Meid echt waar.. hij houdt je aan het lijntje.. zo zonde dat je dit laat gebeuren.. ga andere jongens matchen.. ga het leuk hebben.. dit is zo niet wat je hoort te verdienen.. een vent die liever naar de kapper gaat en zijn huis aan kant maakt.. hou op met me hoor..quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is de alleerste echte date ooit geweest dus herken het niet.
Ik raak serieus in de war.... Of ik moet gewoon zeggen dat ik hem wil zien maar als ik dat doe verliest hij zijn intresse want het is te makkelijk etc. Niet alleen wat ik hier lees maar overal.
Als ik niet zeg dat ik hem wil zien speel ik spelletjes want dan speel ik zogenaamd hard to get. Terwijl ik dat nogal onzinnig vind.
Ik krijg elke dag berichtjes van hem. Dus blijf hem niet stalken terwijl ik niks hoor. De keren dat ik hem heb gezien was het echt super gezellig en leek die echt oprecht geintresseerd.
Dus ja wat moet je dan nog :p
Volwassen dit.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..] Laat hem maar voor je kruipen en laat jij dan maar eens zien hoe onbereikbaar jij bent voor hem.. echt.. dan komt hij wel
Ik ben meer het type of je vindt me leuk of niet. Ga hem niet negeren of proberen jaloers te maken. Is echt niet mijn ding.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Meid echt waar.. hij houdt je aan het lijntje.. zo zonde dat je dit laat gebeuren.. ga andere jongens matchen.. ga het leuk hebben.. dit is zo niet wat je hoort te verdienen.. een vent die liever naar de kapper gaat en zijn huis aan kant maakt.. hou op met me hoor..
Ga eens het gesprek aan met anderen en ga daten. Laat hem maar voor je kruipen en laat jij dan maar eens zien hoe onbereikbaar jij bent voor hem.. echt.. dan komt hij wel
Ik zou dat juist prettig vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik raak serieus in de war.... Of ik moet gewoon zeggen dat ik hem wil zien maar als ik dat doe verliest hij zijn intresse want het is te makkelijk etc.
Daar heb ik wel een hekel aan en hoeft het van mij niet meer. Waarom zou je hard to get spelen als je iemand leuk vind ??quote:Niet alleen wat ik hier lees maar overal.
Als ik niet zeg dat ik hem wil zien speel ik spelletjes want dan speel ik zogenaamd hard to get. Terwijl ik dat nogal onzinnig vind.
Goed toch, ga ervoor. Laat hem weten wat je vind en als ie daar dan op af knapt dan kun je alsnog verder zoeken. Dat moet je met je huidige instelling ook gok ik.quote:Ik krijg elke dag berichtjes van hem. Dus blijf hem niet stalken terwijl ik niks hoor. De keren dat ik hem heb gezien was het echt super gezellig en leek die echt oprecht geintresseerd.
Dus ja wat moet je dan nog :p
Precies wat ik leuk vind en wat je ook moet doen!quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben meer het type of je vindt me leuk of niet. Ga hem niet negeren of proberen jaloers te maken. Is echt niet mijn ding.
Hoe bedoel je mijn instelling?quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zou dat juist prettig vinden.
[..]
Daar heb ik wel een hekel aan en hoeft het van mij niet meer. Waarom zou je hard to get spelen als je iemand leuk vind ??
[..]
Goed toch, ga ervoor. Laat hem weten wat je vind en als ie daar dan op af knapt dan kun je alsnog verder zoeken. Dat moet je met je huidige instelling ook gok ik.
Op je 13e vraag je verkering. Toen was alles nog duidelijk. Ja of nee.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volwassen dit.. Als iemand niet geïnteresseerd is, haak je af en zoek je verder. Spelletjes spelen doe je als je dertien bent.
Omdat je in de war bent of je hem iets moet laten weten of niet. Gewoon doen. Als je dat niet doet heb je ook kans dat ie het niet ziet zitten.quote:Op woensdag 4 juli 2018 07:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je mijn instelling?
En dat hele hard to get spelen vind k nogal arrogant eigenlijk :p
Nou ja was meer reactie op wat hier wordt gezegd en wat je online zo leest. Ik heb eigenlijk helemaal geen vaste strategie of zo:pquote:Op woensdag 4 juli 2018 07:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat je in de war bent of je hem iets moet laten weten of niet. Gewoon doen. Als je dat niet doet heb je ook kans dat ie het niet ziet zitten.
Zoals ik het lees ben je nu aan het twijfelen tussen te simpel of hard to get, maar wil je niet hard to get zijn, maar wil je ook niet te simpel zijn. Gewoon simpel zijn, mocht ie dan afknappen jammer.
Ikzelf heb het liefst gewoon duidelijkheid, ja of nee. Maar dat gebeurt niet meer heb ik gemerktquote:Op woensdag 4 juli 2018 07:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja was meer reactie op wat hier wordt gezegd en wat je online zo leest. Ik heb eigenlijk helemaal geen vaste strategie of zo:p
Ben jij mijquote:Op dinsdag 3 juli 2018 18:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik word er ook gek van.![]()
En zou dat ook tegen een ander zeggen ja maar aard van het beestje...
😂😂quote:Op dinsdag 3 juli 2018 22:18 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Meid echt waar.. hij houdt je aan het lijntje.. zo zonde dat je dit laat gebeuren.. ga andere jongens matchen.. ga het leuk hebben.. dit is zo niet wat je hoort te verdienen.. een vent die liever naar de kapper gaat en zijn huis aan kant maakt.. hou op met me hoor..
Ga eens het gesprek aan met anderen en ga daten. Laat hem maar voor je kruipen en laat jij dan maar eens zien hoe onbereikbaar jij bent voor hem.. echt.. dan komt hij wel
Vragen levert de kans op gekwetste gevoelens op. Rationeel weet je dat je beter even gekwetst kan zijn maar wel duidelijkheid hebt, emotioneel is het niet vragen vooral een manier om een eventuele waarheid te ontwijken.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zeggen dat je het allemaal niet wil, maar ondertussen toch het spelletje spelen.
Heel simpel, wil je iets van iemand, vraag het. Wil je het niet, kap het af.
Maar nee, we gaan twijfelen, draaikonten én even lekker met je gevoelens in de weg zitten.
Ik heb liever dat iemand meteen zegt hoe het is, dan dat je eerst 3 a 4 maanden (bijvoorbeeld) gaat lopen draaien en liegen.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vragen levert de kans op gekwetste gevoelens op. Rationeel weet je dat je beter even gekwetst kan zijn maar wel duidelijkheid hebt, emotioneel is het niet vragen vooral een manier om een eventuele waarheid te ontwijken.
Emotieneel/rationeel. JA we weten dat het beter is iemand snel en kort te kwetsen, nee dat willen we liever allemaal niet. Zowel onszelf niet als de ander.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand meteen zegt hoe het is, dan dat je eerst 3 a 4 maanden (bijvoorbeeld) gaat lopen draaien en liegen.
Dat lopen draaien en liegen doet namelijk meer pijn én levert meer gekwetste gevoelens op, dan zeggen zoals het is. Alleen lijken veel mensen dat niet te snappen.
Dat is een eind weg! Moet je vandaag ook weer terug of mag je even "bijkomen" een nachtjequote:Op woensdag 4 juli 2018 10:46 schreef Hexagon het volgende:
Straks lekker op de fiets naar mn date. Ze woont op ongeveer 1,5 uur fietsen bij me vandaan dus een leuk tochtje voor de boeg.
Is zweet geen dingetje dan? Of kun je je daar sowieso opfrissen?quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:46 schreef Hexagon het volgende:
Straks lekker op de fiets naar mn date. Ze woont op ongeveer 1,5 uur fietsen bij me vandaan dus een leuk tochtje voor de boeg.
Nee, dat komt niet echt gelegen ivm werk morgen. Ik kan vanuit haar woonplaats gewoon de trein terug nemen met mn fiets. Maar heb een vrije dag en ik fiets graag.quote:Op woensdag 4 juli 2018 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is een eind weg! Moet je vandaag ook weer terug of mag je even "bijkomen" een nachtje?
Ik heb bij haar thuis afgesproken dus dat is geen probleem. En het zal toch wel een zweterige bedoeling worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 11:31 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is zweet geen dingetje dan? Of kun je je daar sowieso opfrissen?
Join the club:pquote:Op woensdag 4 juli 2018 10:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Emotieneel/rationeel. JA we weten dat het beter is iemand snel en kort te kwetsen, nee dat willen we liever allemaal niet. Zowel onszelf niet als de ander.
Flapdrol heeft gisteren niet/amper meer gereageerd op een appje van mijn kant aan het einde van de dag. Ik ga geen initiatief meer nemen. Als we samen zijn is het top, maar ik verwacht tussendoor wel enige vorm van contact en wederzijdse interesse.
Ah het is niet een eerste date. Veel plezier.quote:Op woensdag 4 juli 2018 12:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, dat komt niet echt gelegen ivm werk morgen. Ik kan vanuit haar woonplaats gewoon de trein terug nemen met mn fiets. Maar heb een vrije dag en ik fiets graag.
[..]
Ik heb bij haar thuis afgesproken dus dat is geen probleem. En het zal toch wel een zweterige bedoeling worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |