Je hebt een punt. Maar Pavon is wel één van de weinige Argentijnen die er nog iets van bakt....quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef vigen98 het volgende:
Waarom speelt Agüero of dybala niet wie de fuck is pavon wilt die trainer dood gaan ofzo wanneer hij weer in Argentinië is?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:26 schreef VeX- het volgende:
Fransen met 30% balbezit. Wat een naar anti-voetbal. Mensen die hiervoor juichen.
Je weet wat er met users gebeurt die pleiten voor een banquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:27 schreef Bolasie het volgende:
De 'Waarom speelt Dybala niet?' posts worden na 4 fucking wedstrijden van Argentinië ernstig vermoeiend. Ik pleit voor een ban.
Waarom speelt Icardi niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:27 schreef Bolasie het volgende:
De 'Waarom speelt Dybala niet?' posts worden na 4 fucking wedstrijden van Argentinië ernstig vermoeiend. Ik pleit voor een ban.
verdomme, te laatquote:
Geweldig idee wel, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet wat er met users gebeurt die pleiten voor een ban
we beginnen met een permban voor jouquote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geweldig idee wel, al zeg ik het zelf.
Kalm Rickertman.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Geweldig idee wel, al zeg ik het zelf.
Lacazettequote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:28 schreef Groby het volgende:
GiroudBenzema of Lacazette niet eens meenemen
Durven ze niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 16:29 schreef JanCees het volgende:
[..]
we beginnen met een permban voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |