Ik vind die laatste week voor de vakantie altijd het zwaarstquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het schiet nu op
Ik moet alleen volgende week nog
Je lijkt mevrouw cafca wel!quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, de Tour, fijne middagslaapjes waarbij ik steevast de finish mis
quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind die laatste week voor de vakantie altijd het zwaarstDan gaan die dagen niet hard genoeg, tegelijkertijd moet je nog duizendeneen dingen en als het dan bijna tijd is, moet je weer in je geheugen graven hoe je ook alweer een out of office reply moet instellen.
Dat inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind die laatste week voor de vakantie altijd het zwaarstDan gaan die dagen niet hard genoeg, tegelijkertijd moet je nog duizendeneen dingen en als het dan bijna tijd is, moet je weer in je geheugen graven hoe je ook alweer een out of office reply moet instellen.
ik ken datquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
er komt altijd zo'n moment dat ik denk: ach, net even wat verder languit, even ogen dicht en dan schrik ik na de finish weer wakkerquote:
Dat is ook wel eens een fijn gevoelquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken dat
Hoewel het deze keer iets anders aanvoelt omdat ik op een andere afdeling zit.
Voo het eerst in 14 jaar afgerond met vakantie, dat is best een fijn gevoel
Fijn! Ik heb maar 1 of 2 kleinigheidjes die door een collega waargenomen moeten worden, valt gelukkig ook mee.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken dat
Hoewel het deze keer iets anders aanvoelt omdat ik op een andere afdeling zit.
Voo het eerst in 14 jaar afgerond met vakantie, dat is best een fijn gevoel
quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:11 schreef just me het volgende:
kijk dit heb ik gekregen vandaag
[ afbeelding ]
van ex-familie![]()
super blij mee
en in mijn eigen baan weet ik dat het gezeur en gezanik na de vakantie ongeremd losbarst, en ook dat zal nu niet het geval zijnquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Fijn! Ik heb maar 1 of 2 kleinigheidjes die door een collega waargenomen moeten worden, valt gelukkig ook mee.
Afgelopen zondag bij het NK nog. Ik helemaal enthousiast over vd Poel, zij:quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er komt altijd zo'n moment dat ik denk: ach, net even wat verder languit, even ogen dicht en dan schrik ik na de finish weer wakker
en je hebt nu 6 ipv 5 weken vrijquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en in mijn eigen baan weet ik dat het gezeur en gezanik na de vakantie ongeremd losbarst, en ook dat zal nu niet het geval zijn
Wat is dat?quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:11 schreef just me het volgende:
kijk dit heb ik gekregen vandaag
[ afbeelding ]
van ex-familie![]()
super blij mee
Ga eens stage lopen in Maastricht...quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig niet
Ik doe nu examenplanning
Jep, dan gaat die golf vanzelfquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dat?
Iets voor een Volkswagen Golf?
dat is best ernstig jaquote:Op woensdag 4 juli 2018 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga eens stage lopen in Maastricht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |