haha ja xDquote:Op donderdag 5 juli 2018 17:28 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben er eindelijk achter hoe Poetin dit doet. MH17 was een waarschuwing voor alle teams die meedoen aan het WK. En elke keer wanneer Rusland moet aantreden tegen een ander land, dan brengt Poetin even een bezoekje aan de trainer. Vanavond gaan wij van jullie winnen anders loopt het net zo af met jullie als met de passagiers van MH17
Dat is de reden waarom Oranje niet aanwezig is in Rusland, Die spelers zijn schijt benauwd dat ze het land niet levend zullen verlaten onder het regiem Poetin.quote:
denk het ook ja lolzquote:Op vrijdag 6 juli 2018 09:15 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom Oranje niet aanwezig is in Rusland, Die spelers zijn schijt benauwd dat ze het land niet levend zullen verlaten onder het regiem Poetin.
Jouw favorieten verliezen steeds tochquote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:33 schreef VeX- het volgende:
Ik duim zwaar voor Kroatie. Dat is de enige ploeg die ik nog leuk vind voetballen en ik graag zie winnen. Fijn land, mooie vrouwen en de supporters zijn niet zo arrogant. Rusland heeft geen realistische kans op WK winst. Zou wel grappig zijn al was het maar om de rest vd wereld over de zeik te zien gaan.
Ja dit is nog niet mijn WK.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 18:40 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jouw favorieten verliezen steeds toch
Ik vind het een leuk programma.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:26 schreef Burner82 het volgende:
10 seconden Studio Rusland gezien en ben het nu alweer zat
Het benadrukken van de moord op 200 Nederlanders door Rusland kan niet genoeg gebeuren zolang die laffe kutrussen nog niet eens hun excuses willen aanbieden..quote:
Eens.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Het benadrukken van de moord op 200 Nederlanders door Rusland kan niet genoeg gebeuren zolang die laffe kutrussen nog niet eens hun excuses willen aanbieden..
hypocrietenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:33 schreef VacaLoca het volgende:
Wat een onzin discussie.
Ga dan ook niet in de studio zitten en geld opstrijken voor het WK voetbal in Rusland. Jullie doen je werk, Van Basten ook. Dwing niet iemand om politicus of activist uit te gaan hangen.
Och, misschien dat Roda of MVV hem wel wil hebben...quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan echt niet naar vdVaart luisteren he, kan die gozer niet gaan voetballen ofzo
Dat hese stemmetje van hem jaquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan echt niet naar vdVaart luisteren he, kan die gozer niet gaan voetballen ofzo
ordinairquote:
wen er maar juist aanquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
lekker volksliedje wel, voor de laatste keer
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:57 schreef remlof het volgende:
Dit kan wel eens een flinke schoppartij worden trouwens, zo’n slavische veldslag.
Doe mij ook maar drie pils.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:57 schreef NoNickOne het volgende:
RUSLAND BESTE LAND VAN DE WERELD LET ALL THE HATERS DIE PLS
Heb je nog wat Russische snacks voor ons?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:57 schreef NoNickOne het volgende:
RUSLAND BESTE LAND VAN DE WERELD LET ALL THE HATERS DIE PLS
Welke idioot probeert jou dat wijs te maken?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Golovin gaat misschien naar Vitesse toch? Zou wel leuk zijn.
Daar in gelovenquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Golovin gaat misschien naar Vitesse toch? Zou wel leuk zijn.
Gewoon al voor we begonnen zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar in geloven
(of beter: daar in golovin(lol) )
quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar in geloven
Mag niet meer, heb al een ban in VBL.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je nog wat Russische snacks voor ons?
Haha jaren gelden waren die geruchten er ook rond De Bruynequote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Welke idioot probeert jou dat wijs te maken?
Wauw.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:00 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Mag niet meer, heb al een ban in VBL.
Fijn dat de admins (zoals Tagliano) hun werk uitstekend doen!quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:00 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Sinds Tadic naar Ajax is gekomen sluit ik niks meer uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar in geloven
sadquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:00 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Jij hebt je niet ingehouden met je kritiek op Neemaar?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:00 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Waarom mag Klaas dan nog zijn onzin spuien in het Ajaxtopic?quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat de admins (zoals Tagliano) hun werk uitstekend doen!
Dat is in WK en hij post hier nogquote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij hebt je niet ingehouden met je kritiek op Neemaar?
Daar mag ik mij niet over uitlaten, maar ik vind de bagger van klaas soms ook wel erg vermoeiend ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom mag Klaas dan nog zijn onzin spuien in het Ajaxtopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |