lekker niks zienquote:
Dit gifje kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
'een beetje aandikken'
dit is wel iets meer dan een beetje aandikken
Durmada zit al heel WK te trollenquote:Op maandag 2 juli 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
'een beetje aandikken'
Haha, die schuif naar links blijft hilarischquote:Op maandag 2 juli 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
'een beetje aandikken'
Erg jammer ... Erg mooi ... Erg jammerquote:Op maandag 2 juli 2018 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
Yannick meme:
https://twitter.com/yannickdevos7
Was een penalty hue hue huequote:Op maandag 2 juli 2018 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Durmada zit al heel WK te trollen
Hij kwam terug van een enkelblessure hequote:Op maandag 2 juli 2018 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
'een beetje aandikken'
Blijft lastig spelen met je eikel tot bij de tenen.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:17 schreef dvdfreak het volgende:
Bijna geblacked door lukaku met zijn 25cm
dus dan mag je 20 keer doorrollen?quote:Op maandag 2 juli 2018 20:17 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij kwam terug van een enkelblessure he
Wat is jou probleem man....belgie moet naar huisquote:Op maandag 2 juli 2018 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter gaan die Braziliaanse acteurs van jou naar huis.
quote:
Wat zijn dit voor beschuldigingen?quote:Op maandag 2 juli 2018 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Durmada zit al heel WK te trollen
Dit kan ik uit ervaring bevestigen.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:17 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Blijft lastig spelen met je eikel tot bij de tenen.
YannickGodquote:Op maandag 2 juli 2018 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
Yannick meme:
https://twitter.com/yannickdevos7
leuk gifje johquote:Op maandag 2 juli 2018 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
matige wedstrijd trouwens
Dat is zeker niet verboden.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dus dan mag je 20 keer doorrollen?
die heeft een 4x zo grote lul, oneerlijke concurrentie dat brom ik je.quote:
Lijkt me lastiger als je een wielrenner bent. Doen best pijn die tandwielen.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:17 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Blijft lastig spelen met je eikel tot bij de tenen.
Eensquote:Op maandag 2 juli 2018 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Japan heeft gewoon meer intelligentie om deze wedstrijd te winnen
Ik denk dat ie van zijn psych eens een keer te horen heeft gekregen teleurstellingen van zich af te schrijven op Twitter. Zo kan ie dan redelijk normaal gedragen in het echte leven.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:16 schreef Collide het volgende:
[..]
Erg jammer ... Erg mooi ... Erg jammer
Hier zit een Belgenmop in.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:19 schreef klaasweetalles het volgende:
Japan heeft gewoon meer intelligentie om deze wedstrijd te winnen
als wielrenner ben je sowieso een lul.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lijkt me lastiger als je een wielrenner bent. Doen best pijn die tandwielen.
Die twitter is een troll van iemand neem ik aan?quote:Op maandag 2 juli 2018 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
YannickGod
Erg teleurstellend dat Brazilie vandaag ten koste van Servie de achtste finale van dit WK heeft gehaald. Ik weet uit eigen ervaring dat er veel zeer vervelende mensen in Brazilie wonen en ik zag daarom veel liever Servie dan de aanstellers van Brazilie doorgaan op dit WK
Ik weet dat het niet goed is om te schelden op twitter maar ik wil toch zeggen dat ik verdomme de tering erg baal dat Argentinie in de slotfase van Nigeria heeft gewonnen. Ik zag veel liever Nigeria in de achtste finales want ik gun het continent Afrika ook wel succes op dit WK
Erg mooiquote:Op maandag 2 juli 2018 20:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
YannickGod
Erg teleurstellend dat Brazilie vandaag ten koste van Servie de achtste finale van dit WK heeft gehaald. Ik weet uit eigen ervaring dat er veel zeer vervelende mensen in Brazilie wonen en ik zag daarom veel liever Servie dan de aanstellers van Brazilie doorgaan op dit WK
Ik weet dat het niet goed is om te schelden op twitter maar ik wil toch zeggen dat ik verdomme de tering erg baal dat Argentinie in de slotfase van Nigeria heeft gewonnen. Ik zag veel liever Nigeria in de achtste finales want ik gun het continent Afrika ook wel succes op dit WK
quote:
Hoe mad was jij toen ARG verloor?quote:
Yannick is een fervent supporter van Japanquote:Op maandag 2 juli 2018 20:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Die twitter is een troll van iemand neem ik aan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |