Tja, ik ben van gezond verstand. Ik ga immers niet trots lopen verkondigen dat het echt not-done is. Want tuurlijk is dat het als je een weldenkend mens bent. Ik hoef toch niet alles voor je voor te kauwen?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:17 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zeggen dat er iemand in de Sahara gedumpt zou moeten worden. Maar als mensen die hier berichten posten als "Goede actie. Schrikt lekker af." in de Sahara gedumpt worden zou ik dat best OK vinden. Ik zou daar zeker niet mee zitten.
Wellicht in jouw beperkte perceptie waarin je graag mensen insinuaties geeft.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, je hebt jezelf weer lekker ingedekt. Geloofwaardig? Nee.
Nee, deze.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedoel je deze posts, waarin ik expliciet zeg dat ik er niet voor ben?
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Schandalig beleid. En minstens zo schandalig dat dit goedgekeurd wordt omdat mensen hun land niet willen delen met gekleurde, andersgelovige of raarpratende mensen.
Iedereen die dit oké vindt, mogen ze van mij ook zonder water in de woestijn achterlaten.
Ik zeg toch niet dat ze dat moeten doen? Ik zeg dat ze dat mogen doen. Dat wil zeggen, als ze dat zouden doen, zou ik dat karma vinden.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wellicht in jouw beperkte perceptie waarin je graag mensen insinuaties geeft.
[..]
Nee, deze.
[..]
Heb jij nou echt niks beters te doen met 25 graden?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze dat moeten doen? Ik zeg dat ze dat mogen doen. Dat wil zeggen, als ze dat zouden doen, zou ik dat karma vinden.
Ik zou er nog steeds tegen protesteren, want we zijn geen bananenrepubliek verdomme.
Juist.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze dat moeten doen? Ik zeg dat ze dat mogen doen. Dat wil zeggen, als ze dat zouden doen, zou ik dat karma vinden.
Ik zou er nog steeds tegen protesteren, want we zijn geen bananenrepubliek verdomme.
Mensen in de woestijn dumpen lijkt me wel een goede reden om te protesteren, zelfs met 25 graden.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:29 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb jij nou echt niks beters te doen met 25 graden?
Ik heb nergens gezegd dat ik dat niet zou doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Juist.En nu tover je ineens uit de hoed dat je er tegen zou protesteren. Ik had het al eerder over terugkrabbelen, weet je nog?
Maar op het laatste moment waar je bent vastgeluld wel. Komt dat even goed uit! In ieder geval ging het erom wat je wél zei en dat vond ik ontzettend hypocriet.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:33 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik dat niet zou doen.
Relax man, drink iets, wel met alcohol.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:31 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Mensen in de woestijn dumpen lijkt me wel een goede reden om te protesteren, zelfs met 25 graden.
Wat vind jij er eigenlijk van dat dit gebeurt in Algerije?
Neuh, vind ik al vanaf het begin.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:35 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Maar op het laatste moment waar je bent vastgeluld wel. Komt dat even goed uit! In ieder geval ging het erom wat je wél zei en dat vond ik ontzettend hypocriet.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Neuh, vind ik al vanaf het begin.
Ja, ik had verwacht dat er hier genoeg gezond verstand aanwezig was om te begrijpen dat het not-done is om dat werkelijk te doen. Viel dat even tegen.quote:
Tja, als je heel moralistisch verkondigt dat mensen die een bepaalde mening hebben maar dood moeten, heb ik niet zo'n hoge pet van je op.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:43 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ja, ik had verwacht dat er hier genoeg gezond verstand aanwezig was om te begrijpen dat het not-done is om dat werkelijk te doen. Viel dat even tegen.
Maar het is leuk om hun eigen woorden tegen mensen te gebruiken. Zeker als ze zo hoog van de toren blazen over hun eigen gezond verstand na net twee topics te hebben gevuld met zeiken over één reactie waarvan ze helemaal het punt missen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Tja, als je heel moralistisch verkondigt dat mensen die een bepaalde mening hebben maar dood moeten, heb ik niet zo'n hoge pet van je op.Sowieso ben je dat niet als je mensen gaat papegaaien. Verzin zelf eens iets.
Het is alleen jammer dat het niet opgaat en alleen maar aantoont dat je nogal krampachtig naar dingen grijpt om je onder de discussie uit te wurmen. Iets met een kat in het nauw.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar het is leuk om hun eigen woorden tegen mensen te gebruiken. Zeker als ze zo hoog van de toren blazen over hun eigen gezond verstand na net twee topics te hebben gevuld met zeiken over één reactie waarvan ze helemaal het punt missen.
Altijd mooi als mensen beter weten wat je bedoelt dan jijzelf. Bedankt, O Orakel, dat je mijn eigen gedachten inzichtelijk maakt voor me.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het niet opgaat en alleen maar aantoont dat je nogal krampachtig naar dingen grijpt om je onder de discussie uit te wurmen. Iets met een kat in het nauw.
NWS / Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten afquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heb je gezegd in hetzelfde topic waar ik zeg dat ik voorstander ben van overheidsracisme waarin zwarte mensen als minderwaardige wezens worden behandeld.
Oh je had het topic al gevonden. Das gek. Ik vind het nogal ver gaan om mensen in de woestijn achter te laten. Zeker zwangere vrouwen. Er zou vast ook nog wel een weg naar de buurlanden gaan die wat minder dodelijk is en op zijn minst wat voorraden zoals flessen water meegeven loopt ook niet echt in de papieren ivm alle militairen, agenten en vrachtwagens die ze ervoor gebruiken. Tegelijkertijd zal een groot deel van die mensen waarschijnlijk ook vrijwillig op een gammel bootje naar Europa zijn vertrokken, dus een zeker element van risico dragen deze volwassen mensen ook zelf als ze ergens illegaal de grens oversteken.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zit je wel diep hé. Als je erover wilt praten, dan wil ik best verder gaan in dit topic: NWS / Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten af Dat past er beter bij.
Hier hebben we het over het feit dat Algerije illegale immigranten zonder water achterlaat in de woestijn. Wat vind je daarvan?
Graag gedaan. Nu terug op je witte paard en ga heen!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Altijd mooi als mensen beter weten wat je bedoelt dan jijzelf. Bedankt, O Orakel, dat je mijn eigen gedachten inzichtelijk maakt voor me.
En ik heb even gemist waar ik daar voorstander ben van overheidsracisme waarin zwarte mensen als minderwaardige wezens worden behandeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
NWS / Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten af
Ik heb even gemist waar ik hier kleine meisjes verkrachten aanmoedig.
Ook het risico op een pijnlijke en langzame doodstraf?quote:[..]
Oh je had het topic al gevonden. Das gek. Ik vind het nogal ver gaan om mensen in de woestijn achter te laten. Zeker zwangere vrouwen. Er zou vast ook nog wel een weg naar de buurlanden gaan die wat minder dodelijk is en op zijn minst wat voorraden zoals flessen water meegeven loopt ook niet echt in de papieren ivm alle militairen, agenten en vrachtwagens die ze ervoor gebruiken. Tegelijkertijd zal een groot deel van die mensen waarschijnlijk ook vrijwillig op een gammel bootje naar Europa zijn vertrokken, dus een zeker element van risico dragen deze volwassen mensen ook zelf als ze ergens illegaal de grens oversteken.
Ik heb geen paard. Mag ik jouw high horse lenen?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu terug op je witte paard en ga heen!
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb geen paard. Mag ik jouw high horse lenen?
Jij kon het blijkbaar niet laten liggen bij die 'nee'.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je dat zelf nog nodig? Want deze rel is wel een beetje afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |