Ik prefereer de oud-Perzische schrijfwijze.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 22:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik prefereer de oud-Perzische schrijfwijze.
Je zou een waardig vervanger zijn Lansquote:Op maandag 2 juli 2018 22:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik scoorde zojuist wel weer een formidabele v-v-v-v-v-v-vier op een rij.
Mocht jij je titel ooit overdragen hou ik me aanbevolen.quote:Op maandag 2 juli 2018 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je zou een waardig vervanger zijn Lans
ja ikquote:Op maandag 2 juli 2018 23:43 schreef O_o_ het volgende:
Volgens mij zijn er wel een paar vergeten nieuwe voorspellingen te doen.
Ik niet hoor. Ik stond ruim bovenaan na de poulefase en sindsdien heb ik alles fout gehad. 0 puntenquote:
Dat was ik ook. Eerste 2 wedstrijden gemist.quote:Op maandag 2 juli 2018 23:43 schreef O_o_ het volgende:
Volgens mij zijn er wel een paar vergeten nieuwe voorspellingen te doen.
Ik stond na Brazilië - Mexico bovenaan, en na de wedstrijd van de Belgen weer onder jou, dus dit kan niet.quote:Op maandag 2 juli 2018 23:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik stond ruim bovenaan na de poulefase en sindsdien heb ik alles fout gehad. 0 punten
Ik ga het even nakijken.quote:Op maandag 2 juli 2018 23:53 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik stond na Brazilië - Mexico bovenaan, en na de wedstrijd van de Belgen weer onder jou, dus dit kan niet.
Dat vonden we allemaal heel erg.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kon vandaag niet mobiel FOK!ken door rare cookies
jeetje zegquote:Op dinsdag 3 juli 2018 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kon vandaag niet mobiel FOK!ken door rare cookies
België wordt gewoon WK. Waar héb je het overquote:Op maandag 2 juli 2018 23:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Naar welk team was je overgestapt mocht België verloren hebben?
Een echte. Hulde.quote:
Neemt niet weg dat het wel irritant wasquote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welkom terug makker.
Je was wel het gesprek van de dag
Wat was er loos dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het wel irritant was
Kon FOK! niet openen, er was een flits van die cookies accepteren pagina maar die verdween meteen.quote:
dat is vaag.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon FOK! niet openen, er was een flits van die cookies accepteren pagina maar die verdween meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |