als in bonussen van wall street? eindelijk ja?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 01:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Op Reddit en Twitter lees ik altijd heel positieve verhalen als er grote jongens instappen. Ja, in principe is het leuk als er grote jongens instappen, want dat betekent dat er iets te halen valt. Echter kunnen wij met onze paar ¤ echt niet op tegen dit soort grote jongens / market makers. Het is en blijft iets dubbels hebben.
Aan de andere kant kan het een markt ook stabieler maken als er meerdere grote jongens zijn die elkaar weer in balans houden, maar dan moeten ze niet onder één hoed gaan spelen. Daar is mijn inziens altijd een kans voor, dus mja tijd zal het leren of het positief of negatief gaat zijn.
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 00:25 schreef ITrade het volgende:
[..]
Al brengen ze waarschijnlijk wel extra liquiditeit naar crypto wat opzich wel goed is. Heb ik er wel mijn vraagtekens bij. Want is zo'n bedrijf wel echt een market maker en niet gewoon een HFT trader die vooral tussen alle trades in gaat zitten om overal een paar cent te pakken.
Nu kan ik bijvoorbeeld een BTC te koop zetten op exchange X, jij koopt hem vervolgens van mij. We betalen transactie fee aan X en zijn klaar. In geval van HFT gaan hun er tussen zitten waardoor we allebij ook nog betalen aan de "market maker".
Nu zijn er ook al market makers en die voelen zich waarschijnlijk meer betrokken bij Crypto dan FT, FT stapt uiteindelijk alleen in om vooral fiat eruit te slepen waarmee ze zichzelf bonussen kunnen laten uitbetalen. Ondanks dat de AFM het niet wilt hebben zetten ze door (aka er is veel geld te rapen dus die boetes tikken we ook wel af).
Dit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 01:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Op Reddit en Twitter lees ik altijd heel positieve verhalen als er grote jongens instappen. Ja, in principe is het leuk als er grote jongens instappen, want dat betekent dat er iets te halen valt. Echter kunnen wij met onze paar ¤ echt niet op tegen dit soort grote jongens / market makers. Het is en blijft iets dubbels hebben.
Aan de andere kant kan het een markt ook stabieler maken als er meerdere grote jongens zijn die elkaar weer in balans houden, maar dan moeten ze niet onder één hoed gaan spelen. Daar is mijn inziens altijd een kans voor, dus mja tijd zal het leren of het positief of negatief gaat zijn.
Ja precies, we weten het gewoon niet. Uiteindelijk moet groot geld de markt veel stabieler gaan maken. Die trekken niet al het geld eruit als er een exchange in Asië voor 30 miljoen gehackt wordt, die gooien er ook niet meteen miljarden in omdat alles al 7 dagen achter elkaar stijgt.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 01:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof huidige deelnemers aan de markt dat wel hebben.quote:
Bij Bitcoin kom ik toch best wel wat goede mensen tegen met goede ideeën en die goede projecten opzetten. Je ziet ook steeds meer mensen een Goldman sachs oid verlaten om iets in/met crypto te gaan doen (niet per se voor het geld).quote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:34 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof huidige deelnemers aan de markt dat wel hebben.
De "grote jongens" zijn er gewoon vele malen beter in.
Oh laat maarquote:Op zaterdag 7 juli 2018 10:37 schreef ITrade het volgende:
[..]
Bij Bitcoin kom ik toch best wel wat goede mensen tegen met goede ideeën en die goede projecten opzetten. Je ziet ook steeds meer mensen een Goldman sachs oid verlaten om iets in/met crypto te gaan doen (niet per se voor het geld).
Jupquote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:
Uiteindelijk handelt iedereen om winst te maken en is niemand vies om het spelletje vies te spelen. Als net buiten de lijntjes kleuren je zakken met geld kan leveren dan doe je dat gewoon. Vooral als er geen regulatie is en het niet strafbaar is.
Er zitten genoeg mensen in cryptowereld met goede intenties, maar als je handelt dan doe je dat voor geld en niet omdat je het een leuk stukje techniek vindt.
Of beidequote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:10 schreef Kyran het volgende:
Uiteindelijk handelt iedereen om winst te maken en is niemand vies om het spelletje vies te spelen. Als net buiten de lijntjes kleuren je zakken met geld kan leveren dan doe je dat gewoon. Vooral als er geen regulatie is en het niet strafbaar is.
Er zitten genoeg mensen in cryptowereld met goede intenties, maar als je handelt dan doe je dat voor geld en niet omdat je het een leuk stukje techniek vindt.
er komt meer poep uit deze man dan zijn mond peop dat uit mijn anusje pers ( ik poop 3x per dag)quote:Op zaterdag 7 juli 2018 11:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of beide
Deze week in euro:
ZIL 15%
VEN -6%
Ja klopt, bij een daling van 3% btc 1/2 inleg teruggekocht in ZIL en rest gewoon BTC.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er komt meer poep uit deze man dan zijn mond peop dat uit mijn anusje pers ( ik poop 3x per dag)
je zat toch all-in tether
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 15:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja klopt, bij een daling van 3% btc 1/2 inleg teruggekocht in ZIL en rest gewoon BTC.
Verder vertel ik gewoon een feit, kijk de cijfers maar na
ziekquote:Op zondag 8 juli 2018 00:49 schreef Gehrman het volgende:
Binance to Record $1 Billion Profit in 2018, Surpassing Major Banks
ja doe maarquote:
Dat bier komt zometeen wel.quote:
geen idee, wat vind jij ervan?quote:Op zondag 8 juli 2018 12:47 schreef Oosthzn het volgende:
Wat vinden jullie van de Elektronische Gulden/EFL/e-gulden?
Ik weet niet zo veel van cryptomunten. Ik had een paar maanden geleden meegedaan aan een campagne en toen heb ik wat gratis gekregen. Een Nederlandse munt lijkt me wel een leuk idee.quote:
Ik heb dat ook gedaan, ben ik nu ook gaaf?quote:Op zondag 8 juli 2018 13:28 schreef KappenBakken het volgende:
Sergey Brin (ja die van Google) mined Ethereum![]()
Waarschijnlijk op hele kleine schaal etc maar toch gaaf
Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erinquote:Op zondag 8 juli 2018 13:48 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik heb dat ook gedaan, ben ik nu ook gaaf?
Pff wat gaaf zegquote:Op zondag 8 juli 2018 13:49 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erin
En dan niet door gewoon X miljoen in een venture fund te gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not a sin to fight for the right cause. There are those who words alone will not reach.
quote:Op zondag 8 juli 2018 13:57 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Pff wat gaaf zeg![]()
![]()
Kan je niets beters verzinnen. Sjongejonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wiequote:Op zondag 8 juli 2018 13:28 schreef KappenBakken het volgende:
Sergey Brin (ja die van Google) mined Ethereum![]()
Waarschijnlijk op hele kleine schaal etc maar toch gaaf
Snel alle vechain kopen en wachten tot 12 dollah zou ik doen!quote:Op zondag 8 juli 2018 14:19 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Oprichter van Google en om het in jouw terminologie te houden, een vermogen van 40x VeChain.
Lijkt mij de enige juiste volgende stap.quote:Op zondag 8 juli 2018 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Snel alle vechain kopen en wachten tot 12 dollah zou ik doen!
Zeker, maar aan de andere kant. Als mensen als Sergey, Gates (al heeft die zijn mening herzien na waarschijnlijk een praatje van Buffett te hebben aangehoord) of Wozniak al geen interesse zouden hebben in deze tech zijn we echt doomed. Dit zijn de uber nerds, juist hun tech experience/ nieuwschierigheid/ drang tot disruptie heeft ze gebracht tot waar ze zijn.quote:Op zondag 8 juli 2018 13:49 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ik vind het gaaf dat iemand die zo invloedrijk is interesse toont erin
En dan niet door gewoon X miljoen in een venture fund te gooien.
https://e-gulden.org/index.php/de_e-guldenquote:Op zondag 8 juli 2018 13:26 schreef Oosthzn het volgende:
[..]
Ik weet niet zo veel van cryptomunten. Ik had een paar maanden geleden meegedaan aan een campagne en toen heb ik wat gratis gekregen. Een Nederlandse munt lijkt me wel een leuk idee.
Was dit niet één van die coins die voor verschrikkelijk weinig volledig kunnen worden platgelegd?quote:Munt-initiatieven met een regionale willekeur zijn daarom de beste aanvulling op spaarmunten als Bitcoin (Goud) en Litecoin (Zilver) die wij ons kunnen voorstellen. Als we iets van de moedermunt Bitcoin hebben geleerd dan zou het groeiproces wat korter kunnen zijn in nederlandstalige contreien.
Kortom, het toekomstige wereldwijde betalingsverkeer is te omvangrijk en kwetsbaar als dit met een enkele blockchain zou worden ondervangen.
Goed puntquote:Op zondag 8 juli 2018 14:41 schreef ITrade het volgende:
[..]
Zeker, maar aan de andere kant. Als mensen als Sergey, Gates (al heeft die zijn mening herzien na waarschijnlijk een praatje van Buffett te hebben aangehoord) of Wozniak al geen interesse zouden hebben in deze tech zijn we echt doomed. Dit zijn de uber nerds, juist hun tech experience/ nieuwschierigheid/ drang tot disruptie heeft ze gebracht tot waar ze zijn.
Vind ik niet, zou niet weten waarom je een 60 plusser die zich totaal niet meer bekommerd om vernieuwende techniek nodig hebt. Die is echt niet meer de nerd die hij 30 jaar geleden was.quote:
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zondag 8 juli 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha jullie moeten of de mobile wallet of Binance gebruiken![]()
Maar Binance is toch niet de enige exchange die zo'n swap gaat ondersteunen?quote:Op zondag 8 juli 2018 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat er dus geen andere keuze komt, een ledger ondersteuning.
In het filmpje geen mogelijk tot ledger.quote:Op zondag 8 juli 2018 18:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Je kan op verschillende de manieren omzetten toch.
1. Exchange (7 stuks)
2. Erc20 wallet, zoals MEW
3. Via de Ledger in augustus
Xnode binding en tokenswap zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 8 juli 2018 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het filmpje geen mogelijk tot ledger.
Sterker nog, bij de xnode snapshot begin september moet er vet in de mobilewallet zitten. Anders geen xnode status.
Je bent echt domquote:Op zondag 8 juli 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Mobile wallet is live![]()
https://twitter.com/vecha(...)992800855326720?s=21
Haha jullie moeten of de mobile wallet of Binance gebruiken![]()
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2018 18:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Maar Binance is toch niet de enige exchange die zo'n swap gaat ondersteunen?
quote:Op zondag 8 juli 2018 19:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het filmpje geen mogelijk tot ledger.
Sterker nog, bij de xnode snapshot begin september moet er vet in de mobilewallet zitten. Anders geen xnode status.
Nee 7 Exchanges, kijk dan het filmpje ff! Was toch al lang bekendquote:Op zondag 8 juli 2018 18:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Maar Binance is toch niet de enige exchange die zo'n swap gaat ondersteunen?
Je loopt dus lekker onjuiste informatie te verspreidenquote:Op zondag 8 juli 2018 20:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee 7 Exchanges, kijk dan het filmpje ff! Was toch al lang bekend
Jaja iedereen gebruikt toch binance als zijnde minst gehackte Exchange.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:16 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Je loopt dus lekker onjuiste informatie te verspreiden
Ik zeg alleen wat er in dat fucking filmpje verteld wordt, die service wordt niet over gepraat.quote:Op zondag 8 juli 2018 19:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je bent echt dom. Er komt een tokenswapservice waarmee je vanuit een ecr20 wallet direct naar een vet wallet kunt swappen
Ja mensen die negatief over VEN zijn kan ik gewoon niet tegenquote:Op zondag 8 juli 2018 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja iedereen gebruikt toch binance als zijnde minst gehackte Exchange.
Maar goed: excuses heer Kappenbakken!
Eerlijk is eerlijk, dit heeft Vechain goed georganiseerd.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:24 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Ja mensen die negatief over VEN zijn kan ik gewoon niet tegen
Het wordt letterlijk in het filmpje uitgelegd dokusquote:Op zondag 8 juli 2018 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat er in dat fucking filmpje verteld wordt, die service wordt niet over gepraat.
Maar dank voor de aanvulling droppie.
Mooi gebaar.twitter:cz_binance twitterde op zondag 08-07-2018 om 02:21:41Our hearts go out to the victims in West Japan. @binance will begin with a $1,000,000 USD equivalent donation in either BNB, BTC, or JPY. We also ask our crypto partners to join us and help our friends in need. reageer retweet
Dat komt omdat je niet nadenkt en gelijk als een malle begint te blèren. Als je nou weer eens de neiging hebt te gaan rondtetteren raadpleeg dan even wat experts zo ga je niet zo vaak op je bek.quote:Op zondag 8 juli 2018 20:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat er in dat fucking filmpje verteld wordt, die service wordt niet over gepraat.
Maar dank voor de aanvulling droppie.
Naar beneden halen van vechain laat ik liever aan jou over. Als iemand vragen stelt krijg je zo weg met je vette bekquote:Op zondag 8 juli 2018 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet nadenkt en gelijk als een malle begint te blèren. Als je nou weer eens de neiging hebt te gaan rondtetteren raadpleeg dan even wat experts zo ga je niet zo vaak op je bek.
Blijf vooral dom gedrag vertonen, hard op weg de nieuwe MzS te worden met je posts.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naar beneden halen van vechain laat ik liever aan jou over. Als iemand vragen stelt krijg je zo weg met je vette bek
Psies. Rustig aan.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga mn vennetjes pas van binance halen zodra ze worden ondersteund worden door ledger in augstus
no sweat
Je kan ook gewoon normaal reageren toch ouwe venshillquote:Op zondag 8 juli 2018 21:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Blijf vooral dom gedrag vertonen, hard op weg de nieuwe MzS te worden met je posts.
Hou eens op met dom, brutale kabouter.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Blijf vooral dom gedrag vertonen, hard op weg de nieuwe MzS te worden met je posts.
Hoezo? Meneer loopt al weken poep te praten. Tijd dat iemand even tot hem doordringt.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:47 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normaal reageren toch ouwe venshill
Nee, niet in jouw straatje. Ik laat 2 prestaties zien in harde cijfers van 2 cryptocoins: poep? Nee feiten.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoezo? Meneer loopt al weken poep te praten. Tijd dat iemand even tot hem doordringt.
We zijn nog niet eoy pik, indien we nog een bullrun krijgen dit jaar, is 50usd helemaal niet gek gedacht. Alles ligt aan BTC.... alles.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, niet in jouw straatje. Ik laat 2 prestaties zien in harde cijfers van 2 cryptocoins: poep? Nee feiten.
En MzS zei destijds dat ven niet zo'n vlucht zou nemen en dat het 12 eoy max zou worden.
Jij kwam op geile getallen als $50-100.
Nee wie praat hier nou poep.
Nog geen verwachting van jou is uitgekomen.
Je kan godverdomme nog niet eens een joetoeb filmpje fatsoenlijk ontleden, ontzettende knuppel dat je er bent. Hou op met me hoor.quote:Op zondag 8 juli 2018 22:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, niet in jouw straatje. Ik laat 2 prestaties zien in harde cijfers van 2 cryptocoins: poep? Nee feiten.
En MzS zei destijds dat ven niet zo'n vlucht zou nemen en dat het 12 eoy max zou worden.
Jij kwam op geile getallen als $50-100.
Nee wie praat hier nou poep.
Nog geen verwachting van jou is uitgekomen.
We gaan in 2030 moonquote:Op zondag 8 juli 2018 22:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik verwacht zeker dit jaar nog geen bullrun
Denk dat we bij de halvening in 2020 we echt moon gaan
kap eens met die onzin...quote:. img]https://fokstatic.nl/p/10s.gif[/img] Op zondag 8 juli 2018 22:25 schreef.. Lospedrosa het volgende:
[..]
*knip*
Kijk je wel eens Dumpert?quote:
gewoon een grappige uitspraak van een gelijknamig Dumpert filmpje.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2018 23:23 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Kijk je wel eens Dumpert?
Het is daar een welbekende uitspraak/meme van een bepaald filmpje.
Ik verwacht dat het daarom ook niet echt beledigend is bedoeld. Ik zou het zelf niet zo snel zeggen haha
Wist ik toch niet johquote:Op zondag 8 juli 2018 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
gewoon een grappige uitspraak van een gelijknamig Dumpert filmpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |