Bitterballen horen uit de frituur, maatje.quote:Op zaterdag 14 juli 2018 16:41 schreef Karzai het volgende:
portie bitterballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net als shanghai noodlesquote:Op zondag 15 juli 2018 17:15 schreef Ik2 het volgende:
beef teringjantje(lekker)
[ afbeelding ]Beef-Terryaki.![]()
![]()
![]()
met champignons, rode paprika, knoflook, lenteui en cashews..hmmm....
+ nasi en sla
Wow lekker!!quote:Op zondag 15 juli 2018 17:15 schreef Ik2 het volgende:
![]()
![]()
+ nasi en sla
Welke soort biefstuk heb je gebruikt?quote:Op zondag 15 juli 2018 17:15 schreef Ik2 het volgende:
![]()
![]()
+ nasi en sla
Ik heb geen frituur, deze zijn net zo lekkerquote:Op zondag 15 juli 2018 13:02 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Bitterballen horen uit de frituur, maatje.
Het is al weken geen kutweer meer in NL.quote:Op maandag 16 juli 2018 20:39 schreef RobinOok het volgende:
Kreeft, frieten, salade.
Vorige week ook al.
ik ga er misschien een zomertraditie van maken.
Elke week kreeft.![]()
Dat dat kutweer nog iets goeds brengt.
Wel.quote:Op maandag 16 juli 2018 21:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is al weken geen kutweer meer in NL.
quote:Op maandag 16 juli 2018 22:02 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zowel de aardappels als de boontjes komen uit de tuin van mijn ouders
Ik geloof dat je de regen over Rotterdam hebt afgeroepen...Nederland gaat jou voortaan inhuren voor de regendansquote:Op maandag 16 juli 2018 22:08 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Wel.
En de voorspellingen zijn dramatisch kut.
Jam! Nashville fried chickenquote:Op maandag 16 juli 2018 21:29 schreef emmyemmy2 het volgende:
Broodje nashville hot chicken en aardappelpartjes uit de airfryerijskoffie na, onlangs eindelijk eens een koffiemolentje gekocht
want alleen koud en regen is kut iddquote:Op maandag 16 juli 2018 21:49 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Het is al weken geen kutweer meer in NL.
Wow! Lekker zeg. Saus klinkt erg goed. Alles eigenlijk.quote:Op maandag 16 juli 2018 20:13 schreef golfer het volgende:
Noodles, gebakken eendenborst, geroosterde prei uit de oven en een wildfondsaus met daarin sjalotten, knoflook, shiitakes, kastanjechampignons, oesterzwammen, sherry en roomboter.
netjes gesneden die aardappelsquote:Op maandag 16 juli 2018 22:02 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Zowel de aardappels als de boontjes komen uit de tuin van mijn ouders
quote:Op maandag 16 juli 2018 23:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Wow! Lekker zeg. Saus klinkt erg goed. Alles eigenlijk.
Was ik vergetenquote:Op maandag 16 juli 2018 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jam! Nashville fried chicken![]()
Met pickles?
Mensen die klagen terwijl het eindelijk eens 25 graden en zonnig is in NL. :’)quote:Op maandag 16 juli 2018 23:14 schreef Prego het volgende:
[..]
want alleen koud en regen is kut idd![]()
OT: een Leffe Cascade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |