De wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is dat waar NOD commander vandaan kwam?
Was iets in de win 3.11 tijd iircquote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
De wat?
ESET is handelsnaam van DoNOD.. NOD Commander ken ik niet.
Dat dus...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:26 schreef Rafeiro het volgende:
Welke Anti-virus gebruiken de mensen hier eigenlijk? Heb nu Avast, maar die vind ik om te veel zooi zeuren. AVG was voorheen ook wel fijn. En Kaspersky lijkt me ook wel oke.
Ik had op de kleuterschool lang haar (begin jaren 70 was dat normaal). Toen mijn dochtertje een jaar of 4 was en daar een foto van zag, vroeg ze: "was jij toen een meisje?"quote:Op dinsdag 10 juli 2018 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Toen ik 10 was had ik kort haar. Geen idee waarom, ik zal het vast niet zelf bedacht hebben
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had op de kleuterschool lang haar (begin jaren 70 was dat normaal). Toen mijn dochtertje een jaar of 4 was en daar een foto van zag, vroeg ze: "was jij toen een meisje?"
Hahaha dat komt me bekend voor. Mijn pa was een tiener/adolescent in de jaren '70 en die gozer had toen haar tot aan zijn bovenarm en een volle baard waar je U tegen zegt.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had op de kleuterschool lang haar (begin jaren 70 was dat normaal). Toen mijn dochtertje een jaar of 4 was en daar een foto van zag, vroeg ze: "was jij toen een meisje?"
Maar ook dat is niet zaligmakend...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont heeft gewoon een Mac... scheelt een hoop
quote:Op dinsdag 10 juli 2018 16:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Enige probleem dat ik gehad heb was een kapotte HD. Maar dat had met een normale pc ook kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ook dat is niet zaligmakend...
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Enige probleem dat ik gehad heb was een kapotte HD. Maar dat had met een normale pc ook kunnen gebeuren.
kan ik erop? anders draai ik solo mp3, en nu kan ik ook wel ff draaien indien gewenstquote:
Gaan we regelen...quote:Op dinsdag 10 juli 2018 17:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
kan ik erop? anders draai ik solo mp3, en nu kan ik ook wel ff draaien indien gewenst
Ik gok er tenminste op dat de stijl de bekende van jou is...quote:Programma van vandaag
18:00 - 20:00 EggsTC - Goa(n)
Of stiekeme lurkersquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:08 schreef EggsTC het volgende:
wie zijn die 4 users die altijd ingelogd zitten, de klones van knokks?
Ik gok op ToT en wat personen die vergeten hun luisterapp af te sluiten.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:08 schreef EggsTC het volgende:
wie zijn die 4 users die altijd ingelogd zitten, de klones van knokks?
Als je nog van plan bent in te tunen, ik zal zo nog ns ff wat jaren 90 shit draaienquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op ToT en wat personen die vergeten hun luisterapp af te sluiten.
Afgelopen weekend was er maar 1 luisteraar continue aanwezig...
Ik kan je laten trippen zonder dat je LSD hoeft te nemen met ditquote:Op dinsdag 10 juli 2018 18:15 schreef MTheBassman het volgende:
Lange tijd niet meer gehoord, dit soort muziek. Heerlijk weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |