abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:55:34 #226
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_180253510
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Heb je hem deze feedback wel gestuurd? Anders is hij echt in onzekerheid achter gebleven.
OMG :')
Dat zou grappig zijn :')
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:58:13 #227
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180253558
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:55 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

OMG :')
Dat zou grappig zijn :')
Gewoon bloedserieus reageren: "Goh, dank je voor deze onthullende foto. Gebaseerd op de afwijking en de kale ballen denk ik dat seks zeer plezierig kan zijn, echter is de grootte wellicht wat aan de kleine kant. Ben je volledig erect in deze foto of zit er nog meer in?"
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:59:08 #228
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_180253580
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Gewoon bloedserieus reageren: "Goh, dank je voor deze onthullende foto. Gebaseerd op de afwijking en de kale ballen denk ik dat seks zeer plezierig kan zijn, echter is de grootte wellicht wat aan de kleine kant. Ben je volledig erect in deze foto of zit er nog meer in?"
"Hit him where it hurts the most" ;)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  donderdag 5 juli 2018 @ 10:59:33 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180253587
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:59 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

You know it :P.
pi_180253655
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:59 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Ik heb een kleine piemel, dus als mensen dat zeggen doet het me niets.
inb4 net zoals het hun ook niets doet.

:'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:05:48 #231
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_180253707
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zolang je maar zo'n grote:

(___________________*___________________)

hebt om em aan te drukken, is er niets aan de hand toch?

;)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_180253720
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 00:24 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hoe vergaat het jou eigenlijk tegenwoordig? Beetje leuk contact met iemand? :)
Hier en daar wat aan het Tinderen, leuke én minder leuke gesprekken, maar nog niemand blijven plakken ;).
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:08:09 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_180253752
quote:

[..]

:') ik moest lolleren
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:26:05 #234
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_180254131
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:53 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Heb je hem deze feedback wel gestuurd? Anders is hij echt in onzekerheid achter gebleven.
Misschien nog eens overwegen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:47:28 #235
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180254564
Misschien bewijs je andere vrijgezelle dames ook wel een dienst, en gaat er misschien een lichtje branden als je hem vertelt dat je het jammer vindt dat ie dit zo stuurde, en dat ie een goede kans had gehad als ie normaal had gedaan.

Hangt er ook een beetje vanaf of ie zoiets vooral voor de kick stuurt. (of dat ie misschien wel veel succes heeft met deze benadering natuurlijk :'))
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_180254570
quote:
13s.gif Op donderdag 5 juli 2018 09:22 schreef Debsterr het volgende:
Krijg reactie op m'n appje van vanochtend. Hij vind m'n houding onaantrekkelijk, geen zin in dit gedoe, en denkt dat het beter is om het te laten. Ik reageer dat ik het toch graag wil uitpraten maar hij heeft geen eens zin in dat gesprek en zegt doei.

Nummer verwijderd, app verwijderd, Tinder installeren om match te verwijderen. Dat was 'm dan.
Balen, meid!
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:51:38 #237
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180254660
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 10:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Een afwijking naar rechts, maar wel een goed formaat. En kale ballen. Ook een plus.
Kan me niet herinneren dat ik je een foto gestuurd heb
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_180254665
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien bewijs je andere vrijgezelle dames ook wel een dienst, en gaat er misschien een lichtje branden als je hem vertelt dat je het jammer vindt dat ie dit zo stuurde, en dat ie een goede kans had gehad als ie normaal had gedaan.

Hangt er ook een beetje vanaf of ie zoiets vooral voor de kick stuurt. (of dat ie misschien wel veel succes heeft met deze benadering natuurlijk :'))
Wie weet. Prima piemel -> alle chickies.

_O-
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:52:55 #239
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180254693
Gisteravond drie tinderdates geregeld. Moet een agenda gaan aanmaken denk ik _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:55:24 #240
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_180254736
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:52 schreef Dven het volgende:
Gisteravond drie tinderdates geregeld. Moet een agenda gaan aanmaken denk ik _O-
Merk je dat je daar als buitenlander (of misschien zelfs wel heel specifiek als West-Europeaan of zelfs Nederlander) daar echt veel beter in de markt ligt dan de Bulgaarse concurrenten?

(ik heb bijna een keer op het punt gestaan om met een Roemeense te daten, die was heel uitgesproken over de Roemeense mannen... niet groot genoeg, mannelijk genoeg, aantrekkelijk genoeg _O- )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_180254768
quote:

[..]

Ach, als je het maar kan afmaken met je handen
-
  donderdag 5 juli 2018 @ 11:58:12 #242
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180254776
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:55 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Merk je dat je daar als buitenlander (of misschien zelfs wel heel specifiek als West-Europeaan of zelfs Nederlander) daar echt veel beter in de markt ligt dan de Bulgaarse concurrenten?

(ik heb bijna een keer op het punt gestaan om met een Roemeense te daten, die was heel uitgesproken over de Roemeense mannen... niet groot genoeg, mannelijk genoeg, aantrekkelijk genoeg _O- )
De eerste is met een Zweedse die hier op vakantie is, de tweede met een aziatische die hier voor werk is en de derde met een Bulgaarse die in Nederland woont maar hier even op vakantie is dus valt niet zoveel over te zeggen :+

Ik denk dat het al met al niet veel uitmaakt. Er zullen er zijn die op westerse mannen vallen maar juist ook weer veel die dat niet doen. Sterker nog, er is zelfs eens een Nederlandse docu geweest over Bulgarije en daarin komt een stukje voor dat de meeste Bulgaarse vrouwen juist niet op Nederlandse mannen vallen _O-
pi_180254789
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:52 schreef Dven het volgende:
En ze niet door elkaar halen. Ik was er snel klaar mee wegens tijd te kort, maar misschien moet ik er maar toch weer mee beginnen..
-
pi_180254808
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:57 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ach, als je het maar kan afmaken met je handen
Nah, ik moet het hebben van mijn grote smoel en leuke glimlach. :'(
pi_180254829
quote:
10s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:00 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nah, ik moet het hebben van mijn grote smoel en leuke glimlach. :'(
Och! Voor ieder potje een dekseltje :* ! Als je een relatie moet beginnen vanuit dick size.. dan }:|
-
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:03:26 #246
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_180254857
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 11:59 schreef Anneloos het volgende:

[..]

En ze niet door elkaar halen. Ik was er snel klaar mee wegens tijd te kort, maar misschien moet ik er maar toch weer mee beginnen..

Ik probeer ze in clusters in te plannen. Hotelletje in stad 1, paar dates, door naar stad 2, paar dates. Anders wordt het zoveel reizen _O-

En gewoon even repeteren zodat je geen namen door elkaar gaat halen inderdaad :+
pi_180254952
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:01 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Och! Voor ieder potje een dekseltje :* ! Als je een relatie moet beginnen vanuit dick size.. dan }:|
Is ook wel weer. Komt wel goed.
pi_180255097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:03 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik probeer ze in clusters in te plannen. Hotelletje in stad 1, paar dates, door naar stad 2, paar dates. Anders wordt het zoveel reizen _O-

En gewoon even repeteren zodat je geen namen door elkaar gaat halen inderdaad :+
Maar ze zijn er allen tijdelijk.. ‘dus voor de neuk??’
-
  donderdag 5 juli 2018 @ 12:25:40 #249
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_180255179
quote:
17s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:10 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Is ook wel weer. Komt wel goed.
Ik vind het ook wel een ding dat, dick size...
Die gehele emancipatie tegenwoordig van de vrouw (in general, niet op de persoon bedoeld o.i.d. :* ), piemel moet aan voorwaarde dit of dat voldoen (okay, er zal ook een vooroordeel in de maatschappij bij de mannen zitten dat pas bij een grote pik je meetelt, lang leven pr0n)

Maar NIEMAND heeft het over de size van de vagina bijvoorbeeld...

Quotes als: "Is it in yet?"
Verdomme trut: "I dunno, you tell me! o|O "

Een Anouk die op TV roept: "Voor minder dan 25cm doe ik het niet..."
Waarop Teo Maassen reageerde: "Alsof je een frikandel in een gang gooit!"

Alsof wij mannen, niets ervan mogen vinden want 'je krijgt een vjj, dus wees blij'.
Nee, ik vraag een normale VJJ, geen '12baans-breede-aangelegde-Koentunnel-met nieuwe afslag naar Schiphol-met schaamlappen die je over je oren kan trekken' -vjj

Ik vind bijzonder allemaal

/einde woordelijke ejac :@
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_180255211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2018 12:25 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel een ding dat, dick size...
Die gehele emancipatie tegenwoordig van de vrouw (in general, niet op de persoon bedoeld o.i.d. :* ), piemel moet aan voorwaarde dit of dat voldoen (okay, er zal ook een vooroordeel in de maatschappij bij de mannen zitten dat pas bij een grote pik je meetelt, lang leven pr0n)

Maar NIEMAND heeft het over de size van de vagina bijvoorbeeld...

Quotes als: "Is it in yet?"
Verdomme trut: "I dunno, you tell me! o|O "

Een Anouk die op TV roept: "Voor minder dan 25cm doe ik het niet..."
Waarop Teo Maassen reageerde: "Alsof je een frikandel in een gang gooit!"

Alsof wij mannen, niets ervan mogen vinden want 'je krijgt een vjj, dus wees blij'.
Nee, ik vraag een normale VJJ, geen '12baans-breede-aangelegde-Koentunnel-met nieuwe afslag naar Schiphol-met schaamlappen die je over je oren kan trekken' -vjj

Ik vind bijzonder allemaal

/einde woordelijke ejac :@
Oke dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')