Hoezo niet? Oranje heeft er meerdere malen dichtbij gezeten maar geloofde er zelf niet eens in. Frank de Boer zei pas nog dat Nl in 1998 niet de juiste mindset had om te winnen en, hadden ze die wel gehad, kampioen hadden kunnen worden.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee? Ik denk dat je op oranje doelt. Maar dat klopt niet echt.
Er nooit staan als het moet in een wedstrijd vergelijken met oranje dat heel veel knockout wedstrijden heeft gewonnen vind ik niet heel logisch.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Oranje heeft er meerdere malen dichtbij gezeten maar geloofde er zelf niet eens in. Frank de Boer zei pas nog dat Nl in 1998 niet de juiste mindset had om te winnen en, hadden ze die wel gehad, kampioen hadden kunnen worden.
quote:
Nee klopt.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:33 schreef Kyran het volgende:
Dit is mooier voor WK hoor, Japan tegen Brazilie in kwartfinale wil niemand toch zien man.
De winst telt, toch?quote:Op maandag 2 juli 2018 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er nooit staan als het moet in een wedstrijd vergelijken met oranje dat heel veel knockout wedstrijden heeft gewonnen vind ik niet heel logisch.
Froome Froomequote:Op maandag 2 juli 2018 21:39 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Misschien kopen ze wel een Honda voor de goals
Dat was ook genant ja. Sloeg echt nergens op. Alleen als je wint hoort dat.quote:Op maandag 2 juli 2018 21:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De winst telt, toch?
Alhoewel, ik heb zelden zoiets gênants gezien als toen de verliezers van het WK als helden door de grachten van Amsterdam werden gevaren, dus ik weet dat het voor sommigen anders ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |