Neeee mijn Tiesj.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:05 schreef TheArt het volgende:
twitter:nealrogers twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 18:04:57Tiesj Benoot (Lotto-Soudal) crosses finish line last, blood streaming down his face. #TDF2018 reageer retweet
Gio is vandaag jarig. Zal wel gezopen hebben vanochtend.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:05 schreef marcodej het volgende:
Noodgedwongen naar het Radio 1-verslag moeten luisteren. Volgens Gio werd Gaviria derde en deed Groenewegen helemaal niet mee, volledig ingesloten.
Gaviria stormde voorbij in laatste 20 meter. Groenewegen inderdaad ingesloten maar toch netjes voorin gekomen. Snelheid genoeg dus, alleen nog vrij baan nodigquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:05 schreef marcodej het volgende:
Noodgedwongen naar het Radio 1-verslag moeten luisteren. Volgens Gio werd Gaviria derde en deed Groenewegen helemaal niet mee, volledig ingesloten.
elke dag jarig dusquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gio is vandaag jarig. Zal wel gezopen hebben vanochtend.
Ook bij Radio 1 heb je een contract voor de leven. Hoe mongool je ook bent. NPOGoden.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:05 schreef marcodej het volgende:
Gio is op zijn best bij radio voor doven.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:05 schreef marcodej het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:05 schreef TheArt het volgende:
twitter:nealrogers twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 18:04:57Tiesj Benoot (Lotto-Soudal) crosses finish line last, blood streaming down his face. #TDF2018 reageer retweet
twitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 18:09:17Guillaume Van Keirsbulck (@007_GVK): "Als de finish aan de rode vod ligt, win ik" reageer retweet
Gieljoom is geen slimme jongenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] emo.giftwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 18:09:17Guillaume Van Keirsbulck (@007_GVK): "Als de finish aan de rode vod ligt, win ik" reageer retweet
We kijken uit naar zijn nieuwe vlog.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gieljoom is geen slimme jongen
Doemerik.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ] emo.giftwitter:sporza_koers twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 18:09:17Guillaume Van Keirsbulck (@007_GVK): "Als de finish aan de rode vod ligt, win ik" reageer retweet
Gesinktwitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 18:11:57🇫🇷#TDF2018One of the victims in the crash with 5 km to go was @s_kruijswijk but he managed to get back to the peloton after a quick bike change with @RGUpdate. Stevie finished the stage on the too large bike from Robert. Robert has been fantastic today as a teamplayer 💪👊. reageer retweet
Wegcaptain.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Gesinktwitter:LottoJumbo_road twitterde op dinsdag 10-07-2018 om 18:11:57🇫🇷#TDF2018One of the victims in the crash with 5 km to go was @s_kruijswijk but he managed to get back to the peloton after a quick bike change with @RGUpdate. Stevie finished the stage on the too large bike from Robert. Robert has been fantastic today as a teamplayer 💪👊. reageer retweet
Ik hoop zo dat hij dit jaar een etappe weet te pakken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:15 schreef Pino112 het volgende:
Nobuddies vergeleken met Shaggy Rogers.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:14 schreef Masterminded het volgende:
Soler +2.44
Poels +3.22
Gorka +3.22
Dani Martinez +3.48
last Benoot +10.12
Ik hoop ook dat de altijd sympathieke Gesink nu eindelijk eens zijn grote moment van glorie krijgt.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat hij dit jaar een etappe weet te pakken.
Zit jij ook al klaar voor de voorbeschouwing van de Belg op de wedstrijd van de eeuw?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nobuddies vergeleken met Shaggy Rogers.
Karl is echt mensonterend.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zit jij ook al klaar voor de voorbeschouwing van de Belg op de wedstrijd van de eeuw?
Ik richt mij volledig op de nabeschouwing.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zit jij ook al klaar voor de voorbeschouwing van de Belg op de wedstrijd van de eeuw?
Zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:14 schreef Masterminded het volgende:
Soler +2.44
Poels +3.22
Gorka +3.22
Dani Martinez +3.48
last Benoot +10.12
Ik richt mij op de nabeschouwing van KRO-ENG morgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik richt mij volledig op de nabeschouwing.
Nee, ik haak al af.quote:
Niemand heeft Trijntje nodig. Weg met dat mens.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft Groenewegen nou een trijntje nodig? Kan hij niet à la Sagan een wiel pakken en daar overheen gaan?
Die mag alvast een hoop tijd gaan goedmaken in de bergen wil hij dat Top 25 klassement gaan halen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:28 schreef fetX het volgende:
G. Martin zit ook al paar keer achter die valpartijen. Die heeft wat goed te maken.
Sterker, hij wilde zelfs voor de top 15 gaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mag alvast een hoop tijd gaan goedmaken in de bergen wil hij dat Top 25 klassement gaan halen.
Ja ik wens hem succes. Heb hem als dark horse bij Scorito, maar gaat niet veel worden gok ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mag alvast een hoop tijd gaan goedmaken in de bergen wil hij dat Top 25 klassement gaan halen.
Dom zeg, dat ze bij Jumbo niet eerder aan dit droomplan hebben gedacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
En dan pak je natuurlijk het wiel van gaviria
Ja dat kan hij wel, heeft hij ook gedaan. Maar dan moet wel alles kloppen. Als nu Demare geen zwaai naar links maakt, kan hij wel in dat gat mee in het wiel van Sagan en dan ziet de wereld er opeens heel anders uit. Het zit in de details.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft Groenewegen nou een trijntje nodig? Kan hij niet à la Sagan een wiel pakken en daar overheen gaan?
Jij dacht dat ie pech had?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ja dat kan hij wel, heeft hij ook gedaan. Maar dan moet wel alles kloppen. Als nu Demare geen zwaai naar links maakt, kan hij wel in dat gat mee in het wiel van Sagan en dan ziet de wereld er opeens heel anders uit. Het zit in de details.
Nee, want als ie kan wat Sagan doet dan was ie niet ingesloten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij dacht dat ie pech had?
Groenewegen is qua snelheid gewoon de snelste sprinter ter wereld momenteel. Probleem is echter dat ie zon beetje de slechtste sprinter ter wereld is qua positionering. Als je dan ook nog een lachwekkend slechte sprinttrein hebt kom je gewoon praktisch nooit in de positie om voor de overwinning te sprinten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want als ie kan wat Sagan doet dan was ie niet ingesloten.
Gelukkig zijn ze bij Djumbo zo slim geweest om Tolhoek en Gesink mee te nemen voor... uh, ja wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Groenewegen is qua snelheid gewoon de snelste sprinter ter wereld momenteel. Probleem is echter dat ie zon beetje de slechtste sprinter te wereld is qua positionering. Als je dan ook nog een lachwekkend slechte sprinttrein hebt kom je gewoon praktisch nooit in de positie om voor de overwinning te sprinten.
Kindsoldaat gaat schroeien als nooit tevoren in de bergen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ter dat ie zon beetje de slechtste sprinter te wereld is qua positionering. Als je dan ook nog een lachwekkend slechte sprinttrein hebt kom je gewoon praktisch nooit in de positie om voor de overwinning te sprinten.
Gelukkig zijn ze bij Djumbo zo slim geweest om Tolhoek en Gesink mee te nemen voor... uh, ja wat eigenlijk?
Hopelijk wint het goed georganiseerde ENG van het zooitje KRO dat slechts bij elkaar gehouden wordt door een formidabele Modric.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik richt mij op de nabeschouwing van KRO-ENG morgen.
Je had nog meer aan Tom Leezer gehad en dat wil wat zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kindsoldaat gaat schroeien als nooit tevoren in de bergen.
En ik moet wel een beetje huilen van binnen als ik Gesink op kop van het peloton zie knechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |