EL finale niet gezien?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Kan die Payet eigenlijk nog een beetje voetballen? Wat is er met die knakker gebeurd?
Iets voor Ajax?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Moet snel weg bij PSG anders wordt hij lui
speelt bij barca hequote:
Die lijkt nu verder in zijn ontwikkeling dan Ronaldo en Messi waren op die leeftijd. Wachten is natuurlijk hoe hij door gaat groeien (of niet).quote:
Geen enkele club gun ik Neymarquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:25 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Madrid, dan mogen ze Neymar houden.
Wat zegt balbezit over het spelen van antivoetbal dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef VeX- het volgende:
Fransen met 30% balbezit. Wat een naar anti-voetbal. Mensen die hiervoor juichen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef VeX- het volgende:
Fransen met 30% balbezit. Wat een naar anti-voetbal. Mensen die hiervoor juichen.
dan had Banega die bal maar niet van de voet moeten laten springenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef VeX- het volgende:
ook geen Icardi #WANBELEIDquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef vigen98 het volgende:
Waarom speelt Agüero of dybala niet wie de fuck is pavon wilt die trainer dood gaan ofzo wanneer hij weer in Argentinië is?
Je hebt een punt. Maar Pavon is wel één van de weinige Argentijnen die er nog iets van bakt....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef vigen98 het volgende:
Waarom speelt Agüero of dybala niet wie de fuck is pavon wilt die trainer dood gaan ofzo wanneer hij weer in Argentinië is?
Je weet wat er met users gebeurt die pleiten voor een banquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:27 schreef Bolasie het volgende:
De 'Waarom speelt Dybala niet?' posts worden na 4 fucking wedstrijden van Argentinië ernstig vermoeiend. Ik pleit voor een ban.
Waarom speelt Icardi niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:27 schreef Bolasie het volgende:
De 'Waarom speelt Dybala niet?' posts worden na 4 fucking wedstrijden van Argentinië ernstig vermoeiend. Ik pleit voor een ban.
verdomme, te laatquote:
Geweldig idee wel, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet wat er met users gebeurt die pleiten voor een ban
we beginnen met een permban voor jouquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geweldig idee wel, al zeg ik het zelf.
Kalm Rickertman.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geweldig idee wel, al zeg ik het zelf.
Lacazettequote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Groby het volgende:
GiroudBenzema of Lacazette niet eens meenemen
Durven ze niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
we beginnen met een permban voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |