quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:21 schreef illusions het volgende:
Gvd wat is het warm... kan niet eens normaal bewegen of het zweet stroomt al van me af.
Barbecue heeft ook al weinig nut tot 's avonds laat want dan is het helemaal 160 graden.
Wel een goed idee opzich. Nu kan je in de Adidas winkel kijken met deze app op de spullen die Adidas verkoopt ook wel echt van Adidas afkomstig zijn en niet toevallig van Puma ofzo.quote:Op woensdag 4 juli 2018 19:11 schreef ssjgoku het volgende:
https://www.iculture.nl/n(...)c-chip-echt-product/
THE KILLER.
We zijn verloren nu.
Enkel een bal hoe ik het leesquote:Op woensdag 4 juli 2018 20:36 schreef ITrade het volgende:
[..]
Wel een goed idee opzich. Nu kan je in de Adidas winkel kijken met deze app op de spullen die Adidas verkoopt ook wel echt van Adidas afkomstig zijn en niet toevallig van Puma ofzo.
Wat heeft blockchain dan voor pluspunten hierbij?quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:47 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Enkel een bal hoe ik het lees
En dan nog, ik lees nergens hoe ze duplicates beveiligen etc etc.
Het feit dat het wsl in een plain DB is opgeslagen, is al dikke stront.
Doet 1e scan iets changen in de DB "ID" bv? Geloof er geen fuck van.
Rotzooi is het.
BLERGH ZUM KOTZEN.
Heb alles gelezen, zelfs op bronnen en verder maat.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:51 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat heeft blockchain dan voor pluspunten hierbij?
Misschien lees je die info niet omdat het gewoon een app is, en geen crowdsale hebben volgens mij.
Ik ben serieus, blockchain als database heeft lang niet altijd voordelen. Behalve dat het bedrijf omkoopbaar zou kunnen zijn door fabrikanten van nepartikelen, zie ik het voordeel op dit moment even niet. Kan er naast zitten hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:53 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Heb alles gelezen, zelfs op bronnen en verder maat.
Blockchain voordelen vs database... kom op! Die weet jij maar al te goed.
Mijn belangrijkste is, geen corrupte shit.Waarom troll je me zo?
Je hangt veels te veel waarde aan het nut hiervan. Het is een voetbal van 20 euro en meneer wil een blockchain geverifieerde certificaat erbij ontvangen. Het liefst ook nog in de blockchain hangen welk kind deze bal in elkaar gezet heeft?quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:47 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Enkel een bal hoe ik het lees
En dan nog, ik lees nergens hoe ze duplicates beveiligen etc etc.
Het feit dat het wsl in een plain DB is opgeslagen, is al dikke stront.
Doet 1e scan iets changen in de DB "ID" bv? Geloof er geen fuck van.
Rotzooi is het.
BLERGH ZUM KOTZEN.
Ja nee ja nee.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben serieus, blockchain als database heeft lang niet altijd voordelen. Behalve dat het bedrijf omkoopbaar zou kunnen zijn door fabrikanten van nepartikelen, zie ik het voordeel op dit moment even niet. Kan er naast zitten hoor.
Iets digitaal timestampen is al een voordeel. Ze moeten alleen niet aannemen dat on-chain altijd de waarheid is.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik ben serieus, blockchain als database heeft lang niet altijd voordelen. Behalve dat het bedrijf omkoopbaar zou kunnen zijn door fabrikanten van nepartikelen, zie ik het voordeel op dit moment even niet. Kan er naast zitten hoor.
Nou ja.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:55 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je hangt veels te veel waarde aan het nut hiervan. Het is een voetbal van 20 euro en meneer wil een blockchain geverifieerde certificaat erbij ontvangen. Het liefst ook nog in de blockchain hangen welk kind deze bal in elkaar gezet heeft?
Het is een voetbal, geen baar goud.
Eens.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:58 schreef illusions het volgende:
Blockchain is gewoon fucking traag in de meeste gevallen. Als ik bijv. voor een klant iets moet maken, zal die in 99 van de 100 gevallen gewoon een SQL database krijgen hoor.
TOR is ook traag maar er is toch een markt voor.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:58 schreef illusions het volgende:
Blockchain is gewoon fucking traag in de meeste gevallen. Als ik bijv. voor een klant iets moet maken, zal die in 99 van de 100 gevallen gewoon een SQL database krijgen hoor.
Ja klopt ook.quote:Op woensdag 4 juli 2018 20:58 schreef illusions het volgende:
Ik snap deze even niet? Waar haal je dit vandaan?quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:03 schreef KappenBakken het volgende:
Ethereum is nu 1 miljoen keer minder efficient dan AWS. Dat is wel vrij sneu
Ik zeg toch ook helemaal niet dat er geen markt voor is?quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:01 schreef iloveshitcoins het volgende:
[..]
TOR is ook traag maar er is toch een markt voor.
Nee, Vitalik gebruikte dit om aan te geven hoe slecht ETH eigenlijk is. Dat blockchain een dure en trage oplossing is. (Maar het dat dus soms wel waard is).quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:04 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik snap deze even niet? Waar haal je dit vandaan?
Gebruikt AWS een blockchain?
Nee, maar dat is juist het hele punt. Een standaard database is zoveel goedkoper, dat de upside van een blockchain wel groot moet zijn wil het gebruikt worden.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:04 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Ik snap deze even niet? Waar haal je dit vandaan?
Gebruikt AWS een blockchain?
het is misschien een nichemarkt.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook helemaal niet dat er geen markt voor is?
quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:07 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nee, Vitalik gebruikte dit om aan te geven hoe slecht ETH eigenlijk is. Dat blockchain een dure en trage oplossing is. (Maar het dat dus soms wel waard is).
Je was me voorquote:Op woensdag 4 juli 2018 21:08 schreef KappenBakken het volgende:
Nee, maar dat is juist het hele punt. Een standaard database is zoveel goedkoper, dat de upside van een blockchain wel groot moet zijn wil het gebruikt worden.
Ik ben het dan beetje oneens hiermee.quote:Op woensdag 4 juli 2018 21:07 schreef ITrade het volgende:
[..]
Nee, Vitalik gebruikte dit om aan te geven hoe slecht ETH eigenlijk is. Dat blockchain een dure en trage oplossing is. (Maar het dat dus soms wel waard is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |