Dat is het oneerlijke er ook aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze heeft gewoon gelijk
john blért en krijgt alles voor elkaar
Dat wil ze juist niet meer, gewoon schilderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef chufi het volgende:
Sanne kleurt kleurplaten in en dat is dan kunst?
dat zegt ze zelf ook net,maar volgens gekke gerrit kan je daar kunst van maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef chufi het volgende:
Sanne kleurt kleurplaten in en dat is dan kunst?
John zegt gewoon "ik wil dat geld vandaag hebben" en het gebeurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is het oneerlijke er ook aan.
Ja Sjon heb het geboudw, alleen doet ie het nog nietquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef Silves het volgende:
Maar ondertussen..is er al een kippenhok??
Oh is kleuren ook al weer afgelopen. Schilderen zal ook niet langer dan een week durenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat wil ze juist niet meer, gewoon schilderen.
Of haar slaapzak! of zijn eigen schoenen..quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Ben benieuwd hoe Gerrit reageert als Sjellie een investering voor de kapsalon vraagt.
Zo noemde ze het zelf ook een week geleden.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef krabje het volgende:
[..]
dat zegt ze zelf ook net,maar volgens gekke gerrit kan je daar kunst van maken.
Ze wilde al schilderen. Dat kleurplaten was gewoon voor de lol, maar ze mag van hiske en Gerrit niks kopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh is kleuren ook al weer afgelopen. Schilderen zal ook niet langer dan een week duren
ja maar niet om te verkopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo noemde ze het zelf ook een week geleden.
Ik weet nog steeds niet of ik erom moet huilen of erom moet lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
John zegt gewoon "ik wil dat geld vandaag hebben" en het gebeurt.
Romy was ook zo, ene week dat andere week weer ditquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh is kleuren ook al weer afgelopen. Schilderen zal ook niet langer dan een week duren
ik heb nog geen oordeel, misschien heeft ze wel talent, en is het mooi wat ze gaat makenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat nog wel, ze wil alleen gewoon schilderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schuimpjes moeten blij zijn als ze even door het raampje mogen kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mensen mogen de stapelbedden komen bekijken.
dat is vervelend hij is vresselijkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik erom moet huilen of erom moet lachen.
Het is om te janken maar hij zet zichzelf met zijn grote volwassen giegel zo voor Joker dat het ook weer grappig word.
Verf ruilen voor een radijsje.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:47 schreef Silves het volgende:
Gewoon weer bedelen om spullen, ze weet dat dadelijk er weer mensen staan met schilderspullen!
Dat zei ik ook net. En wat extra geld naar het eten waar iedereen over zeikt, maar bedden zijn totaal niet nodig. Er moet nu cash flow komen als eerste.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Er is nu absoluut geen noodzaak om die bedden te maken.
Koop eventueel nog een paar van die matrassen voor 10 euro per stuk en leg die op de grond.
Eigenlijk raar toch ..in 1 zin noemen dat ze de offerte nog afwachten maar ook al kunnen zeggen dat het 200 euro is...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:48 schreef Soulraven het volgende:
"We hebben nu geen geld en gaan ook niks genereren", maar we gaan wel 200 euro aan bedden uitgeven.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:54 schreef spapaars het volgende:
Het moment dat ze 12 bedden hebben gerealiseerd wil ik er meteen heen.
arme Shellyquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:55 schreef Soulraven het volgende:
Jahoor, druk leggen op de anderen zodat ze voor sjonnie boy geld kunnen verdienen.
De laatste 3 staan te rammelen aan de poort, dus ze moeten doorpakken nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Een hypotheek?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
his wil een huis op afbetaling
druk vd groep
moet maandelijks betaald worden
Shellyquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Op afbetaling. En dan wat??? Hoe gaan ze daar dan geld mee verdienen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:56 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Pitch van Hiske om geld te verdienen - 10 juli 2018
x6o5tjj
Alle pitches op een rijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Daar moest ik ook aan denken. Ik wist alleen niet meer welk bedrijf dat had.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de ajajippie krijgt nog euro's van een zwembad
Haar kapsalon loopt nog niet echt storm, of het moet niet op stream zijn, maar ik zie het niet...quote:
Wat doet Hiske zelf eigenlijk om geld te verdienen?quote:
helemaal niks,net als die grootbek mike.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat doet Hiske zelf eigenlijk om geld te verdienen?
Gerrit heeft een afspraakje met Sanne dat ze mekaar zogenaamd niet mogen. Vanmorgen afgesproken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:44 schreef Soulraven het volgende:
Niemand koopt een fucking kleurplaat Gerrit. Praat niet tegen haar alsof ze 12 is. Er komt nu geen geld binnen
Euh..................................................quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die krijgt geld van de Febo neem ik aan, ze is spokeswoman....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nog wel...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:00 schreef Scherzo het volgende:
Als enige bouwer heeft John wel een machtspositie daar....
Staat het huis al?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:00 schreef Scherzo het volgende:
Als je buiten gewoon rijst en bonen kunt eten dan kan het hier ook volgens Adriaan ...nog niemand heeft zich gemeld met een allergie ...die Brandon er weer als excuus in wil gooien..quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan zegt dat alle lichamen hetzelfde zijn.
Hij bepaalt wel even voor iedereen wat ze nodig hebben.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:57 schreef Jemoederniet het volgende:
Manon in haar duim gesneden met een mes?
en niet alleen dat vieze clubje ook nog, bijna iedereen!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
leuk hoor allemaal tegen Sanne
maakt niet uit wat het is
gewoon nee. en afzeiken
walgelijk volk in het decor
ja schoft die mike,vieze gore egoistquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Sanne had een zeil voor haar matras, maar het was Mike zijn zeil, dus mag er mee doen wat hij wil, zegt hij, tis haar egen verantwoordelijkheid
vreselijk naar ventje samen met Sjon........ga bijna het idee krijgen dat die een rol spelen......lijkt me haast niet mogelijk dat zulke mensen bestaan.....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:03 schreef Bramenstruik het volgende:
Sanne had een zeil voor haar matras, maar het was Mike zijn zeil, dus mag er mee doen wat hij wil, zegt hij, tis haar egen verantwoordelijkheid
ditquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:06 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vind een "lollige" Sjon, nog erger dan een sjagerijnige
Toch gebrek aan geld. Wat ze in 1 teveel hadden, hebben ze nu te weinig.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:07 schreef Lavenderr het volgende:
Op de één of andere manier presteert deze groep minder dan de vorige. Het wil maar niet lukken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:07 schreef Ranah het volgende:
sjon denkt dat de zomer al voorbij is , er komen misschien in september nog wat mooie dagen maar we hebben het nu al wel zo'n beetje gehad
Ja. Geen geld. Geen internet. Je kunt niet meer zonder.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch gebrek aan geld. Wat ze in 1 teveel hadden, hebben ze nu te weinig.
Volgende week weer een hittegolf.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:07 schreef Ranah het volgende:
sjon denkt dat de zomer al voorbij is , er komen misschien in september nog wat mooie dagen maar we hebben het nu al wel zo'n beetje gehad
In het land der blinden is eenoog koning...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:09 schreef Labradoodle het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 10 juli 2018 15:00 schreef Scherzo het volgende:
[/quoteJohn is geen bouwer het is een prutser . Een paar latten en zeil daar kan hij een tentje mee maken .
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:07 schreef Ranah het volgende:
het is maar net waar je op uit bent, er waren leukere en goedkopere oplossingen, bv legertent en echt nog wel meer, wat hulp van de schuimpjes, miscchien met wat meer positiviteit dat ze een ander publiek hadden kunnen aanboren, maar nee, er komt een boerenkapel en een toilet met doorspoelknop, voor mij ben je harstikke gek!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Geen geld. Geen internet. Je kunt niet meer zonder.
Nee, ook het volk wat er nu nog instapt......in 1 was het iets nieuws en zagen het wel zitten (niet wetend dat het zo lang ging duren)......in 2 heb je de losers waar het mee mis is gegaan....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Toch gebrek aan geld. Wat ze in 1 teveel hadden, hebben ze nu te weinig.
Een legertent was zeker geweldig geweest. Maar hulp van schuimpjes mag toch niet?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het is maar net waar je op uit bent, er waren leukere en goedkopere oplossingen, bv legertent en echt nog wel meer, wat hulp van de schuimpjes, miscchien met wat meer positiviteit dat ze een ander publiek hadden kunnen aanboren, maar nee, er komt een boerenkapel en een toilet met doorspoelknop, voor mij ben je harstikke gek!
Met spijkers denkelijk... Die donderen zo in elkaar... Net als zijn bankjes...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:11 schreef Yaksa het volgende:
Maar John heeft voor 200 euro aan hout besteld voor stapelbedden.
Waarmee gaat hij die planken aan elkaar maken dan?
Goede schroeven kosten geen drol zeker.
Casting kan wel beter, hopelijk zijn de voorlopig laatste 3 een beetje uit het goede hout (hout!) gesneden....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ook het volk wat er nu nog instapt......in 1 was het iets nieuws en zagen het wel zitten (niet wetend dat het zo lang ging duren)......in 2 heb je de losers waar het mee mis is gegaan....
Worden gespijkerd.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:11 schreef Yaksa het volgende:
Maar John heeft voor 200 euro aan hout besteld voor stapelbedden.
Waarmee gaat hij die planken aan elkaar maken dan?
Goede schroeven kosten geen drol zeker.
? En nu Hollands.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:11 schreef mario390 het volgende:
ik heb het komen zien dat zich manon met deze kutmes wonden werd
in het begin toch wel een beetje, en is ook niks mis mee, tot op een bepaalde hoogtequote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een legertent was zeker geweldig geweest. Maar hulp van schuimpjes mag toch niet?
zonder anschlissing van water kunnen ze 5 toiletten opbouwen met spoelknop werd zich niks veranderenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
het is maar net waar je op uit bent, er waren leukere en goedkopere oplossingen, bv legertent en echt nog wel meer, wat hulp van de schuimpjes, miscchien met wat meer positiviteit dat ze een ander publiek hadden kunnen aanboren, maar nee, er komt een boerenkapel en een toilet met doorspoelknop, voor mij ben je harstikke gek!
Gerrit en Sanne hebben een afspraak om ruzie te maken ( Sanne met Gerrit) zodat Sanne wellicht informatie krijgt van John en Mike en Jessie die ze niet delen met vrienden van Gerrit..quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:51 schreef Ranah het volgende:
sanne waarschuwt al, als gerrit aankaart dat het geld volgende week op is en die 200,- niet kan breekt de hel los
Ruilhandel was leuk geweest. Alleen valt er niks te ruilen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in het begin toch wel een beetje, en is ook niks mis mee, tot op een bepaalde hoogte
Nou, een eenpersoonsbed kun je nog wel spijkeren.quote:
ik doelde meer op een ecologisch toilet ofzo, die stront vermengd met water is toch echt smerig, daar kan geen zwanenhals tegenopquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
zonder anschlissing van water kunnen ze 5 toiletten opbouwen met spoelknop werd zich veranderen
omdat Sjon al het geld opeist!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ruilhandel was leuk geweest. Alleen valt er niks te ruilen.
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Gerrit en Sanne hebben een afspraak om ruzie te maken ( Sanne met Gerrit) zodat Sanne wellicht informatie krijgt van John en Mike en Jessie die ze niet delen met vrienden van Gerrit..
ja bedoel ik wanneer ze het niet anschlissen werd zich niks veranderen,werd altijd zich vermengenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik doelde meer op een ecologisch toilet ofzo, die stront vermengd met water is toch echt smerig, daar kan geen zwanenhals tegenop
Ze zijn daar knettergek die John vreet als een bootwerker van zijn afvalworstjes en gehakt en maakt het geld op aan een levensgevaarlijk stapelbed wat hij gaat timmeren.quote:
Maar Sjon wel, die kan alles.......quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:14 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nou, een eenpersoonsbed kun je nog wel spijkeren.
Maar een stapelbed moet toch wel iets steviger in elkaar zitten, dat gaat niet met spijkers.
Genoeg te ruilen...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ruilhandel was leuk geweest. Alleen valt er niks te ruilen.
Heb je dat levensgevaarlijke trapje bij de stacaravan al gezien?quote:
ah okquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bedoel ik wanneer ze het niet anschlissen werd zich niks veranderen,werd altijd zich vermengen
Die kistjes van John liep toch wel lekker.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Genoeg te ruilen...
Radijsjes tegen???
Die prullerij van christel tegen???
Kistjes john tegen ????
Zelfs de *kunst* van sanne tegen???
Pannekoeken tegen???
Oude kleding tegen nieuwe kleding
Enz enz je moet het alleen kunnen zien
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:18 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Heb je dat levensgevaarlijke trapje bij de stacaravan al gezien?
Nou, dan weet je meteen hoe die bedden gaan worden.
daar zette hij iedereen voor aan het werk ook nog!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kistjes van John liep toch wel lekker.
Ja, aan de schuipjes, maar die hoeven ook geen serie kistjes......en meer volk zie je daar niet....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die kistjes van John liep toch wel lekker.
O ja, verbergenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
John gaat niks meer achter zijn rug verbergen.
Besteld die gewoon zijn baas betaald welquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:19 schreef Bramenstruik het volgende:
tis NB nog een klootgieter ook die Sjon, en weet niet eens wat de kosten zijn van zo een zuigwagen, daar moet je toch ooit mee te maken hebben gehad in zijn vak, tis vooral water, geen fecaliėn (hij kent ook een moeilijk woord)
Klopt, want er valt daar natuurlijk ook niks te beleven.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, aan de schuipjes, maar die hoeven ook geen serie kistjes......en meer volk zie je daar niet....
Jazeker, hulpdiensten en ambachtslieden.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
John wil een brandweerwagen, ambulances en politiemotoren uitnodigen.Kinderen vinden dat geweldig.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:25 schreef Stray_cat het volgende:
13 bundels ipv 15 bundels hout. Top hoor, Sjon.
Dan moet hij iemand vermoorden. Dan komt dat helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Jazeker, hulpdiensten en ambachtslieden.
Daar komen zeker drommen mensen op af.
ja ze is echt de enige die ook echt iets met kritiek doet, en natuurlijk is ze soms nog wel irritant, maar ik kan het van haar steeds meer hebben, is ook de vrolijkstequote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:24 schreef mario390 het volgende:
ik vind mooi dat sanne niet meer wegen elke ding huilt en ze over lacht
ja ennuh ambulances en brandweer en politie het terrein op, mooi voor de kids, mogen ze zo'n auto in, prachtig!quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Bind die John is vast ergens hij krijgt steeds meer vreemde ideeen ambachtslieden klompen maken
hele mooie bordjes maken, met haar supermooie handschriftquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:29 schreef Inca het volgende:
Wat doet Jessy eigenlijk om geld te verdienen behalve het hobbelen achter Mika aan?
is heel lelijk ja, jammer, want ik mocht Chris wel, maar dit, en vooral als docent , zegt wel watquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:29 schreef krabje het volgende:
chrisde manier waarop ze tegen sanne praat
Memory spellen maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:29 schreef Inca het volgende:
Wat doet Jessy eigenlijk om geld te verdienen behalve het hobbelen achter Mika aan?
En dromen over Bandanas samen met Brendanquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hele mooie bordjes maken, met haar supermooie handschrift
Minder zuipen kerel Ze vreten s avond worst en brood stiekem als niemand kijkt Als ze de drank eens achterwegen lieten en daar wat fruit voor kopen . Meneer wilt dat iedereen geld gaat verdienen door de weeks zodat hij zijn shirts kan kopen en dan zijn eigen BV kan hebben samen met J en Jquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Mike schrok van zijn lichaam - 10 juli 2018
x6o5wji
Hoeveel duimen is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ook spijkers bestellen.Minimaal 8 cm.
die wrd scheitziek van dat gejammer aan de foon steedsquote:
2 volgens John.quote:
voor korsakovpatienten zeker, 6 houten plankies, met wat loze kreten, utopia. Jessie, Mike?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:31 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Memory spellen maken.
En die verkopen best wel goed.
En dat geldt niet alleen voor de Gamma denk ik.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die wrd scheitziek van dat gejammer aan de foon steeds
zal niet lang meer duren ..
dan is dat gedoe klaar met Gamma
Cornelisseh..
Kan hij weer een dag uit zijn neus gaan vreten.quote:
ja dat heb je als je zo jong bent, dat je het soms nog niet helemaal weet ...........................quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:31 schreef Silves het volgende:
Ze zou toch ook een bijbelclub gaan regelen? die kunst is weer zo,n bevlieging, zoals de kippen, en wat ze ook altjd wilt..oja net Romy.
Lekker knus als de boel in elkaar stort.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:34 schreef Bumfuzzle het volgende:
Doodeng... in een door John gemaakt stapelbed liggen.
Zowel boven als onder.
Ja, daar heeft Sjon niks mee te maken......leggen ze hun hangmat er maar op.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne komt erachter dat er niet genoeg matrassen zijn.Slim meiske.
Mogen ze wel een luchtzuiveraar kopenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:36 schreef Inca het volgende:
Ze willen nu al niet eens bij elkaar slapen wel met 12 man in een caravan te ruften
Je zal hem aan je deur krijgen dan gooi je de deur gelijk dicht met zijn chagerijnige kop.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:19 schreef Bramenstruik het volgende:
tis NB nog een klootgieter ook die Sjon, en weet niet eens wat de kosten zijn van zo een zuigwagen, daar moet je toch ooit mee te maken hebben gehad in zijn vak, tis vooral water, geen fecaliėn (hij kent ook een moeilijk woord)
Orgies en zulksquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:36 schreef Inca het volgende:
Ze willen nu al niet eens bij elkaar slapen wel met 12 man in een caravan te ruften
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Sanne moest afzwemmen met een regenpaksadistische ouders, ik herken het, met kleding aan, maar zocht voor mijn kinderen het meest lichte geklede (nee geen lingerie, ik voel hem al aankomen)
ik douwde hem met zn kop in mn plee (sorry liet me ff gaan)quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:37 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Je zal hem aan je deur krijgen dan gooi je de deur gelijk dicht met zijn chagerijnige kop.
Gewatteerde bontjasquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Sanne moest afzwemmen met een regenpaksadistische ouders, ik herken het, met kleding aan, maar zocht voor mijn kinderen het meest lichte geklede (nee geen lingerie, ik voel hem al aankomen)
En legerkisten.quote:
Slapen in het hondenhok van Sjonquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:39 schreef Yaksa het volgende:
12 slaapplaatsen dus.
En waar gaan de drie bewoners die nog komen slapen dan?
Eind van de maand komen er ook nog 2 aspirant inwoners, hebben die geen slaapplaats nodig?
Vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat denken wij vaak hetzelfde he?
Beiden sadistenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat denken wij vaak hetzelfde he?
quote:
Dit moment was SL waardig geweest.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:42 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne: Als ik over een half jaar eh over een tijdje mijn investering krijg......
denk dat zei mettertijd meer sympathie gaat krijgen, juist door die eikels, en ik hoop dat ze dat meekrijgtquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:42 schreef Stray_cat het volgende:
Sanne: Als ik over een half jaar eh over een tijdje mijn investering krijg......
Dit was de druppel voor mij..nog nooit gehoord van 4 sterren..lol..3 oke, en dan zeggen ik hou alleen van zoete wijn.geen ballen verstand van eten, al helemaal niet van service ect..quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
En dat heeft de keuken van een 4 sterren restaurant gerund?![]()
[ afbeelding ]
Hoe maak je rijstepap - 10 juli 2018
x6o5xws
Dan kunnen ze wel aan de gang blijven......ow, wacht.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:42 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Dit moment was SL waardig geweest.
was voor die grote spannende negerquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:43 schreef Goldencharly het volgende:
Chris:Vroeger hing er gewoon een touwtje uit de brievenbus.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dan kunnen ze wel aan de gang blijven......ow, wacht.
Kopje onder in de vijver is beter... ze hebben nl. geen stromend waterquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:40 schreef Geraldb het volgende:
die ome john is een betweter eerste klas! ik zou hem 20 min met zijn kop onder de kraan houden.
Kind weet gewoon niets te verzinnen ...die gaat ideeėn inpikken straks van anderen...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Manon wil kerstbomen gaan planten en verkopen.Hoe origineel.
Lekker op tijd bedacht dat dan weer welquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Zelfs een klein kerstboompje duurt al 5 jaar om te kweken. Iets groter ben je 10 jaar verder.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sjon en Mike? Nah, denk het niet dat staat al vast dat ze haar niet mogen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk dat zei mettertijd meer sympathie gaat krijgen, juist door die eikels, en ik hoop dat ze dat meekrijgt
vooruit denkenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:45 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Lekker op tijd bedacht dat dan weer wel
Nee die moeten eerst buiten slapen, alle ontberingen doorstaan die de rest ook al gehad hebbenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:39 schreef Yaksa het volgende:
12 slaapplaatsen dus.
En waar gaan de drie bewoners die nog komen slapen dan?
Eind van de maand komen er ook nog 2 aspirant inwoners, hebben die geen slaapplaats nodig?
Kunnen ze beter bloemen door heel NL bezorgenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
nee bedoel van buitenafquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Sjon en Mike? Nah, denk het niet dat staat al vast dat ze haar niet mogen.
Naast de laptopquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:45 schreef Silves het volgende:
Pfff waar komt het plottermachine te staan..
Door Richard kost geen drolquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:46 schreef Inca het volgende:
[..]
Kunnen ze beter bloemen door heel NL bezorgen![]()
Bij de aggeraatquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:45 schreef Silves het volgende:
Pfff waar komt het plottermachine te staan..
Tis niet te bevattenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeff over Skūtsjesilen
Kriss ; wat is dat ?
o ja hele groteh houten boot
..
... schiet mij maar lek,..
Juff Krissie .
zij is de enige waar mijn haren rechtovereind van gaan staan. Jessie vind ik ook wat van maar daar kan ik wel naar kijken om te zien wat ze aan het uitspoken is, bij Manon ga ik direct weg als zij in beeld is.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Kind weet gewoon niets te verzinnen ...die gaat ideeėn inpikken straks van anderen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |