Dat is het oneerlijke er ook aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze heeft gewoon gelijk
john blért en krijgt alles voor elkaar
Dat wil ze juist niet meer, gewoon schilderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef chufi het volgende:
Sanne kleurt kleurplaten in en dat is dan kunst?
dat zegt ze zelf ook net,maar volgens gekke gerrit kan je daar kunst van maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef chufi het volgende:
Sanne kleurt kleurplaten in en dat is dan kunst?
John zegt gewoon "ik wil dat geld vandaag hebben" en het gebeurt.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is het oneerlijke er ook aan.
Ja Sjon heb het geboudw, alleen doet ie het nog nietquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef Silves het volgende:
Maar ondertussen..is er al een kippenhok??
Oh is kleuren ook al weer afgelopen. Schilderen zal ook niet langer dan een week durenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat wil ze juist niet meer, gewoon schilderen.
Of haar slaapzak! of zijn eigen schoenen..quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef Jemoederniet het volgende:
Ben benieuwd hoe Gerrit reageert als Sjellie een investering voor de kapsalon vraagt.
Zo noemde ze het zelf ook een week geleden.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:45 schreef krabje het volgende:
[..]
dat zegt ze zelf ook net,maar volgens gekke gerrit kan je daar kunst van maken.
Ze wilde al schilderen. Dat kleurplaten was gewoon voor de lol, maar ze mag van hiske en Gerrit niks kopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh is kleuren ook al weer afgelopen. Schilderen zal ook niet langer dan een week duren
ja maar niet om te verkopen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo noemde ze het zelf ook een week geleden.
Ik weet nog steeds niet of ik erom moet huilen of erom moet lachen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
John zegt gewoon "ik wil dat geld vandaag hebben" en het gebeurt.
Romy was ook zo, ene week dat andere week weer ditquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh is kleuren ook al weer afgelopen. Schilderen zal ook niet langer dan een week duren
ik heb nog geen oordeel, misschien heeft ze wel talent, en is het mooi wat ze gaat makenquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dat nog wel, ze wil alleen gewoon schilderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schuimpjes moeten blij zijn als ze even door het raampje mogen kijken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mensen mogen de stapelbedden komen bekijken.
dat is vervelend hij is vresselijkquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik erom moet huilen of erom moet lachen.
Het is om te janken maar hij zet zichzelf met zijn grote volwassen giegel zo voor Joker dat het ook weer grappig word.
Verf ruilen voor een radijsje.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:47 schreef Silves het volgende:
Gewoon weer bedelen om spullen, ze weet dat dadelijk er weer mensen staan met schilderspullen!
Dat zei ik ook net. En wat extra geld naar het eten waar iedereen over zeikt, maar bedden zijn totaal niet nodig. Er moet nu cash flow komen als eerste.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Er is nu absoluut geen noodzaak om die bedden te maken.
Koop eventueel nog een paar van die matrassen voor 10 euro per stuk en leg die op de grond.
Eigenlijk raar toch ..in 1 zin noemen dat ze de offerte nog afwachten maar ook al kunnen zeggen dat het 200 euro is...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:48 schreef Soulraven het volgende:
"We hebben nu geen geld en gaan ook niks genereren", maar we gaan wel 200 euro aan bedden uitgeven.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:54 schreef spapaars het volgende:
Het moment dat ze 12 bedden hebben gerealiseerd wil ik er meteen heen.
arme Shellyquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:55 schreef Soulraven het volgende:
Jahoor, druk leggen op de anderen zodat ze voor sjonnie boy geld kunnen verdienen.
De laatste 3 staan te rammelen aan de poort, dus ze moeten doorpakken nu.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Een hypotheek?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:56 schreef sjampoeh het volgende:
his wil een huis op afbetaling
druk vd groep
moet maandelijks betaald worden
Shellyquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Op afbetaling. En dan wat??? Hoe gaan ze daar dan geld mee verdienen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:56 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Pitch van Hiske om geld te verdienen - 10 juli 2018
x6o5tjj
Alle pitches op een rijtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Daar moest ik ook aan denken. Ik wist alleen niet meer welk bedrijf dat had.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de ajajippie krijgt nog euro's van een zwembad
Haar kapsalon loopt nog niet echt storm, of het moet niet op stream zijn, maar ik zie het niet...quote:
Wat doet Hiske zelf eigenlijk om geld te verdienen?quote:
helemaal niks,net als die grootbek mike.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wat doet Hiske zelf eigenlijk om geld te verdienen?
Gerrit heeft een afspraakje met Sanne dat ze mekaar zogenaamd niet mogen. Vanmorgen afgesproken.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:44 schreef Soulraven het volgende:
Niemand koopt een fucking kleurplaat Gerrit. Praat niet tegen haar alsof ze 12 is. Er komt nu geen geld binnen
Euh..................................................quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die krijgt geld van de Febo neem ik aan, ze is spokeswoman....quote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |