Het was trouwens niet meer gelukt in Shanghai, maar ik ben misschien over een paar weekjes weer terug daar.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 22:57 schreef Elan het volgende:
Tja had ook een keer zo'n Chinaphone die zogenaamd goed stond aangeschreven, blijft toch een beetje pauper vaak ook een kutcamera.
Heb je Knut-San wel gemeet?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het was trouwens niet meer gelukt in Shanghai, maar ik ben misschien over een paar weekjes weer terug daar.
En zijn "chica" ook?quote:
ah daar heb ik dus voor heel veel geld schade gemaaktquote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik bleef daar de laatste maanden ook vaak. Die in de Koningsstraat.
Als je daar niet de exec suite nam, kon je beter in het park gaan slapen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ah daar heb ik dus voor heel veel geld schade gemaakt
dat idee heb ik bij best western altijd welquote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je daar niet de exec suite nam, kon je beter in het park gaan slapen.
Ja, ik ben daar platinum member. Maar dat zegt dus geen moer, want ze beginnen bij gold...quote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:26 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
dat idee heb ik bij best western altijd wel
maar enfinquote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar platinum member. Maar dat zegt dus geen moer, want ze beginnen bij gold...
Ik ga binnenkort weer eens naar Brussel, heb een uitnodiging voor Spirito.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:28 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
maar enfin
het was voor mij geboekt, dus ja weinig keuze
maar mn vrouw heeft daar de hele ik dacht zesde verdieping onder water gezet
(lol)
Je kon toch de tram nemen?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 23:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
was nog een tering eind lopen ook dat hotel
omhoog lopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |