Ze hebben nog nooit een tweede ronde wedstrijd in reguliere speeltijd gewonnen.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:37 schreef TLC het volgende:
Belgie heeft wel n beroerde balans qua spelen in de 8ste finales van een WK, de keren dat ze t haalden sinds het WK van 1990 wonnen ze maar 1 keer en nog na verlenging ook (vorig WK tegen de VS).
FATALITYquote:
Ja, dat zei die lul van een publieksopwarmer tegen ons.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Begint vi eigenlijl later bij verlenging?
Traantje gelaten?quote:Op maandag 2 juli 2018 19:56 schreef KingRoland het volgende:
tering dat volkslied van Japannice hoor
Beter gaan die Braziliaanse acteurs van jou naar huis.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goede informatie
laten we hopen dat de geschiedenis zich herhaalt...
quote:Op maandag 2 juli 2018 19:57 schreef Durmada het volgende:
Ik vind het volkslied van Japan mooier dan dat lied van de Belgen.
Aloe?quote:
KED!!!quote:
Misschien koop ik wel een Bentleyquote:
IK WEL!!quote:
Waarom mogen we Japan geen overwinning gunnen?quote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef dvdfreak het volgende:
al die misgunners die hopen dat japan gaat winnen
Te duur.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel een Bentley
Etto veel succes. Hoop op België. Leuk team waar ik graag naar kijk.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beter gaan die Braziliaanse acteurs van jou naar huis.
quote:Op maandag 2 juli 2018 19:59 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom mogen we Japan geen overwinning gunnen?
Wat racistisch van jou.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fluit niet goed tot nu toe. Warrig. En zet muurtjes bij vrije trappen niet goed neer
heb liever lekkere latinas met een beetje swingende heupen en body, niet zo'n klein babyface aziaatje met een gecensureerd geslachtsdeelquote:
Hier schijnt een mooi epistel over te zijn geschreven tijdens de laatste potquote:
uiteraard. Ik juich nooit lelijk.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gaan we mooi voor japan juichen napo?
Als Costa er had gestaan misschienquote:Op maandag 2 juli 2018 19:59 schreef RavioliPunch het volgende:
Carrasco LM, zal tegen Brazilië toch wel een probleem worden.
Maar ik heb geen MacBookquote:
Willem vindt erg weinig leuk.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
VAR definitief in Eredivsie. Willem vindt dit niet leuk.
Hier twijfelden ze toch nog over?quote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zal Zoet daar van vinden?quote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens mij klopt dit.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier schijnt een mooi epistel over te zijn geschreven tijdens de laatste pot
Luukinho vooralquote:
Ja speel maar de vermoorde onschuld.quote:
Logisch, geen Kuip pingels meer nu.quote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Vind 'de belg' bij het atletiek ook erg prettig. Daar zenden ze vaak het atletiek zonder reclame uit.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:01 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit.
De belgen zijn zo waar nóg saaier dan de NOS. Alleen bij het wielrennen zijn ze echt beter.
Ik ga er maar vanuit dat dit satire is.quote:Op maandag 2 juli 2018 20:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja speel maar de vermoorde onschuld.
Geen KNJB streken meer ,PSV kampioen in Maartquote:Op maandag 2 juli 2018 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |