raarquote:Op zondag 1 juli 2018 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Werd zo in een groepsapp gezet. Ff deze fittie afwachten.
Ik vind het ook onzin. En als dat kind geboren is ook zeker weer een cadeau geven. Hallo, zo close ben ik niet met haar.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
zou ik ook niet meebetalen aan die onzin
gaan ze dom perignon schenken ofzo
Natuurlijk. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op zondag 1 juli 2018 20:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Mag jouw vriend eigenlijk nog met zijn vrienden afspreken van jou?
Je hebt van die wijven.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Waarom zou dat niet mogen?
Z’n vrienden waren hier gisteren voetbal kijken en daarna allemaal door naar de stad. Mooi toch.quote:
Iets met God/Jezus/Maria zeker.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Denk dat ik deze maand nieuwe tattoo laat zetten
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee
voor dochter
mocht ik 27e dood gaan
Het is goed gegaan.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet uitglijdt, is slecht voor de baby naar het schijnt.
Doe tattoo van Tadic.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
nee
voor dochter
mocht ik 27e dood gaan
ik hoef geen grotequote:Op zondag 1 juli 2018 22:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind die grote plaatjes niet zo mooi.
status-update??quote:Op zondag 1 juli 2018 20:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik doe niet mee. Werd zo in een groepsapp gezet. Ff deze fittie afwachten.
Er is er eentje megamad, want zij kan die datum niet en zij vindt dat zij sowieso er bij moet zijn want beste vriendin dit dat. Nou, dan had die doos het zelf maar moeten regelen.quote:
Je bent een slechte vriendin.quote:Op maandag 2 juli 2018 07:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Er is er eentje megamad, want zij kan die datum niet en zij vindt dat zij sowieso er bij moet zijn want beste vriendin dit dat. Nou, dan had die doos het zelf maar moeten regelen.
En toen ging het over de spelletjes: smaken van Olvaritpotjes raden.![]()
Ja toen ging ik er uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |