abonnement Unibet Coolblue
pi_195002889
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tuurlijk... Alles word weggeschoven als zijnde complot denker. Gelukkig ziet het merendeel (zie recensies) het toch anders. Niet voor niks is #cancelnetflix trending op twitter. Dat zijn niet alleen complotdenkers.

Jouw kritische noot begrijp ik niet.
Die kritische noot staat in dat VK artikeltje. Maakster wil die seksualisering bekritiseren en dat doet ze door die seksualisering te laten zien. Daar is idd een valide kritiekpunt over te maken. Ik denk dat de boodschap van de film nu idd wordt ondergesneeuwd door de ophef over hoe de maakster haar kritiek op die seksualisering verwerkt in deze film, namelijk door het te tonen.
I´m back.
pi_195002998
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Die kritische noot staat in dat VK artikeltje. Maakster wil die seksualisering bekritiseren en dat doet ze door die seksualisering te laten zien. Daar is idd een valide kritiekpunt over te maken. Ik denk dat de boodschap van de film nu idd wordt ondergesneeuwd door de ophef over hoe de maakster haar kritiek op die seksualisering verwerkt in deze film, namelijk door het te tonen.
Er zal vast een boodschap in zitten, maar waar leggen we de grens? Ik kan me nog herinneren dat er veel ophef was toen Elvis Presley met zijn dansje kwam aanzetten.
Iets wat later was het bizar om jouw blote benen te laten zien.

Dat kan je allemaal preuts vinden, maar deze trend zet zich natuurlijk door als mensen niet in opstand komen. Tot waar en niet verder?
pi_195003230
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Er zal vast een boodschap in zitten, maar waar leggen we de grens? Ik kan me nog herinneren dat er veel ophef was toen Elvis Presley met zijn dansje kwam aanzetten.
Iets wat later was het bizar om jouw blote benen te laten zien.

Dat kan je allemaal preuts vinden, maar deze trend zet zich natuurlijk door als mensen niet in opstand komen. Tot waar en niet verder?
De maakster bekritiseert ook de paternalistische traditionele Senegaleze cultuur btw, ingebed in de islam. De moeder van de hoofdrolspeelster krijgt daar mee te maken. Overigens in dat interview zie je haar dan toch weer een vrij opmerkelijke bewering doen, hoor. Ze laat ook een imam optreden die zegt dat de islam juist instaat voor de rechten van vrouwen, wat ze dan weer geweldig vindt. Dat lijkt me an sich toch wel een beetje een zeperdje, maar ja, ik bekijk dat vanuit mijn eigen Westerse seculiere optiek natuurlijk.
I´m back.
  vrijdag 11 september 2020 @ 14:46:15 #204
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195003289
Na het zien van het interview met Maïmouna Doucouré vind ik de grootste tekortkoming van de film dat wordt voorgesteld dat de enige pad naar bevrijding door een beklemmende cultuur of door een beknelling tussen twee culturen voor 11-jarige kinderen met identiteitsissues twerken is. De seksualisering wordt afgeschilderd als rebellie en dus als rechtvaardiging. En de rechtvaardiging is daarom bovendien een suggestie dat men daarover niet slecht of negatief moet denken. Ik denk ook dat de claim vals is dat het als strippers laten dansen van 11-jarige kinderen nodig is voor hen om erbij te horen of dat dit is wat de maatschappij van hen verwacht. Dit heeft namelijk niets met vrijheid of feminisme te maken.
Alsof er geen ontelbare onafhankelijke, slimme vrouwen zijn die andere interesses nastreven die jonge kinderen doen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195003458
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:46 schreef dellipder het volgende:
Na het zien van het interview met Maïmouna Doucouré vind ik de grootste tekortkoming van de film dat wordt voorgesteld dat de enige pad naar bevrijding door een beklemmende cultuur of door een beknelling tussen twee culturen voor 11-jarige kinderen met identiteitsissues twerken is. De seksualisering wordt afgeschilderd als rebellie en dus als rechtvaardiging. En de rechtvaardiging is daarom bovendien een suggestie dat men daarover niet slecht of negatief moet denken. Ik denk ook dat de claim vals is dat het als strippers laten dansen van 11-jarige kinderen nodig is voor hen om erbij te horen of dat dit is wat de maatschappij van hen verwacht. Dit heeft namelijk niets met vrijheid of feminisme te maken.
Alsof er geen ontelbare onafhankelijke, slimme vrouwen zijn die andere interesses nastreven die jonge kinderen doen.
Volgens mij bekritiseert ze juist de traditionele paternalistische (islamitische) cultuur en de Westerse (seculiere) cultuur (in feite stelt ze de social media cultuur zelfs als een soort derde cultuur voor). Het is me niet duidelijk geworden uit dit interview dat ze de voorkeur geeft aan de twerkende Westerse seculiere cultuur. Het hoofdrolspeelster gaat erin mee om zich af te zetten tegen die paternalistische eigen cultuur. Wel vindt maakster zelf dat jonge meisjes, voor wie cultuur meestal een veel dwingender invloed is dan voor jongens, de vrijheid moeten krijgen zelf een weg te vinden tussen die verschillende culturen. Overigens, en wat ik hierboven al mededeelde, ook geeft ze toch een complimentje aan de islam, omdat die de rechten van de vrouw respecteren, aldus een imam (wat in mijn ogen onwaar is). Een klassiek verhaal waarin de hoofdpersoon uiteindelijk een soort synthese omarmt (wat ik aanvankelijk aannam) is het wrs niet.
I´m back.
  vrijdag 11 september 2020 @ 15:07:37 #206
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_195003677
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij bekritiseert ze juist de traditionele paternalistische (islamitische) cultuur en de Westerse (seculiere) cultuur (in feite stelt ze de social media cultuur zelfs als een soort derde cultuur voor). Het is me niet duidelijk geworden uit dit interview dat ze de voorkeur geeft aan de twerkende Westerse seculiere cultuur. Het hoofdrolspeelster gaat erin mee om zich af te zetten tegen die paternalistische eigen cultuur. Wel vindt maakster zelf dat jonge meisjes, voor wie cultuur meestal een veel dwingender invloed is dan voor jongens, de vrijheid moeten krijgen zelf een weg te vinden tussen die verschillende culturen. Overigens, en wat ik hierboven al mededeelde, ook geeft ze toch een complimentje aan de islam, omdat die de rechten van de vrouw respecteren, aldus een imam (wat in mijn ogen onwaar is). Een klassiek verhaal waarin de hoofdpersoon uiteindelijk een soort synthese omarmt (wat ik aanvankelijk aannam) is het wrs niet.
Whatever. Aka smeerlapperij.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_195004538
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:55 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Volgens mij bekritiseert ze juist de traditionele paternalistische (islamitische) cultuur en de Westerse (seculiere) cultuur (in feite stelt ze de social media cultuur zelfs als een soort derde cultuur voor). Het is me niet duidelijk geworden uit dit interview dat ze de voorkeur geeft aan de twerkende Westerse seculiere cultuur. Het hoofdrolspeelster gaat erin mee om zich af te zetten tegen die paternalistische eigen cultuur. Wel vindt maakster zelf dat jonge meisjes, voor wie cultuur meestal een veel dwingender invloed is dan voor jongens, de vrijheid moeten krijgen zelf een weg te vinden tussen die verschillende culturen. Overigens, en wat ik hierboven al mededeelde, ook geeft ze toch een complimentje aan de islam, omdat die de rechten van de vrouw respecteren, aldus een imam (wat in mijn ogen onwaar is). Een klassiek verhaal waarin de hoofdpersoon uiteindelijk een soort synthese omarmt (wat ik aanvankelijk aannam) is het wrs niet.
Ik heb op één punt in de film het idee dat men niet laat zien wat er echt gebeurd als een imam op bezoek gaat bij een losgebroken meisje. Het enige wat ie doet is checken of ze niet bezeten is en gaat er dan weer vandoor.. Ik vermoed dat een echt imam wel een preek voor hoor klaar zou hebben, zelfde zal gebeuren bij de wat zwaardere kerken hier.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_195004711
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 15:53 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Ik heb op één punt in de film het idee dat men niet laat zien wat er echt gebeurd als een imam op bezoek gaat bij een losgebroken meisje. Het enige wat ie doet is checken of ze niet bezeten is en gaat er dan weer vandoor.. Ik vermoed dat een echt imam wel een preek voor hoor klaar zou hebben, zelfde zal gebeuren bij de wat zwaardere kerken hier.
Ja, in dat interview zegt ze dat die imam het ook opneemt voor de rechten van de vrouw en daar is ze blij om, dat de islam opkomt voor de rechten van de vrouw. Dat is natuurlijk een stukje cultuurchauvinisme van haar, want je kunt je afvragen idd of zo'n imam op een dergelijke manier reageert en ook alleen maar even checkt of het meisje niet door duivel is bezeten. Dat laatste is sws een beetje achterlijk natuurlijk, maar goed. Het blijft natuurlijk fictie, geen documentaire hè. Maar hoe loopt de film nu af eigenlijk? Gaat de hoofdfiguur hiermee door of niet? Krijg je een soort synthese voorgeschoteld dus?
I´m back.
pi_195004947
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 16:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in dat interview zegt ze dat die imam het ook opneemt voor de rechten van de vrouw en daar is ze blij om, dat de islam opkomt voor de rechten van de vrouw. Dat is natuurlijk een stukje cultuurchauvinisme van haar, want je kunt je afvragen idd of zo'n imam op een dergelijke manier reageert en ook alleen maar even checkt of het meisje niet door duivel is bezeten. Dat laatste is sws een beetje achterlijk natuurlijk, maar goed. Het blijft natuurlijk fictie, geen documentaire hè. Maar hoe loopt de film nu af eigenlijk? Gaat de hoofdfiguur hiermee door of niet? Krijg je een soort synthese voorgeschoteld dus?
Soort synthese.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  vrijdag 11 september 2020 @ 17:03:09 #210
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195005986
Godverdomme wat wordt ik boos van dat gehannes in de kamer of childtrafficking uit Lesbos. Het lijkt wel een koehandel. Nee mensen mogen niet zelf beslissen of Griekenland. NEE Dat hangt dus af van verkiezingskansen van een linkse partij.

En vervolgens gaat het dus voor andere niet door.

Dat je nu kinderen kan opkopen is een buitenkans.

Kotsmisselijk wordt je van Kroes. Walgelijk mens
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195009833
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 16:16 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]

Soort synthese.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I´m back.
  vrijdag 11 september 2020 @ 21:09:04 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195010065
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 14:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Er zal vast een boodschap in zitten, maar waar leggen we de grens? Ik kan me nog herinneren dat er veel ophef was toen Elvis Presley met zijn dansje kwam aanzetten.
Iets wat later was het bizar om jouw blote benen te laten zien.

Dat kan je allemaal preuts vinden, maar deze trend zet zich natuurlijk door als mensen niet in opstand komen. Tot waar en niet verder?
Eerste bloot wereldwijd was van wim 't schippers met een meid die de krant las. En die krant weg legde.

Na de 90jaren is het preutse er weer in geraakt. Slechte ontwikkeling.

Waar is het naturisme. Daar is ook de klad ingekomen.

Denk dat deze trend is onstaan doordat er omvolking plaatsvindt in Nederland.

Kutsteden als Amsterdam en Rotterdam is al meer dan helft allochtoon.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195010591
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 21:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Eerste bloot wereldwijd was van wim 't schippers met een meid die de krant las. En die krant weg legde.

Na de 90jaren is het preutse er weer in geraakt. Slechte ontwikkeling.

Waar is het naturisme. Daar is ook de klad ingekomen.

Denk dat deze trend is onstaan doordat er omvolking plaatsvindt in Nederland.

Kutsteden als Amsterdam en Rotterdam is al meer dan helft allochtoon.
Lol, jij bent niet zo van het preutse? Beetje een hippie?

Denk dat het preutse erin geschoten is via VS. Dat heeft nog wel wat decennia geduurd in NL, maar dat is nu toch wel redelijk gearriveerd. Heeft dus niets met die zogenaamde omvolking an sich te maken (wat sws bull shit is), alhoewel moslims ook preuts zijn natuurlijk, maar meer met Amerikaanse cultuuroverdracht toch. De moral majority en de bible belt die in de jaren 80 en 90 in de VS tractie kreeg en die door social media grip krijgt in one of the most liberal countries in the world, zoals de Amerikanen NL altijd nog steeds zo leuk omschrijven. Dat is gewoon hun narrative over NL dat gedachteloos altijd herhaald wordt. Overigens en dat weet jij wrs niet voor de jaren 80 waren bijv. second amendement en zoiets als planned parenthood (birth control and abortion) in de VS in het geheel niet gepolitiseerd, kun je lezen in het boek van Jill Lepore: These Truths, over de geschiedenis van de VS van 1492 tot 2016. Die preutsheid, die gerichtheid op 2nd amendement en abortie is gewoon een dingetje waarmee de fundamentalistische religieuzen in de VS kwamen aanzetten, die namen Nixons moral majority over namelijk in de jaren 80 toen Reagan president werd. Dat lag daarvoor ietsjes relaxter. Republikeinen (zoals president Eisenhower bijv.) behoorden tot de board leden van planned parenthood. Weet niemand in NL, want we lezen geen boeken meer.

(Nu kun je natuurlijk wel zeggen, maar jij bent een vuile liberal en die Jill Lepore is een vuile liberal en dus ben je al 2 x af, maar ja op gegeven moment bestaat er dan geen mogelijkheid meer tot discussie hè. Ik bedoel mbt BigPharma heb je een punt, alleen dan moet je wel even duidelijk vertellen wat het probleem is. Geen overheidstoezicht is het probleem, Reagonomics (deregulering dus) is het probleem, Perdue industry kon zijn gang gaan, en dit ging vooral spelen bij de opioiden, dat werd een crisis, dat werd BigPharma, die overigens maar voortduurt en al tienduizenden, zo niet honderdduizenden doden heeft gekost... (Maar dan moet je je wel inlezen daarin om dat te begrijpen) Reagonomics heeft BigPharma geschapen. En ook de kredietcrisis btw, en afgeleid de eurocrisis en alle ellende die we nu nog hebben. Kijk maar eens paar seizoenen van American Greed btw mooie serie, word je ook wijzer van hoe dingen in VS gaan dankzij deregulering.)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 11-09-2020 22:31:27 ]
I´m back.
pi_195024461
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 20:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
  dinsdag 15 september 2020 @ 18:36:06 #215
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195075748
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 21:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lol, jij bent niet zo van het preutse? Beetje een hippie?

Denk dat het preutse erin geschoten is via VS. Dat heeft nog wel wat decennia geduurd in NL, maar dat is nu toch wel redelijk gearriveerd. Heeft dus niets met die zogenaamde omvolking an sich te maken (wat sws bull shit is), alhoewel moslims ook preuts zijn natuurlijk, maar meer met Amerikaanse cultuuroverdracht toch. De moral majority en de bible belt die in de jaren 80 en 90 in de VS tractie kreeg en die door social media grip krijgt in one of the most liberal countries in the world, zoals de Amerikanen NL altijd nog steeds zo leuk omschrijven. Dat is gewoon hun narrative over NL dat gedachteloos altijd herhaald wordt. Overigens en dat weet jij wrs niet voor de jaren 80 waren bijv. second amendement en zoiets als planned parenthood (birth control and abortion) in de VS in het geheel niet gepolitiseerd, kun je lezen in het boek van Jill Lepore: These Truths, over de geschiedenis van de VS van 1492 tot 2016. Die preutsheid, die gerichtheid op 2nd amendement en abortie is gewoon een dingetje waarmee de fundamentalistische religieuzen in de VS kwamen aanzetten, die namen Nixons moral majority over namelijk in de jaren 80 toen Reagan president werd. Dat lag daarvoor ietsjes relaxter. Republikeinen (zoals president Eisenhower bijv.) behoorden tot de board leden van planned parenthood. Weet niemand in NL, want we lezen geen boeken meer.

(Nu kun je natuurlijk wel zeggen, maar jij bent een vuile liberal en die Jill Lepore is een vuile liberal en dus ben je al 2 x af, maar ja op gegeven moment bestaat er dan geen mogelijkheid meer tot discussie hè. Ik bedoel mbt BigPharma heb je een punt, alleen dan moet je wel even duidelijk vertellen wat het probleem is. Geen overheidstoezicht is het probleem, Reagonomics (deregulering dus) is het probleem, Perdue industry kon zijn gang gaan, en dit ging vooral spelen bij de opioiden, dat werd een crisis, dat werd BigPharma, die overigens maar voortduurt en al tienduizenden, zo niet honderdduizenden doden heeft gekost... (Maar dan moet je je wel inlezen daarin om dat te begrijpen) Reagonomics heeft BigPharma geschapen. En ook de kredietcrisis btw, en afgeleid de eurocrisis en alle ellende die we nu nog hebben. Kijk maar eens paar seizoenen van American Greed btw mooie serie, word je ook wijzer van hoe dingen in VS gaan dankzij deregulering.)
Nee met bigpharma is al eerdere begonnen. Neem Paperclip. Bigpharma is BigOil. Pas later zijn de toezichten versoepeld, juridische onschendbaarheid en kartelvorming
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 15 september 2020 @ 20:11:25 #216
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195077596
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 15 september 2020 @ 22:12:59 #217
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_195079836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 17:03 schreef Lambiekje het volgende:
Godverdomme wat wordt ik boos van dat gehannes in de kamer of childtrafficking uit Lesbos. Het lijkt wel een koehandel. Nee mensen mogen niet zelf beslissen of Griekenland. NEE Dat hangt dus af van verkiezingskansen van een linkse partij.

En vervolgens gaat het dus voor andere niet door.

Dat je nu kinderen kan opkopen is een buitenkans.

Kotsmisselijk wordt je van Kroes. Walgelijk mens
heb je een link?
Huig
pi_195081905
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 22:12 schreef Orwell het volgende:

[..]

heb je een link?
Griekenland is natuurlijk wel een hotbed van illegale immigranten, die worden 11km buiten Libische kust al opgepikt, maar dat heeft geen mallemoer te maken met de pedofiele kinderhandel die ons Lambiekje opnoemt, waar we nog nooit enig bewijs voor hebben mogen aanschouwen.

Veel geschreeuw, dat wel. :D
  woensdag 16 september 2020 @ 07:12:24 #219
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195082677
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 september 2020 @ 07:13:30 #220
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195082690
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 03:15 schreef illusions het volgende:

[..]

Griekenland is natuurlijk wel een hotbed van illegale immigranten, die worden 11km buiten Libische kust al opgepikt, maar dat heeft geen mallemoer te maken met de pedofiele kinderhandel die ons Lambiekje opnoemt, waar we nog nooit enig bewijs voor hebben mogen aanschouwen.

Veel geschreeuw, dat wel. :D
Wake up
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195083133
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 07:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wake up
Neem je antipsychotica.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 16 september 2020 @ 08:23:59 #222
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195083160
Jongens
A child is born with no state of mind.
pi_195177167
quote:
Oeh, mainstream. :X Is dat wel betrouwbaar? :P
pi_195177190
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 12:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Oeh, mainstream. :X Is dat wel betrouwbaar? :P
Enige manier om jullie te overtuigen toch?
  maandag 21 september 2020 @ 12:27:18 #226
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195177464
Het is aan een journaliste uit de zo verafschuwde msm te danken dat Epstein (en Alex Acosta) ten val zijn gekomen. Het klinkt wel interessant, een hele beroepsgroep in de ban doen, maar correct is het niet.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_195177625
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 12:27 schreef TitusPullo het volgende:
Het is aan een journaliste uit de zo verafschuwde msm te danken dat Epstein (en Alex Acosta) ten val zijn gekomen. Het klinkt wel interessant, een hele beroepsgroep in de ban doen, maar correct is het niet.
Er zullen vast wel integere journalisten rondlopen, alleen wordt er vaak van boven af een onderwerp tegen gehouden of zodanig aangepast dat het tegenstrijdig is met de waarheid.
  maandag 21 september 2020 @ 13:22:15 #228
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195178463
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 september 2020 @ 15:13:50 #229
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195180290
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 12:34 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Er zullen vast wel integere journalisten rondlopen, alleen wordt er vaak van boven af een onderwerp tegen gehouden of zodanig aangepast dat het tegenstrijdig is met de waarheid.
Ik kom net een voorbeeld tegen

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 21 september 2020 @ 15:16:18 #230
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195180342
quote:
Cuties is eigenlijk een protestfilm, een aanklacht juist tegen het seksualiseren van kinderen zo komen ze ermee weg en bruikbare idioten slikken het. Dat pedo's zich eraan verlekkeren moet gewoon kunnen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195180394
quote:
Haha ja, als je Soros noemt, dan gebeuren er rare dingen.
pi_195180461
quote:
Kun je nagaan, als zelfs voor Fox de conspiracygekheid al te ver gaat. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 september 2020 @ 15:31:10 #233
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195180619
quote:
All passengers on Epstein's flight logs to be named 'sparking panic among rich pals'
EXCLUSIVE: The Attorney General for the US Virgin Islands, where Epstein had a home, has demanded logs for his four helicopters and three planes, from 1998 to his suicide last year
https://www.mirror.co.uk/(...)-logs-named-22714180
Whaha ... de rich en fame maken zich zorgen... Nu geeist is dat de Epstein lijst gepubliceerd wordt.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 september 2020 @ 15:32:44 #234
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195180646
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Cuties is eigenlijk een protestfilm, een aanklacht juist tegen het seksualiseren van kinderen zo komen ze ermee weg en bruikbare idioten slikken het. Dat pedo's zich eraan verlekkeren moet gewoon kunnen.
... het is wederom een set om pederastie te normaliseren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195180703
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

... het is wederom een set om pederastie te normaliseren.
En, begint het al te kriebelen tussen de benen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195180705
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2020 15:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kun je nagaan, als zelfs voor Fox de conspiracygekheid al te ver gaat. :D
They're just a bunch of milionaires paid by billionaires.
  maandag 21 september 2020 @ 15:37:51 #237
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195180733
https://niburu.co/buitenl(...)mp-verborgen-blijven

tsskk of je nu Biden of Trump (en voorheen Hillary, en Obama) kiest ... Het land wordt geregeerd door een actief participerend pedofiel
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195180740
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:36 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

They're just a bunch of milionaires paid by billionaires.
Daar stond Sucker Carlson even goed voor lul ja :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195180744
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
https://niburu.co/buitenl(...)mp-verborgen-blijven

tsskk of je nu Biden of Trump (en voorheen Hillary, en Obama) kiest ... Het land wordt geregeerd door een actief participerend pedofiel
Niboeoroeoe _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 21 september 2020 @ 15:38:36 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195180745
quote:
10s.gif Op maandag 21 september 2020 15:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

En, begint het al te kriebelen tussen de benen?
je snapt niets , he
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 september 2020 @ 15:43:25 #241
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195180831
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je snapt niets , he
Hij begrijpt in ieder geval dat het een verontrustende neiging is om Jan en alleman voor pedofiel uit te maken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 21 september 2020 @ 15:52:21 #242
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195180965


[ Bericht 51% gewijzigd door SuperHartje op 21-09-2020 15:53:33 (Niet op de man) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 september 2020 @ 15:55:55 #243
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195181029
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 15:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee het is verontrustend dat het zo is .. dat jij en die andere kwast het wegwuiven.

volgens mij zitten jullie in de kindermisbruik industrie. Waarom anders het wegwuiven
Want Nederland heeft een dubieuze rol

https://debataafschecoura(...)n-europa/#more-11086
Nee, we wijzen jou en Summers erop dat het gros van de daders een bekende van het kind is. Als je kindermisbruik wilt bestrijden, moet je je bij de feiten houden.
Of denk je dat je babbeltrucs bestrijdt door iedereen aan wie je een hekel hebt, daarvan te beschuldigen? Identiteitsfraude?

[ Bericht 5% gewijzigd door TitusPullo op 21-09-2020 16:03:10 ]
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 21 september 2020 @ 16:19:12 #244
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195181435
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 15:55 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, we wijzen jou en Summers erop dat het gros van de daders een bekende van het kind is. Als je kindermisbruik wilt bestrijden, moet je je bij de feiten houden.
Of denk je dat je babbeltrucs bestrijdt door iedereen aan wie je een hekel hebt, daarvan te beschuldigen? Identiteitsfraude?

Misschien in news maar hier erkennen we wel dat de msm niet de waarheid uitzend en de top uit het nieuws houd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 21 september 2020 @ 16:24:58 #245
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195181526
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 15:55 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Nee, we wijzen jou en Summers erop dat het gros van de daders een bekende van het kind is. Als je kindermisbruik wilt bestrijden, moet je je bij de feiten houden.
Of denk je dat je babbeltrucs bestrijdt door iedereen aan wie je een hekel hebt, daarvan te beschuldigen? Identiteitsfraude?

DAT IS DUS NIET WAAR!

Kindermisbruik is een industrie.

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperHartje op 21-09-2020 16:38:47 (Niet op de man) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 21 september 2020 @ 17:14:26 #246
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195182437
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 16:19 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien in news maar hier erkennen we wel dat de msm niet de waarheid uitzend en de top uit het nieuws houd .
Ik geloof nu eenmaal niet zomaar dat iemand een heler is, of een pyromaan: laat staan een kinderverkrachter.

Ik ben ook ooit jong geweest. Uit mijn jeugd herinner ik me vooral de klassieke voorbeelden van de pedoseksueel: Dutroux, Cees B., en een kinderlokker die toesloeg in ons dorp.
Uit de statistieken blijkt echter ieder jaar weer dat kinderen voornamelijk blootstaan aan dreiging van bekenden. Dit zegt verder niets over de sociale laag waarin dader en slachtoffer zich bevinden: meneer pastoor, of de atletiekcoach, behoren ook tot de elite- in ieder geval de plaatselijke. Het is alleen niet de absolute wereldtop. Niet iedereen die corrupt is, werkt op Wall Street: de wijkagent kan ook corrupt zijn.

Over een jaar of twee hoop ik zelf een gezin te stichten. Als jij zeker weet dat die officiële statistieken onzin zijn, en ik op heel andere dingen alert moet zijn, dan hoor ik dat graag. Maar dan hoor ik ook graag waarop je dat baseert: liever niet op emails over pizza's.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 21 september 2020 @ 17:15:30 #247
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195182464
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 16:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

DAT IS DUS NIET WAAR!

Kindermisbruik is een industrie.
Een kind dat door een bekende wordt geprostitueerd en zo in de industrie belandt, valt ook onder die definitie. Houd eens op met je intimidatiepogingen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 21 september 2020 @ 18:52:04 #248
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_195184245
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 17:15 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Een kind dat door een bekende wordt geprostitueerd en zo in de industrie belandt, valt ook onder die definitie. Houd eens op met je intimidatiepogingen.
Nee. Doe jij eens onderzoek.

Je zou je schamen dat je me probeert te sussen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_195184512
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee. Doe jij eens onderzoek.

Je zou je schamen dat je me probeert te sussen.
Waarom kan je je beweringen nooit met bewijs onderbouwen?
  maandag 21 september 2020 @ 19:11:02 #250
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195184617
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 18:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee. Doe jij eens onderzoek.

Je zou je schamen dat je me probeert te sussen.
Briljant foefje, hoor: je beschuldigt iemand van een misdrijf dat zó gruwelijk is, dat niemand het voor hem durft op te nemen. Dan deert het niet dat er geen enkel bewijs is voor je stelling - als je die al hebt. Jij gebruikt Epstein als bewijs voor de schuld van Demmink; Dutroux als bewijs voor de schuld van Obama. Je roept maar wat, en daarna doe je alsof iemand die probeert je wat gezond verstand bij te brengen, jou wil sussen.

Wat klopt er niet aan de bewering dat de meeste kinderen misbruikt worden door een bekende? Een verhaal met een kop en een staart, graag, zonder verdachtmakingen en andere loze kreten.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')