:Op maandag 30 juli 2018 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker teampje hoor. Alleen die Politano ken ik niet.
Deze lijkt me realistischer.twitter:EnjoyInterNews twitterde op maandag 30-07-2018 om 23:27:36💥 GdS: The deal for Arturo #Vidal, it definitely turned, in a positive way. The resistances of Bayern on the formula of loan with option to buy have become acceptable now and in the coming hours #Inter could also get this other purchase strongly demanded by #Spalletti. #FCIM https://t.co/kdPVxTRmHJ reageer retweet
twitter:FabrizioRomano twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 10:53:47#Higuain is getting closer to AC Milan! The deal will be completed soon: Leonardo Bonucci to Juventus, Higuain and Caldara to AC Milan 🔴💥 #transfers #ACMilan #Juventus reageer retweet
Wat een goeie deal voor Milanquote:Op dinsdag 31 juli 2018 11:19 schreef Masterminded het volgende:
twitter:FabrizioRomano twitterde op dinsdag 31-07-2018 om 10:53:47#Higuain is getting closer to AC Milan! The deal will be completed soon: Leonardo Bonucci to Juventus, Higuain and Caldara to AC Milan 🔴💥 #transfers #ACMilan #Juventus reageer retweet
Vidal wat!!quote:Op maandag 30 juli 2018 23:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk huur met optie tot koop:Deze lijkt me realistischer.twitter:EnjoyInterNews twitterde op maandag 30-07-2018 om 23:27:36💥 GdS: The deal for Arturo #Vidal, it definitely turned, in a positive way. The resistances of Bayern on the formula of loan with option to buy have become acceptable now and in the coming hours #Inter could also get this other purchase strongly demanded by #Spalletti. #FCIM https://t.co/kdPVxTRmHJ reageer retweet
[ afbeelding ]
Lautaro > Pinamontiquote:Op dinsdag 31 juli 2018 13:40 schreef Doublepain het volgende:
Inter kn beter met pinnamonti en icardi voorin spelen
Inter en Valencia zijn op deze manier prima clubs die terugkeren in de Champions League.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Inter heeft iig wel een prima team nu ze Icardi weten te behouden
Inter komt langzaam terug
Heeft Valencia Guedes nou al binnen?quote:Op dinsdag 31 juli 2018 16:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Inter en Valencia zijn op deze manier prima clubs die terugkeren in de Champions League.
Nee, nog steeds niet. Dat is al een tijd een vermoeiende show. Voor het laatst wat gelezen over Arsenal en Emery die hem zouden willen maar dat is alweer even geleden. Zijn hart wil Valencia, zijn hoofd wil Valencia, alleen ligt vraag van PSG (dat is alweer een maand geleden of zoquote:
Manchester United lijkt momenteel concreter met dan Rojo die naar Everton gaat.quote:
Dat klinkt ook logisch jaquote:Op dinsdag 31 juli 2018 17:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Manchester United lijkt momenteel concreter met dan Rojo die naar Everton gaat.
Ze willen gewoon het hele Kroatische elftal nabouwenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees nu dat Inter polst voor Modric
Weet niet wat ze aan het doen zijn, maar I like it
twitter:FabrizioRomano twitterde op woensdag 01-08-2018 om 17:03:09DONE DEAL: Gonzalo Higuain and Mattia Caldara to AC Milan, Leonardo Bonucci to Juventus! 🔴⚫️⚪️ #transfers #donedeal reageer retweet
Verrassend. Als ik iemand niet bij Barça vind passen is hij hetquote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
Volgens Sport en RAC1 is Vidal --> Barça, 30 miljoen euro.
Zal wel zijn nieuwe Paulinho zijn. Maar Pep haalde hem ook wel eens na 20 minuten van het veld omdat hij tegen rood aanzat.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Verrassend. Als ik iemand niet bij Barça vind passen is hij het
Hadden ze 5 jaar eerder moeten halen toen het nog nodig was bij de el classico’squote:Op donderdag 2 augustus 2018 16:57 schreef Masterminded het volgende:
Volgens Sport en RAC1 is Vidal --> Barça, 30 miljoen euro.
Dat zal nog lastig wordenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:38 schreef Doublepain het volgende:
Ik lees nu dat Inter polst voor Modric
Weet niet wat ze aan het doen zijn, maar I like it
twitter:FabrizioRomano twitterde op donderdag 02-08-2018 om 22:45:08Total agreement for Arturo #Vidal to Barcelona: done deal with Bayern Münich, here we go! ✅🇨🇱 #transfers #Barça reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |