SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Maar dit is jaren 90 mssn 00 rap, geen dingem na 05 iig.quote:Op zondag 1 juli 2018 14:38 schreef MTheBassman het volgende:
Ik luister meestal geen rap als ik stoned ben, maar nu snap ik wel een beetje waarom sommigen dat wel chill vinden
tenzij na 05 natuurlijk.quote:Op zondag 1 juli 2018 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dit is jaren 90 mssn 00 rap, geen dingem na 05 iig.
Dat kan ik vaak wel wat beter hebben dan dat nieuwe, dus kan wel kloppen.quote:Op zondag 1 juli 2018 14:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dit is jaren 90 mssn 00 rap, geen dingem na 05 iig.
Oh, oh, oh, oh, oooh...quote:Op zondag 1 juli 2018 17:40 schreef cafca het volgende:
Ik zit voetbal te kijken en heb dr hele tijd een liedje in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Mw. MM heeft een antieke klok gekocht en ik heb haar Cecemel sokken cadeau gedaan.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2018 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft een antieke klok gekocht en ik heb haar Cecemel sokken cadeau gedaan.
Ik heb zelf niets gekocht...
quote:Op zondag 1 juli 2018 20:16 schreef just me het volgende:
[..]ik moest even opzoeken wat Cecemel sokken zijn
geen schedel gevonden ?
Zou een schedel goedkoper zijn dan zou dat je kop niet kostenquote:Op zondag 1 juli 2018 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er was een stand met allerlei restantpartijen van Belgisch promotie materiaal en daar dus ook de Cecemel sokken gevonden voor een eurootje.
Heb wel wat schedels gevonden, een stuk of 10.
Sommigen compleet met onderkaak, sommigen zonder.
Maar de prijzen waren vanaf 440 euro en dat vond ik wat prijzig.
Dierenschedels hebben ze bij de vleet, al dan niet met hoorns, die kosten rond de 30 euro.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:30 schreef just me het volgende:
[..]
Zou een schedel goedkoper zijn dan zou dat je kop niet kosten![]()
wel gaaf die sokken
luguber!quote:Op zondag 1 juli 2018 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dierenschedels hebben ze bij de vleet, al dan niet met hoorns, die kosten rond de 30 euro.
Heb vandaag zelfs echte olifantenpoten gezien als paraplubak, authentieke Davidsterren en complete Lugers uit WW2...
kofferbak verkoop kennen ze hier nietquote:Op zondag 1 juli 2018 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Bizar wat er zo allemaal te vinden is he? Enne, de vazen zijn niet alleen mijn hobby he? Symph is er fanatieker in dan ik.
Hier in de regio is het kofferbakmarktseizoen begonnen, juist ook op doordeweekse dagen, leuke afwisseling voor de kringloopwinkels
welles https://www.meukisleuk.nl(...)markt-pijnacker.html. Nu betaal ik uit principe geen entreegeld voor dat soort dingen, maar dat was de eerste die ik tegenkwam die echt redelijk in de buurt is. Sowieso handige site, op provincie zoekenquote:Op zondag 1 juli 2018 21:09 schreef just me het volgende:
[..]
kofferbak verkoop kennen ze hier niet
kan me voorstellen dat je de meest aparte dingen tegenkomt
oh thanksquote:Op zondag 1 juli 2018 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
welles https://www.meukisleuk.nl(...)markt-pijnacker.html. Nu betaal ik uit principe geen entreegeld voor dat soort dingen, maar dat was de eerste die ik tegenkwam die echt redelijk in de buurt is. Sowieso handige site, op provincie zoeken
Was al een paar keer in Brugge bij deze markt geweest, maar elke keer zie je weer dingen waarbij je je wenkbrauwen fronst. Uit heel Europa komen mensen hier ook naar toe.quote:Op zondag 1 juli 2018 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Bizar wat er zo allemaal te vinden is he? Enne, de vazen zijn niet alleen mijn hobby he? Symph is er fanatieker in dan ik.
Hier in de regio is het kofferbakmarktseizoen begonnen, juist ook op doordeweekse dagen, leuke afwisseling voor de kringloopwinkels
Wat versta jij onder brocante, dat je er zo op reageert?quote:Op zondag 1 juli 2018 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, die in Lille daar gaat mijn ene nicht ook nog wel eens heen, zij is dan wel van de echte brocante, brrrr.
Om eerlijk te zijn vind ik dat ook wel grappig.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:22 schreef Doedezemaar het volgende:
De echt bizarre dingen zie je volgens mij idd eerder in België dan hier
alles wit schilderen, Frans truttig spul met tierelantijtjes, etageres geknutseld van oud serviesquote:Op zondag 1 juli 2018 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat versta jij onder brocante, dat je er zo op reageert?
OK, dat verstaan ze er bij onze Zuiderburen niet onder (en ik ook niet), dat soort spul kom je er ook niet tegen.quote:Op zondag 1 juli 2018 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
alles wit schilderen, Frans truttig spul met tierelantijtjes, etageres geknutseld van oud servies
https://www.vivrebrocante.nl/category/12/woonaccessoires-binnen http://www.burbri.nl/inve(...)out-hollands-1131722
https://www.welke.nl/phot(...)laapkamer.1383505829
Echt, brrrrr
Kleine impressie...quote:Op zondag 1 juli 2018 21:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ooit gaan we nog wel eens een vakantie in België plannen rondom kringloopwinkels en vlooienmarkten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 juli 2018 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kleine impressie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
[..]
Kleine impressie...NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Kleine impressie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |