SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Lambo of Rekt
nog niet, maar ze weet het zelf ook welquote:Op zondag 8 juli 2018 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer heb je wat met deze dame, man?
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer heb je wat met deze dame, man?
Niet alle asians gillen als een speenvarken dat levend gevild wordt man!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die TOT he, gewoon asians knallen alsof het niets iswat een god
Nah, valt ook wel weer meequote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
nee nee geintjuh!
Straks in mijn nieuwe huisje ga ik alles klaarzetten
Dan wordt u ook een dj?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
nee nee geintjuh!
Straks in mijn nieuwe huisje ga ik alles klaarzetten
Ja we hebben ons goed in [MUZ] verstopt om ons voor jullie te verschuilen, maar blijkbaar niet goed genoeg!quote:Op zondag 8 juli 2018 00:42 schreef Koen66 het volgende:
ik kwam zowel C_A als Naatje afgelopen tijd al wel elders tegen maar nog niet hier
ik ken de weg naar hier prima maar neem hem te weinigquote:Op zondag 8 juli 2018 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we hebben ons goed in [MUZ] verstopt om ons voor jullie te verschuilen, maar blijkbaar niet goed genoeg!
Nee, juist underrated!quote:
quote:
Ja hier ff voor buren ff wat doen.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is zondag! Hoe dan?
Tevens: EINE DEUTSCHE SHALLPLATTE
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ken de weg naar hier prima maar neem hem te weinig
ja da's vet kloten inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2018 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, juist underrated!
Fucking hel slecht slapen is echt debiel kut
Constant moe zijn, braaf om 23:00 naar bed gaan en om 03:00 al weer wakker zijn is echt kut.
Je gaat toch wel voorbij het rooster?quote:
Herkenbaar, hoewel het de laatste tijd wel beter gaat. (Maar wel bij elk klein geluidje wakker worden.quote:Op zondag 8 juli 2018 00:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, juist underrated!
Fucking hel slecht slapen is echt debiel kut
Constant moe zijn, braaf om 23:00 naar bed gaan en om 03:00 al weer wakker zijn is echt kut.
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het echt wel weer gezellig met jullie
Waar is u heden op dit moment verblijvende dan?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog lang niet naar bed! Maar het is hier nog maar 23:44
quote:Op zondag 8 juli 2018 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het echt wel weer gezellig met jullie
ze zit op tenerifequote:Op zondag 8 juli 2018 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Waar is u heden op dit moment verblijvende dan?
Londen?quote:Op zondag 8 juli 2018 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog lang niet naar bed! Maar het is hier nog maar 23:44
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |