Want je kwam uit Death Valley ofzo en was die temperatuur gewend?quote:Op zondag 8 juli 2018 19:32 schreef quirina het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo warm, toen ik van Schiphol kwam trok ik gauw mijn vestje uit de handbagage brrrr.
Mooi zo. Het is wel lekker weer hoor maar wel nog wat frisjes zo met 20 tot 25 graden.quote:
Ja echt “vestjesweer”quote:Op zondag 8 juli 2018 21:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Mooi zo. Het is wel lekker weer hoor maar wel nog wat frisjes zo met 20 tot 25 graden.
Seriues vindt je dat frisjes?quote:Op zondag 8 juli 2018 21:38 schreef Falco het volgende:
[..]
Mooi zo. Het is wel lekker weer hoor maar wel nog wat frisjes zo met 20 tot 25 graden.
stelt niks voor idd.quote:Op zondag 8 juli 2018 21:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er moet twee keer de maandhoeveelheid regen vallen om de droogte te verzachten. De regen die dinsdag wordt verwacht, is een druppel op de gloeiende plaat.
http://www.weer.nl/nieuws(...)n-de-200-millimeter/
beter wel af en toe regen, de natuur heeft het zwaar.quote:Op zondag 8 juli 2018 23:46 schreef Elan het volgende:
Beter geen regen, dit droge klimaat is echt god. Nachten heerlijk koel en de warmte is droog, niet van die benauwde kutwarmte
De nachten zijn gelukkig de laatste tijd idd wel koelquote:Op zondag 8 juli 2018 23:46 schreef Elan het volgende:
Beter geen regen, dit droge klimaat is echt god. Nachten heerlijk koel en de warmte is droog, niet van die benauwde kutwarmte
Hier juist warmer dan de laatste dagen. Kan bijna zonder vest op de fietsquote:Op maandag 9 juli 2018 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het voelde een stuk frisser aan dan de afgelopen tijd vanmorgen.
Zeker! Ik wilde haaaaast de verwarming weer aandoen in de auto vanmorgenquote:Op maandag 9 juli 2018 06:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het voelde een stuk frisser aan dan de afgelopen tijd vanmorgen.
8 graden vannacht, 25 overdag gehadquote:Op maandag 9 juli 2018 07:52 schreef Skwish het volgende:
[..]
De nachten zijn gelukkig de laatste tijd idd wel koel
Pas maar op, hartstikke glad wordt het als het gaat regenen. Gaat nog wel problemen opleveren denk ikquote:Op maandag 9 juli 2018 13:31 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik reed net door een regenbuitje... Wel maf, op de weg ontstaat allemaal schuim....
Ik rij sowieso niet heel wild, maar deed het wel voorzichtiger. Er is ook al een waarschuwing uitgegaan vanuit Rijkswaterstaat voor Friesland..quote:Op maandag 9 juli 2018 13:33 schreef Blik het volgende:
[..]
Pas maar op, hartstikke glad wordt het als het gaat regenen. Gaat nog wel problemen opleveren denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |