Ik heb een keer een filmpje gekeken maar had eigenlijk genoeg aan een website met de uitleg. Voor ons werkte het wel goed. Ik dacht eerst ook dat het niet werkte want hij bleef maar 'eh' huilen. Toen we hem meer lieten boeren werd het beter.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:00 schreef Nouk84 het volgende:
@ de antwoorden over Dunstan; dan ga ik gewoon maar met de filmpjes ‘aan de slag’, bij dochter heb ik t ook niet kunnen herkennen..
@hupje; ik weet altijd wel genoeg te bestellen eigenlijkFijn dat je er één kan overnemen..
Meteen afspoelen met koud water, daarna gebruikte ik ossengalzeep, even erin borstelen met een oude tandenborstel of zo, uitspoelen en nog mee met de wasmachine.quote:Op woensdag 11 juli 2018 13:38 schreef Aure het volgende:
Hoe krijg ik die heerlijke gele borstvoedingspoep uit J. zijn kleding?hij verwende me net met twee spuitluiers
Mij lijkt de meeste reguliere nachtkleding prima te gebruiken tijdens de borstvoeding. Tenzij je nu van die lange T-shirts tot op je knieën draagt?quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:56 schreef Tink89 het volgende:
Een voedingspyjama, heb je die echt nodig?
2,5 jaar gevoed, waarvan anderhalf met nachtvoedingen, nooit een voedingspyjama gedragen. Ik deed gewoon mijn pyjamatop omhoog.quote:Op woensdag 18 juli 2018 13:56 schreef Tink89 het volgende:
Nee, ik had een pyjama met doorknoop gekocht, maar ik had het zo warm telkens (en dat was in december) dat ik meestal rondliep in joggingbroek en voedingstop van de H&M waar ik dan soms een gewoon shirt overheen droeg. Maar ik weet niet of alle pas bevallen dames zo warmbloedig zijn als ik wasquote:Op woensdag 18 juli 2018 13:56 schreef Tink89 het volgende:
Voorhoofdthermlmeter van withings van Nokia. Erg nauwkeurig en hij logt de temps in een app. Superfijn. Je kan tempen terwijl ze slapen bv.quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een goede oorthermometer bij kinderen? Of iets anders dat niet in de bips hoeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |