SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 100% gewijzigd door belsen op 29-06-2018 20:21:41 ]Juin uit Eigen Tuin!
Voor zover ik weet staken ze volgende week niet in de spits. Dus van 6-10 en 15-19 uur rijden ze wél.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:44 schreef livelink het volgende:
Ja, ik weet het![]()
Ik moet maandag wel werken vanwege de maandcijfers, kwartaalcijfers en factureringen, maar als ze echt staken neem ik volgende week verder wel wat dagen vrij.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bedtijd hier, maar veel plezier met draaien
Possie ook goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
En nu maar hopen dar eggs en sig en knok even komen buurten
Als je 2 snoepstengels neerlegt in een kamer met alleen mij, zijn ze dan na een uurtje op?quote:
Als je op mij lijkt waarschijnlijk niet. Als je niet op mij lijkt.... Geen idee.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je 2 snoepstengels neerlegt in een kamer met alleen mij, zijn ze dan na een uurtje op?
Geen idee is wel mijn ding de laatste tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je op mij lijkt waarschijnlijk niet. Als je niet op mij lijkt.... Geen idee.
Gooi iets in de groep en ik kijk of ik u kan bedienen.quote:
Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee is wel mijn ding de laatste tijd
Ja eehm geen idee man in dat genre ben ik niet zo van de titels.... Als het hard en snel is ben ik al snel tevreden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gooi iets in de groep en ik kijk of ik u kan bedienen.
Geen angst, je zou de enige zijn als je wel komt dus ik heb weinig motivatie om het door te laten gaan.....quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
En wat betreft je BBQ, ik wil op zich wel, maar ben rond die datum (tsssj) ook jarig. Geloof dat je dat ondertussen al wel weet, maar blijft bij mij echt onduidelijk tot last second daardoor.
Iets als dit : Toneshifterz - Crack it Smack it (WE R World Wide Premiere)quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gooi iets in de groep en ik kijk of ik u kan bedienen.
Net terug van Roger Hodgson in Carré, ik had dus een prima excuus.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Er is geen voetbal, DTRH pakt een paar mensen, maar dan hoeft nog niet iedereen zich te verstoppen (in een tentje)
Komaan er is toch nog wel iemand wakker?
Prima als er geen dj draait maar imo niet nu piet.quote:
Excuus 1 is al ruim voldoende!!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net terug van Roger Hodgson in Carré, ik had dus een prima excuus.
En morgen weer vroeg op, dus dat is excuus 2...
Top.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Excuus 1 is al ruim voldoende!!![]()
![]()
Hoe was het?
daarom Belsen toegelaten tot onze fb groepquote:
Zijn vocalen zijn natuurlijk legendarisch, zonder dat denk ik dat Supertramp minder populair was geweest. Toch is het wat anders alleen dan met complete band of viel dat wel mee?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top.
Als je alles zo achter elkaar hoort, dan heeft 'ie Supertramp aardig wat (op)geleverd...
Nu moet 'ie alleen nog 2 posts in de goede volgorde samenvoegen...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
daarom Belsen toegelaten tot onze fb groep
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet 'ie alleen nog 2 posts in de goede volgorde samenvoegen...
Hij had 4 man versterking en alles is precies gespeeld zoals we de songs van Supertramp kennen...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn vocalen zijn natuurlijk legendarisch, zonder dat denk ik dat Supertramp minder populair was geweest. Toch is het wat anders alleen dan met complete band of viel dat wel mee?
Heeft hij alleen recht dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had 4 man versterking en alles is precies gespeeld zoals we de songs van Supertramp kennen...
Eerst een nachtje over slapen, ik heb geleerd niets impulsief te doenquote:
Geen idee, maar als (mede)componist van alle stukken zal hij wel wat in de melk te brokkelen hebben...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft hij alleen recht dan?Ik bedoel hij trad niet op als de band Supertramp....
Dat en ik bedenk me net, als hij netjes betaalt zal de rest ook niet moeilijk doen, ze zitten thuis (of waar dan ook) en vangen toch geld.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar als (mede)componist van alle stukken zal hij wel wat in de melk te brokkelen hebben...
Overgewaardeerd kut bandje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had 4 man versterking en alles is precies gespeeld zoals we de songs van Supertramp kennen...
Die was in de jaren 80 al cult.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Hij wist begin jaren 90 (gok ik) drs P al te noemen.
Mijn buren kunnen klagen wat ze willen maar mijn deurbel staat uit. Dus al ze aan mijn voordeur staan, hoor ik ze niet.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:22 schreef Rafeiro het volgende:
Deze is voor de buren als ze komen klagen
Met sint maarten had ik het snoertje wel doorgekniptquote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn buren kunnen klagen wat ze willen maar mijn deurbel staat uit. Dus al ze aan mijn voordeur staan, hoor ik ze niet.
Bij mij is het simpel weg een schakelaar in mn meter kast uit zetten. Heb ik dus geen kroonsteentje voor nodig.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Met sint maarten had ik het snoertje wel doorgeknipt![]()
Maar zit nu een kroonsteentje tussen dat dus makkelijk uit kan.
Doe sowieso alleen open als ik er zin in heb, maar had toen echt geen zin in gebel.
Sinds 01:00 omdat ik moe benquote:
Duidelijk maar had dat dan ff gemeld ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sinds 01:00 omdat ik moe ben![]()
Wacht nog heel even ergens op en dan hoop ik echt te maffen,
Bij optredens kunnen artiesten spelen wat ze willen. Afdracht rechten is vaak al via de zaal geregeld.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft hij alleen recht dan?Ik bedoel hij trad niet op als de band Supertramp....
Wie zegt dat ik net wakker ben?quote:
quote:
bijna waar, maar rij is niet heel groot.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 09:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze staat nu in de rij voor het tandenpoetsen...
Ik dacht even dat het een plaatje was van iemand die een huis in de fik steektquote:
quote:
had je je niet goed voorbereid ?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, lekker dan. Tripje richting Drenthe maar een dag uitgesteld. Bedankt, stakers
De gitaar heb ik thuis gelaten. Dat wil ik de mensen hier niet aan doen.quote:
Ik wel. Gisteravond nog contact met de vervoerder in Drenthe gehad. Antwoord "Ja, we rijden morgen!quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wel. Gisteravond nog contact met de vervoerder in Drenthe gehad. Antwoord "Ja, we rijden morgen!".
Vanmorgen: "Rond Emmen rijden geen of nauwelijks bussen".
Dat busje is dan ook ingezet door de NS, lijkt me? Heeft niks met streekvervoer te maken.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:44 schreef CindieY het volgende:
In mijn geval rijdt het busje welonderweg naar Kampen Zuid, om daar m'n weg te vervolgen met de trein.
Klopt en weet ikquote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat busje is dan ook ingezet door de NS, lijkt me? Heeft niks met streekvervoer te maken.
Ik ben voor morgen vervoer aan het regelen dat niks met welke bus of trein dan ook te maken heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:54 schreef CindieY het volgende:
Klopt en weet ikik denk dat je beter doordeweeks kunt reizen ivm dat ze wel tijdens de spits rijden.
Je gitaar ook niet, lijkt me.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
De gitaar heb ik thuis gelaten. Dat wil ik de mensen hier niet aan doen.
Vliegtuig?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben voor morgen vervoer aan het regelen dat niks met welke bus of trein dan ook te maken heeft
Drenthe hè? Dus huifkar!quote:
Helicopter.quote:
Ook daar zou ik niet te hard op rekenen. CNV zegt dat wel, maar FNV weer niet. Wat mij is opgevallen is dat er toch wel heel veel buschauffeurs zijn die wel werken ondanks de staking. En nee, dat waren geen uitzendkrachten. De buschauffeurs die ik de afgelopen dagen heb gehad, waren allemaal chauffeurs die ik wekelijks zie.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt en weet ikik denk dat je beter doordeweeks kunt reizen ivm dat ze wel tijdens de spits rijden.
enjoy en let op dat je geen zonnesteek oplooptquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:13 schreef just me het volgende:
Goed bezig geweest DDM
Ik ga zo op stap met een vriendin naar een jazz festival in de buurt
Er staat hier een behoorlijk briesje, de planning was om op de fiets te gaan maar ik krijg net een berichtje dat we toch met de auto gaan. Scheelt weer 'n fietsritje van 30 minutenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
enjoy en let op dat je geen zonnesteek oploopt
Hoi, lang niet gezien hier. Ik was al bang dat je geband was.quote:
Beetje druk gehad. Vorig weekend geen dag thuis. Ja, zondagavond. En toen volop muziek geluisterd.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi, lang niet gezien hier. Ik was al bang dat je geband was.
Hopelijk leuk druk.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje druk gehad. Vorig weekend geen dag thuis. Ja, zondagavond. En toen volop muziek geluisterd.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:27 schreef cafca het volgende:
Buiten is het warm, binnen lekker koel en er zijn wielrennende dames op TV.
Het leven is goed
Plus dat de boodschappen binnen zijn, het grootste gedeelte van de was al in de wasmachine en dat ik vanochtend al gestofzuigd heb. Dus nu ga ik genieten van een boek.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:27 schreef cafca het volgende:
Buiten is het warm, binnen lekker koel en er zijn wielrennende dames op TV.
Het leven is goed
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 15:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Plus dat de boodschappen binnen zijn, het grootste gedeelte van de was al in de wasmachine en dat ik vanochtend al gestofzuigd heb. Dus nu ga ik genieten van een boek.
Ik heb nu reclame voor Suske en Wiske...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werkt op maat gemaakte reclame dus
En zo ookquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:44 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werkt op maat gemaakte reclame dus
Ik ga om 19:30 uur draaienquote:Programma van vandaag
19:30 - 21:00 DJ11 - 90 Minutes
21:00 - 23:00 Melting in de avond
Dat is idd bijzonder lelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word gek van die lelijke kleding van Dresslily
Pas op dat je niet duizelig wordt.quote:
Tot nu toe valt het meequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Pas op dat je niet duizelig wordt.
down The rabbithole festivalquote:
Ik heb die reden even gemist, vrees ikquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:46 schreef peaceman het volgende:
Fijne uitzending 11. Wij luisteren om begrijpelijke redenen niet mee.
Hij zit vast in een konijnenhol.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb die reden even gemist, vrees ikMaar een fijne avond gewenst.
Met dit weer heb ik liever een housecoolingquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:48 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo naar een verjaardag/house"warming" dus ik luister ook niet mee. Have fun!
Ja, zoiets dacht ik ook op het moment dat ik het typtequote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik liever een housecooling
Bloemetjesjurk en steunkousen aan. Dat zal wel helpen om niet voor 15 aangezien te worden.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:37 schreef zorro28 het volgende:
Gister naar de kapper geweest, ziet er goed uit![]()
Al ben ik wel bang dat ik nu door kan gaan voor 15
Gelukkig koelt het 's avonds lekker afquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:49 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Met dit weer heb ik liever een housecooling
Ligt aan het soort bloemetjesjurkquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Bloemetjesjurk en steunkousen aan. Dat zal wel helpen om niet voor 15 aangezien te worden.
Type Ma Flodder uiteraardquote:
Geen idee, maar ik vond het wel grappig en het sprong eruit tussen de nieuwe muziek van de afgelopen tijdquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
Welke straatkinderen hebben ze voor dit liedje een ijsje betaald?
Ach, je hebt ze er ook nog rondlopen die al in de jaren 60 begonnen zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vond het wel grappig en het sprong eruit tussen de nieuwe muziek van de afgelopen tijdStraks ook nog nieuwe muziek van iemand die in de late 70s al muziek uitbracht....
Ehhhh.... ja.... ehhh.... kloptquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ach, je hebt ze er ook nog rondlopen die al in de jaren 60 begonnen zijn.
Dan heeft het geholpen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:08 schreef livelink het volgende:
Werk is afgesloten. Hier is het qua temperatuur overigens erg aangenaam nu. Zowel binnen als buiten gewoon lekker.
Het gaat wennenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:13 schreef livelink het volgende:
Mmmm, ik ben niet direct enthousiast. Misschien moet het wennen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
Nou, het is zover.... mevrouw Mopperkont begon over mini Mopperkonten
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
Zie het maar als complimentquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
![]()
Ik heb al afscheid genomen van Gerard Ekdom sinds hij weg is bij 3FM. Ik heb nooit de overstap naar Radio 2 gemaakt.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:22 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een typische Ekdom-plaat, om even stil te staan bij zijn vertrek bij Radio 2
Luister je nog steeds 3FM dan?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb al afscheid genomen van Gerard Ekdom sinds hij weg is bij 3FM. Ik heb nooit de overstap naar Radio 2 gemaakt.
Ja, eigenlijk wel. Ook niet veel, want ik luister alleen 's ochtends tussen 05.00 en 06.00. Daarna luister ik naar eigen muziek of R49.quote:
Bij mij op het werk staat Radio 2 aan. Vrij goed te doen, op een overdosis Nederlandse muziek na. Een bepaald groepje platen draaien ze wekenlang suf. Los daarvan is het een leuke zender.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ook niet veel, want ik luister alleen 's ochtends tussen 05.00 en 06.00. Daarna luister ik naar eigen muziek of R49.
Even serieus dan.quote:
Kan ik me dan wel voorstellen.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Even serieus dan.
Wel slim van mw. Mopperkont om het al vroeg ter sprake te brengen. Bij ons was het andersom; mijn man wilde kinderen en ik vooral niet. Dan kom je op een gegeven moment op het punt dat je dus heel goed na moet denken hoe je verder moet en of je wel samen verder kan gaan. Ik kan me de gesprekken van toen goed herinneren en dat waren niet de leukste gesprekken, maar wel noodzakelijk. Sterkte daarmee!
Ligt er ook wel een beetje aan hoe oud je bent hoe belangrijk die gesprekken zijn. Als je 25 bent (of nog jonger) is het nog niet zo relevant als wanneer je 35 bent.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Even serieus dan.
Wel slim van mw. Mopperkont om het al vroeg ter sprake te brengen. Bij ons was het andersom; mijn man wilde kinderen en ik vooral niet. Dan kom je op een gegeven moment op het punt dat je dus heel goed na moet denken hoe je verder moet en of je wel samen verder kan gaan. Ik kan me de gesprekken van toen goed herinneren en dat waren niet de leukste gesprekken, maar wel noodzakelijk. Sterkte daarmee!
Tammy Wynettequote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:37 schreef Elfletterig het volgende:
Deze versie van Justified & Ancient kwam ik laast online tegen. Ik wist niet dat -ie bestond: de 12-inch versie mét vocals van Tammy Wynette.
Erg leuk jaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:43 schreef Elfletterig het volgende:
Eén van de leukste nummers van de laatste maanden. Krijgt niet de erkenning die het verdient. Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
2018quote:
Maar deze artiest? Heeft die al meer platen gemaakt?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
2018- er komen nog een paar nummers uit dat jaar. Maar er komt ook nog iemand die in de 60s al muziek maakte
* OscarMopperkont is niet thuisquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
Deze is voor Oscar, als hij over een jaar bij het wiegje staat
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, dan moeten wij wel opschieten als we een mini Mopperkont nog voor willen zijn
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is niet thuis
Welk liedje was het?
Kill em all van Metallica?
Ja hoor. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zelfs. En ook met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succesquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar deze artiest? Heeft die al meer platen gemaakt?
Baby Don't Cry van INXSquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welk liedje was het?
Suicide Is Painless natuurlijkquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Welk liedje was het?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro is blender noob...
Had ik een banaan (en blender, maar dat is minder noobish) gekocht om een smoothie te maken, banaan in de vriezer.... Maar niet eerst gepeld
* Rafeiro gaat voor de rerun binnenkort
quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:46 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Suicide Is Painless natuurlijk![]()
nee, grapje Maar het zou wel effectief zijn.
Als je de neus ook dichtplakt bespaar je flink op tapequote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon ducttape over dat bekkie
Mja, dan moet daarna nog dat ding in een vuilniszak stoppen en ergens ver op zee afzinken...quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je de neus ook dichtplakt bespaar je flink op tape
Zover had ik nog niet nagedachtquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, dan moet daarna nog dat ding in een vuilniszak stoppen en ergens ver op zee afzinken...
Vader Abraham?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: nieuwe muziek van iemand die in de vroege 60s al muziek uitbracht
Kun je de schil er dan niet meer van afsnijden? En waarom moet de banaan eigenlijk eerst in de vriezer? Ik heb duidelijk ook geen blenderquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:46 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro is blender noob...
Had ik een banaan (en blender, maar dat is minder noobish) gekocht om een smoothie te maken, banaan in de vriezer.... Maar niet eerst gepeld
* Rafeiro gaat voor de rerun binnenkort
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Frankrijk tegen Argentinië nog gezien?
Ik denk dat ie dan wat harder is. Zodat ie goed in stukjes gehakt kan worden. Ik las het ook maar en gooide hem zonder denken in de vriezerquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Kun je de schil er dan niet meer van afsnijden? En waarom moet de banaan eigenlijk eerst in de vriezer? Ik heb duidelijk ook geen blender
Weet je de uitslag wel?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas. Morgen de samenvatting eens kijken.
Die weet ik al wel.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet je de uitslag wel?Anders moet ik zo mijn playlist censureren...
Als je nou ook nog iets in de blender had weten te maken was het helemaal perfect geweestquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:56 schreef Rafeiro het volgende:
TV aan, stream aan 2 monitoren in gebruik, wat nou niet kunnen multitasken
Ik prefereer 4 seasonings in a dayquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
Dit nummer staat gewoon niet in de Top 1000 van Peaceman. Foei, Peaceman
Grrrquote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nou ook nog iets in de blender had weten te maken was het helemaal perfect geweest
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nou ook nog iets in de blender had weten te maken was het helemaal perfect geweest
Heb wel wat fijne platen gemist, zie ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:00 schreef Elfletterig het volgende:
Playlist DJ11 - 90 Minutes
01 Madonna - Don't Cry For Me Argentina (radio edit)
02 Mike Oldfield feat. Maggie Reily - To France
03 Dario G - Carnaval De Paris
04 New Order - World In Motion
05 Pilocka Krach feat. One Fine Day Kids - Hands In The Air
06 Dr. Alban - It's My Life (Raggadag remix)
07 Pet Shop Boys - Twenty-Something
08 Nice Device - Cool Corona (radio edit)
09 Fryars - Cool Like Me
10 Chaka Khan - Like Sugar
11 Stakka Bo - Here We Go (7-inch version)
12 INXS - Baby Don't Cry
13 The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster
14 Heaven 17 - Temptation (Brothers In Rhythm remix edit)
15 Tunng - Crow
16 The Everly Brothers - Bird Dog
17 The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient (Stand By The Jams 12-inch version)
18 Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
19 Gryffin feat. Quinn XCII & Daniel Wilson - Winnebago
20 Charlie Winston - The Weekend
21 Paul McCartney - I Don't Know
22 Crowded House - Four Seasons In One Day
Ja, ik vond het ook wel leuk eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kende dit ook niet, maar het klinkt goed
Met de nadruk op vond?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vond het ook wel leuk eigenlijk.
Ja, het laatste gedeelte was wat raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Tailfox gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat dan?Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:08 schreef Rafeiro het volgende:
Tailfox gespot!Hij heeft haast...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veels te warm!! muziek kwam van teveel verschillende kanten dus op een terrasje gaan zitten, wat gedronken en gegeten en toen lekker naar huisquote:
Daarvoor was het dan ook lekker weer.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
veels te warm!! muziek kwam van teveel verschillende kanten dus op een terrasje gaan zitten, wat gedronken en gegeten en toen lekker naar huis
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Het paard van justme doet het nog, herrieschopper dat het is
Weet je zeker dat het niet van de Godmother was?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef Rafeiro het volgende:
Het paard van justme doet het nog, herrieschopper dat het is
Ik vond het te warm hoor, geen briesje, helemaal niets, thuis lekker alle ramen en deuren opengegooidquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarvoor was het dan ook lekker weer.
Er zit zelfs muziek in, niet alleen gehinnik.quote:
Voor de avond zou het wel heel lekker zijn geweest, vermoed ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vond het te warm hoor, geen briesje, helemaal niets, thuis lekker alle ramen en deuren opengegooid
Mooi dat ik niet meer terug gaquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor de avond zou het wel heel lekker zijn geweest, vermoed ik.
dat had ik gisteren na het golfen al gedaanquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Oma just me, je kunt weer babysokjes gaan breien, er wordt over mini Mopperkonten gesproken
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
dat had ik gisteren na het golfen al gedaan
Even wat Inca's uit de opslag gehaald.quote:
Marina toch niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Even wat Inca's uit de opslag gehaald.
maar vertel, zijn ze aan het oefenen of wat ?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Oma just me, je kunt weer babysokjes gaan breien, er wordt over mini Mopperkonten gesproken
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
maar vertel, zijn ze aan het oefenen of wat ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:19 schreef livelink het volgende:
Ik gok dat dit een Peruaanse straatband is.
zo gedetailleerd was hij niet, hij zei alleen eerder in dit topic dat er over gepraat wordtquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
maar vertel, zijn ze aan het oefenen of wat ?
praatjes vullen geen gaatjesquote:Op zaterdag 30 juni 2018 21:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zo gedetailleerd was hij niet, hij zei alleen eerder in dit topic dat er over gepraat wordt
Waar niet wordt gepaard wordt ook niet gebaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |