Het is alleen jammer dat het niet opgaat en alleen maar aantoont dat je nogal krampachtig naar dingen grijpt om je onder de discussie uit te wurmen. Iets met een kat in het nauw.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar het is leuk om hun eigen woorden tegen mensen te gebruiken. Zeker als ze zo hoog van de toren blazen over hun eigen gezond verstand na net twee topics te hebben gevuld met zeiken over één reactie waarvan ze helemaal het punt missen.

Altijd mooi als mensen beter weten wat je bedoelt dan jijzelf. Bedankt, O Orakel, dat je mijn eigen gedachten inzichtelijk maakt voor me.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het niet opgaat en alleen maar aantoont dat je nogal krampachtig naar dingen grijpt om je onder de discussie uit te wurmen. Iets met een kat in het nauw.

NWS / Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten afquote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat heb je gezegd in hetzelfde topic waar ik zeg dat ik voorstander ben van overheidsracisme waarin zwarte mensen als minderwaardige wezens worden behandeld.
Oh je had het topic al gevonden. Das gek. Ik vind het nogal ver gaan om mensen in de woestijn achter te laten. Zeker zwangere vrouwen. Er zou vast ook nog wel een weg naar de buurlanden gaan die wat minder dodelijk is en op zijn minst wat voorraden zoals flessen water meegeven loopt ook niet echt in de papieren ivm alle militairen, agenten en vrachtwagens die ze ervoor gebruiken. Tegelijkertijd zal een groot deel van die mensen waarschijnlijk ook vrijwillig op een gammel bootje naar Europa zijn vertrokken, dus een zeker element van risico dragen deze volwassen mensen ook zelf als ze ergens illegaal de grens oversteken.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 15:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat zit je wel diep hé. Als je erover wilt praten, dan wil ik best verder gaan in dit topic: NWS / Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten af Dat past er beter bij.
Hier hebben we het over het feit dat Algerije illegale immigranten zonder water achterlaat in de woestijn. Wat vind je daarvan?

Graag gedaan. Nu terug op je witte paard en ga heen!quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:51 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Altijd mooi als mensen beter weten wat je bedoelt dan jijzelf. Bedankt, O Orakel, dat je mijn eigen gedachten inzichtelijk maakt voor me.

En ik heb even gemist waar ik daar voorstander ben van overheidsracisme waarin zwarte mensen als minderwaardige wezens worden behandeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
NWS / Trump schaft positieve discriminatie op Amerikaanse universiteiten af
Ik heb even gemist waar ik hier kleine meisjes verkrachten aanmoedig.
Ook het risico op een pijnlijke en langzame doodstraf?quote:[..]
Oh je had het topic al gevonden. Das gek. Ik vind het nogal ver gaan om mensen in de woestijn achter te laten. Zeker zwangere vrouwen. Er zou vast ook nog wel een weg naar de buurlanden gaan die wat minder dodelijk is en op zijn minst wat voorraden zoals flessen water meegeven loopt ook niet echt in de papieren ivm alle militairen, agenten en vrachtwagens die ze ervoor gebruiken. Tegelijkertijd zal een groot deel van die mensen waarschijnlijk ook vrijwillig op een gammel bootje naar Europa zijn vertrokken, dus een zeker element van risico dragen deze volwassen mensen ook zelf als ze ergens illegaal de grens oversteken.

Ik heb geen paard. Mag ik jouw high horse lenen?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Graag gedaan. Nu terug op je witte paard en ga heen!

Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik heb geen paard. Mag ik jouw high horse lenen?

Jij kon het blijkbaar niet laten liggen bij die 'nee'.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Heb je dat zelf nog nodig? Want deze rel is wel een beetje afgelopen.

Klopt, ik wil graag een paard.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:59 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Jij kon het blijkbaar niet laten liggen bij die 'nee'.

Ok. Meneer wil de beef squashen, maar ook het laatste woord. Gaat moeilijk samen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:00 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Klopt, ik wil graag een paard.

Neuh, ik wil de beef niet squashen. Als ik er genoeg van heb, doe ik mijn computer uit en ga ik iets doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ok. Meneer wil de beef squashen, maar ook het laatste woord. Gaat moeilijk samen.

Nou, je gaf zelf aan dat deze rel is afgelopen. Tyf op dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:02 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Neuh, ik wil de beef niet squashen. Als ik er genoeg van heb, doe ik mijn computer uit en ga ik iets doen.
Van dat laatste woord klopt wel.

Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou, je gaf zelf aan dat deze rel is afgelopen. Tyf op dan.

Ik zeg dan ook niet dat het is afgelopen in tegenstelling tot jou.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:04 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij kon het blijkbaar niet laten liggen bij die 'nee'.

Oh. Waar wil je het dan over hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:05 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat het is afgelopen in tegenstelling tot jou.

Geen idee. Het was afgelopen volgens jou, maar je blijft doorgaan. Dus dan praat ik gewoon terug hè.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Oh. Waar wil je het dan over hebben?

Ook een beetje moeite met het laatste woord hebben?quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:07 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Geen idee. Het was afgelopen volgens jou, maar je blijft doorgaan. Dus dan praat ik gewoon terug hè.

Ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ook een beetje moeite met het laatste woord hebben?

Insgelijks.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:08 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hopen dat er een modje komt dan, anders zitten we hier nog lang.

Ja en nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:09 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar heb je nou lekker gegeten? Die bieslook er nog ingegooid?

Klopt.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 19:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jammer joh. Was wel goed advies.

Die Algerijnen zijn gewoon veel praktischer.quote:Op donderdag 5 juli 2018 09:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeker. Algerije zou ze gewoon netjes moeten terugsturen ipv ze droppen in de woestijn. Maar in dat soort landen nemen ze het niet zo nauw met mensenrechten.
Via Mauretanie en de Westelijke Sahara naar Marokko bedoek je ?quote:Op donderdag 5 juli 2018 17:41 schreef Toga het volgende:Dat vermoeden had ik ook al, maar zo'n bericht in de media en de luxe bussen met airco worden al op de boot gereden om deze "genocide" te stoppen en de "vluchtelingen" naar Amsterdam te brengen.
Kijk ook eens even op de kaart: om vanuit Senegal in Algerije te komen moet je al door de woestijn, is de weg naar Europa niet veel korter en comfortabeler door Marokko?
Jazeker is daar een muur, en mijnenvelden.......quote:Of staat daar een racistische apartheidsmuur?

http://www.westelijkesahara.org/a106x1496quote:De Marokkaanse barrière is een 2720 kilometer lang bouwwerk, bestaande uit zandwallen, bunkers, prikkeldraadversperringen en mijnenvelden, dat hoofdzakelijk door de Westelijke Sahara loopt.
De barrière is langer dan de voormalige Duits-Duitse grens en de huidige Israëlische Westoeverbarrière.
De barrière werd vanaf 1981 gebouwd om de strijd tegen de guerrillabeweging Polisario te beslechten, die in de jaren daarvoor een groot deel van de Westelijke Sahara had veroverd. De muur dient om de strijders buiten het door Marokko gecontroleerde deel van de woestijnregio te houden. De VN noemen de barrière in officiële documenten de Marokkaanse berm.
De aarden wal is met een maximale hoogte van zes meter weliswaar geen onneembare hindernis, maar is zeer doeltreffend als waarschuwingssysteem. De wal is namelijk uitgerust met een elektronisch systeem en wordt om de vijf kilometer onderbroken door observatieposten. Vervolgens staat achter de wal artillerie opgesteld en staan mobiele legerbrigades klaar. Bovendien is de zone bezaaid met mijnenvelden en wordt het gebied voortdurend in de gaten gehouden door satellieten.
Jaha, daarover hoorde je de deugende BNers niet die met een Marokaanse voetbalshirtje aan allemaal supporter van het Marokkaans voetbaleftal zijn.....quote:Mohamed verloor zijn benen nadat hij op een Marokkaanse landmijn was getrapt in de buurt van de muur die dwars doorheen de Westelijke Sahara loopt. Marokko trok die muur op tijdens de oorlog met Polisario, om Polisario's aanvallen beter te kunnen weerstaan. Omheen de muur legde Marokko mijnenvelden aan.
Vandaag is de muur meer dan 2000 kilometer lang, en wordt hij continue bewaakt door tienduizenden Marokkaanse soldaten. De landmijnen liggen er nog steeds. Tot op de dag van vandaag blijven ze mensen verwonden of doden.
Het precieze aantal landmijnen dat in het gebied verspreid ligt, is onbekend. Maar organisaties die ter plaatse ontmijningsprogramma's uitvoeren, zijn unaniem dat de Westelijke Sahara één van 's werelds dichtst bezaaide gebieden moet zijn.

Ja, dat zou jij met je vrijwel geheel afwezige perceptie nooit doen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2018 18:22 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wellicht in jouw beperkte perceptie waarin je graag mensen insinuaties geeft.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |