Een B team worden is puur uit armoede, want in feite geef je het gewoon op.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 21:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Peter Sauber en Frederic Vasseur dat erg vinden. Haas is er ook alleen maar beter op geworden. Alleen jammer van al hun incidenten. Zonder hadden ze een hele boel punten gehad.
Ik vraag me wel af hoe het was gegaan als Monisha Kaltenborn was aangebleven en de Honda deal had doorgezet. Waren ze dan op eigen kracht een soort Alfa Romeo Sauber of STR geworden?
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nogquote:Op dinsdag 10 juli 2018 14:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Blijkbaar was dat zelfs een reactie na een eerder bericht op Instagram die een hele hoop reacties uitlokte![]()
[ afbeelding ]
Komt erop neer dat ie zelf geen excuses aanbiedt nadat ie Kimi/Ferrari ervan beschuldigd heeft hem opzettelijk in het rond te duwen. Wat een soap
In je gezicht, Hamiltonquote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
van ballet heeft ze dus ook al geen verstandquote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
Ik denk inderdaad dat menig ballerina er harder voor werkt dan haar echtgenoot.quote:Op woensdag 11 juli 2018 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
van ballet heeft ze dus ook al geen verstand
Haha wat een grap!quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juli 2018 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we altijd mevrouw Raikkonen ook nog
[ afbeelding ]
idd verliezen bij balletquote:Op woensdag 11 juli 2018 08:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
van ballet heeft ze dus ook al geen verstand
Onzin, de rest is er ook mee gaan rijden en toen het verboden werd was dat slechts een kleine tegenslag voor RBR, om het seizoen daarop wél oppermachtig te zijn. Als Alonso iets meer de belangrijke momenten had gepakt en Hamilton had gepresteerd dan waren het (ook qua statistieken) hele interessante jaren geworden. Nu ging Vettel er telkens mee vandoor, dat de Britten het niet konden hebben dat er weer een Duitser de beste was betekent niet dat er iets mis was met de F1.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 19:59 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Renault had de motor ontworpen voor de geblazen diffuser. De concurrentie kon er weinig aan doen omdat er een engine freeze was.
Als je ziet wat FI en Sauber met de beschikbare middelen doen dan betekent dat juist dat de subtoppers het laten afweten.quote:Het is niet alleen McLaren en Williams, maar alle priveteams zitten in de problemen. Sauber kon niet meer op eigen benen staan en zijn nu een B team van Ferrari geworden. Force India zit aan het infuus bij Liberty.
Beetje onzin. Op Monaco was Mercedes echt kansloos, ook al steken ze nog 600 miljoen in hun motor. De een heeft een beter chassis, de ander een betere motor. Er zijn alleen wat meer circuits waarbij de motor het beslissende voordeel geeft.quote:Op dinsdag 10 juli 2018 23:31 schreef Fer het volgende:
Er wel iets structureels mis, als er slechts 2 zitjes zijn die een potentieel wereldkampioenschap mogelijk maken. Nee geen 4, want deze teams zullen altijd een iets tammere rijder naast hun nummer 1 zetten.
Een team als Redbull kan nog 600m in hun chassis steken, maar zijn kansloos zonder Mercedes of Ferrari motor, een motor die onbereikbaar is voor hun.
twitter:fosgoodwood twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 16:37:00How #F1 used to sound – the screaming Red Bull RB8 on the hill #FOS https://t.co/AqQXvkuOF9 reageer retweet
fakequote:Op vrijdag 13 juli 2018 16:59 schreef Tarado het volgende:
twitter:fosgoodwood twitterde op vrijdag 13-07-2018 om 16:37:00How #F1 used to sound – the screaming Red Bull RB8 on the hill #FOS https://t.co/AqQXvkuOF9 reageer retweet
twitter:autosport twitterde op zaterdag 14-07-2018 om 13:16:11Turn your sound on! A throwback to the V10 #F1 era. @karunchandhok drives @jpmontoya's 2004 Williams FW26 up the @fosgoodwood hill climb. 🔊 #Goodwood #FOS @WilliamsRacing https://t.co/UxHpnAsUp6 reageer retweet
quote:Gasly fears "huge" engine gap will decide Sauber fight
Pierre Gasly fears Toro Rosso will be overhauled by Sauber in Formula 1's teams’ championship fight because of the “huge difference” Ferrari’s engine has made to the Swiss team’s revival.
Sauber has almost caught Toro Rosso for eighth in the constructors’ championship already, having scored points in six races this season, and would have leapfrogged the Red Bull junior team had Charles Leclerc not retired from the British Grand Prix following a botched pitstop.
After finishing last in the constructors’ championship in 2017, Sauber is on the up with new ownership and a new management team with Frederic Vasseur as team principal.
Gasly said: “Sauber is really fast, so I think it will really, really difficult to keep them behind with the pace we have because they have a stronger package.
“In terms of chassis we are still ahead of them but in terms of engine and power unit package that they get from Ferrari they just make a huge difference with that.
“I expect them to score consistently in the points now, so it will be really difficult to keep them behind but we will try what we can.”
Gasly finished fourth in Bahrain and seventh in Monaco and lost a point at Silverstone last weekend following a “ridiculous” post-race penalty, while teammate Brendon Hartley scored his only point of the campaign thus far with 10th in Azerbaijan.
“We need to make sure that when there are opportunities like Bahrain and Monaco we are there to score points,” said Gasly.
“In normal conditions at the moment we don’t have the package and speed to fight there.
“Haas is really fast and Sauber is really fast with the Ferrari engine. We saw Force India is doing well and Renault has a really strong package between the chassis and the power unit.
“The chassis is good but with the engine we have we lose too much time."
Honda komt nog met een updatequote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.motorsport.co(...)-difference-1059660/
[..]
Die Ferrari motor lijkt gewoon heel goed te zijn. Misschien wel beter dan Mercedes nu ?quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:04 schreef Fir3fly het volgende:
https://www.motorsport.co(...)-difference-1059660/
[..]
Thuis op de bankquote:Op maandag 16 juli 2018 11:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik stuur huisgenoot met vriend woensdag naar Hockenheim.
ze zitten op C zuid paars en zijn te gast op camping C6
Waar zitten jullie?
Ja ik ookquote:
Gisteren meegedaan met drag races... en toen ik wegreed van het terrein klonk er iets niet helemaal gezondquote:
Misschien, Ferrari heeft ook een erg goede versnellingsbak, achterwielophanging en Haas/Sauber gebruiken precies dezelfde. Hierdoor hebben alle 3 de teams voordeel van de goede samenwerking tussen de onderdelen in de aandrijving.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 17:05 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die Ferrari motor lijkt gewoon heel goed te zijn. Misschien wel beter dan Mercedes nu ?
in Canada toch?quote:
Dat verhaal is best interessant, want eerder dit jaar werd er nog gesteld dat Ferrari het systeem mogelijk zou misbruiken en door het inzetten van teveel energie meer pk's tot haar beschikking zou hebben. De FIA heeft er zelfs extra op gecontroleerd.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 21:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ferrari had in de laatste race een betere auto.
Nico Rosberg heeft in een recente video op zijn YouTubeaccount uitgelegd waar de verbetering zit in de Ferrarimotor.
Komt erop neer dat ze het batterijpakket vaker en langer kunnen opladen, waardoor ze meer opgeslagen energie kunnen inzetten.
Het is iig overduidelijk dat de 'Ferrari' teams grote stappen hebben gemaakt ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2018 18:56 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien, Ferrari heeft ook een erg goede versnellingsbak, achterwielophanging en Haas/Sauber gebruiken precies dezelfde. Hierdoor hebben alle 3 de teams voordeel van de goede samenwerking tussen de onderdelen in de aandrijving.
Je merkt het met optrekken vanuit de trage bochten, daar is Ferrari meester.
Kwa aero zullen ze ook wel de mazen van de wet opzoeken. Officieel moet ieder team zijn eigen aero ontwerpen, maar stiekem zal er wat kennis worden gedeeld, door het personeel af en toe te rouleren tussen de teams.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:35 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Het is iig overduidelijk dat de 'Ferrari' teams grote stappen hebben gemaakt ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-ricciardo-beter-isSjaak:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-ricciardo-beter-isDe man heeft wat rare kronkels in zijn hersenen. Maar goed, we weten wie het zegt. Altijd op zoek naar wat aandacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-ricciardo-beter-isOppertroll Villeneuve slaat opnieuw toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb dit verhaal al eens eerder van hem gehoord ja.quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:49 schreef Monolith het volgende:
Hij stelde toch een paar races geleden al exact hetzelfde trouwens?
Die kerel is ook wel een droeftoeter eerste klas.quote:
Maar dat zouden ze toch wel doen? Dat is toch de reden dat Toro Rosso zo ver teruggezakt isquote:Red Bull won't "sacrifice" Toro Rosso to help Honda push
Red Bull insists it won't make Toro Rosso "sacrifice" its season through grid penalties to help Honda push on with updates, but is open to opportunities that could help with long term plans.
With Red Bull eager for Honda to make as much progress as possible before next year, there is scope for the Japanese manufacturer to push through more engine updates in 2018 even though it would meant grid drops for Toro Rosso.
But Red Bull boss Christian Horner says that while there are possibilities for Honda to be able to trial improvements, he says such moves do need to be balanced out with Toro Rosso's need to finish well in the constructors' championship.
Toro Rosso is currently eighth in the standings, 29 points behind McLaren but only three ahead of the fast-rising Sauber team.
Speaking about pushing Honda to experiment with new engines at the cost of Toro Rosso's campaign, Horner told Motorsport.com: "I don't think we'll be pushing them to sacrifice Toro Rosso.
"But obviously there are opportunities to learn for the benefit of the group, which ultimately Toro Rosso will benefit from as well.
"That's obviously something that remains open, but of course Toro Rosso have got their own fight with the constructors they're competing with, that obviously has significant value to them."
Red Bull's decision to switch to Honda, which came after an encouraging start to the campaign, was made before questions began emerging about the actual progress the Japanese car manufacturer has made.
An update that was introduced at the Canadian Grand Prix appears not to have delivered as dramatic step forward in power as Red Bull may have hoped, and there have also been some reliability niggles.
Horner is not worried about the situation, though, and thinks that the ultimate performance of the engine has been disguised by track characteristics forcing Toro Rosso to sacrifice downforce.
"From what we saw, certainly the last couple of samples – Austria and Silverstone – you can see that the performance of the engine is pretty close to where we currently are with our current supplier," said Horner.
"Of course, Toro Rosso have been running varying amounts of downforce at the past couple of venues.
"It feels like Honda are on the right trajectory. They seem to have the right goals and targets, and we're looking forward to working with them in a much more collaborative manner as we move into this new relationship."
Probleem is dat ie zo loopt te klagen en alles af loopt te kraken dat ie een beetje ongeloofwaardig word.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:00 schreef opgebaarde het volgende:
Vorige week maandag had Villeneuve wel een goed punt
Jacques kan ook redelijk bipolair zijn hoor, al zal hij niet zeggen dat RIC van de baan glijdt of uitvalt met problemen omdat VER sneller is. Dat levert namelijk geen controverse op.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Probleem is dat ie zo loopt te klagen en alles af loopt te kraken dat ie een beetje ongeloofwaardig word.
Lauda heeft daar soms ook last van, al kan die soms nog wel lovend over dingen zijn..
Zeker zeker niemand neemt Villeneuve (meer) serieus.quote:Op woensdag 18 juli 2018 20:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Probleem is dat ie zo loopt te klagen en alles af loopt te kraken dat ie een beetje ongeloofwaardig word.
Lauda heeft daar soms ook last van, al kan die soms nog wel lovend over dingen zijn..
quote:Op woensdag 18 juli 2018 19:30 schreef BroesWillems het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)t-ricciardo-beter-isDat is gewoon een oud bericht dat weer is opgegraven toch? Dit komt volgens mij uit de week na Monaco. Zou niet weten op basis van wat hij nu weer over de seizoenstart zou beginnen, en dan ook nog na een aantal weken waarin Max ruim sneller blijkt te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Niet om flauw te doen (en VER's fouten in het begin van het seizoen even buiten beschouwing gelaten), denk ik (en vind ik) dat hij daar wel een punt heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2018 23:29 schreef Monolith het volgende:
Iemand die ook niet vies is van een beetje controverse riep dat Verstappen in de auto van Lewis al lang wereldkampioen was geweest:
https://www.autobahn.eu/9(...)n-al-wereldkampioen/
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 19 juli 2018 12:21 schreef vosss het volgende:
Goed, Lewis heeft bijgetekend voor 2 jaar.
Tot zover de stoelendans zullen we maar zeggen.
Nee eigenlijk niet, maarja, je kan nooit weten.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan?
Nico is happy, vrouwtje, kinderen en een vlog.quote:Op donderdag 19 juli 2018 13:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maarja, je kan nooit weten.
Van Rosberg verwachtte ook niemand dat hij ineens zou stoppen
Raar, je zou zeggen dat rijden om het kampioenschap een hogere prioriteit zou hebben dan centjes. Miljonair zijn ze toch al.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Merc vond RIC kennelijk te duur (lees: het gevraagde salaris niet waard):
https://www.f1today.net/n(...)ricciardo-is-te-duur
Ik heb een tijdje terug hetzelfde gelezen over Ferrari.quote:Op donderdag 19 juli 2018 15:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Merc vond RIC kennelijk te duur (lees: het gevraagde salaris niet waard):
https://www.f1today.net/n(...)ricciardo-is-te-duur
Ik denk dat het net zoiets is als met voetballers, die gebruiken salarissen en transfersommen om zich tegen elkaar af te meten en te weten wat de club in hen ziet. Als Hamilton 40 miljoen per jaar krijgt en Ricciardo 10 miljoen dan gaat Ricciardo geen wereldkampioen worden, want die 40 miljoen is een investering in het merk Hamilton, wat blijkbaar werkt voor Mercedes. Gaat hij het record van Schumacher evenaren? Is hij de grootste ooit? Dat soort onzin.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Raar, je zou zeggen dat rijden om het kampioenschap een hogere prioriteit zou hebben dan centjes. Miljonair zijn ze toch al.
Dan heeft RIC gegokt en (dik) verloren. Geen kampioenschapswagen en geen salaris dat in de buurt komt van dat van Max (waar hij kennelijk wel op uit was gezien het genoemde bedrag). Tenzij RBR hem het alsnog geeft. Maar als ik RBR was zou ik daar niet (meer) aan beginnen. Kennelijk ligt zijn marktwaarde lager.quote:Op donderdag 19 juli 2018 16:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug hetzelfde gelezen over Ferrari.
twitter:NobleF1 twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:27:38Lance Stroll linked with move to Force India in 2019 https://t.co/nO6KtMnYjR reageer retweet
weer een team dat achteruit gaan boerenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef maniack28 het volgende:
Noooooo, niet Stroll naar FI. Wat zonde
Die geruchten gaan toch al langer?quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:38 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op donderdag 19-07-2018 om 17:27:38Lance Stroll linked with move to Force India in 2019 https://t.co/nO6KtMnYjR reageer retweet
FI kan wel geld gebruikenquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:49 schreef maniack28 het volgende:
Noooooo, niet Stroll naar FI. Wat zonde
zij kunnen wel meer met minder, als ze maar 1 van die andere 2 houden voor het evenwichtquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weer een team dat achteruit gaan boeren
Zonder die kapitaalinjectie is het maar de vraag of ze überhaupt volgend jaar op de grid staan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weer een team dat achteruit gaan boeren
Het probleem is dat Mallya de hoofdprijs wil en niemand dat wil betalen, anders was er allang een deal gedaan.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:25 schreef Bluurgh het volgende:
Er gingen laatst geruchten dat papa Stroll gewoon maar FI zou gaan kopen, daar heeft hij toch geld genoeg voor.
En dan liever dat ze blijven met Stroll dan dat er twee stoeltjes verdwijnen.
Ik vermoed nog steeds dat er gezamenlijke deal komt van Stroll, samen met een andere koper.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mallya de hoofdprijs wil en niemand dat wil betalen, anders was er allang een deal gedaan.
maar die heeft niet veel te willen gezien zijn positiequote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mallya de hoofdprijs wil en niemand dat wil betalen, anders was er allang een deal gedaan.
Die gaan dan naar Williams en omdat ze zoveel beter zijn dan Strollie rijden ze hem zelfs met die knakenbak fluitend voorbij. Sterker nog met de ontwikkeling van de nieuwe wagen hebben ze dan ineens coureurs die WEL voelen wat er mis is en zal de doorontwikkeling beter gaan. Stroll heeft het gewoon niet, dat hebben we nu al 2 seizoenen lang kunnen zien. Het is een wonder dat die gast nog niet zoveel crashes als Maldonado heeft.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:56 schreef lobotm het volgende:
Tja williams geeft zo'n slechte auto dat zelfs stroll er niks mee kan(Zou goed kunnen dat williams inderdaad in big trouble zit) Maar goed betekend toch dat perez of ocon een uitdaging heeft om een zitje te vinden.
Alleen heeft hij het idee van wel, met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar die heeft niet veel te willen gezien zijn positie
Sorry, geen link. Komt uit een niet-openbare pdf van GrandPrix+.quote:There is little room for negotiation and some of the potential buyers appear to have given up trying to buy and are now waiting for administration so that they can pick up the team’s assets much more cheaply.
...
“The problem is that Vijay needs a reality check,” said someone who is involved in the negotiations.”
HAd gehoord dat Andretti ook interesse had.quote:Op donderdag 19 juli 2018 21:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het probleem is dat Mallya de hoofdprijs wil en niemand dat wil betalen, anders was er allang een deal gedaan.
Daar zal Liberty ook wel oren naar hebben, als er potentieel nog een amerikaans team op de grid komt.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
HAd gehoord dat Andretti ook interesse had.
Bottas blijft.twitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 20-07-2018 om 09:45:25Why was @ValtteriBottas' first ever single-seater win like the first drop from a ketchup bottle?You'll need to watch all the way to the end to find out...#F1 #GermanGP #VB77 https://t.co/GzXqbLxsbv reageer retweet
Klopt!quote:Op vrijdag 20 juli 2018 08:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
HAd gehoord dat Andretti ook interesse had.
Er zijn twee Amerikaanse investeerders geïnteresseerd van de in totaal vijf bekende kandidaten.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Daar zal Liberty ook wel oren naar hebben, als er potentieel nog een amerikaans team op de grid komt.
quote:Dat zijn Pa Stroll, huidige sponsor BWT, energie drankje Rich Energy en twee Amerikaanse investeerders waarvan er één gelieerd is aan Tavo Hellmund en de ander aan Michael Andretti (met als mogelijke coureur Alexander Rossi).
Volgens mij was er ook een ander Energy Drink die het wilde overnemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 10:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt!
[..]
Er zijn twee Amerikaanse investeerders geïnteresseerd van de in totaal vijf bekende kandidaten.
[..]
Meh...quote:Op vrijdag 20 juli 2018 09:58 schreef Pino112 het volgende:
Bottas blijft.twitter:MercedesAMGF1 twitterde op vrijdag 20-07-2018 om 09:45:25Why was @ValtteriBottas' first ever single-seater win like the first drop from a ketchup bottle?You'll need to watch all the way to the end to find out...#F1 #GermanGP #VB77 https://t.co/GzXqbLxsbv reageer retweet
Gaat er voor geen meter uitzien.quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
18 inch velgen vanaf 2021 en de bandenwarmers gaan in de ban
Omdat ze dan niet meer te tillen zijn zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
18 inch velgen vanaf 2021 en de bandenwarmers gaan in de ban
Laat Ronald van Dam maar dit niet horen...quote:Op vrijdag 20 juli 2018 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
18 inch velgen vanaf 2021 en de bandenwarmers gaan in de ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |