SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
[ Bericht 100% gewijzigd door belsen op 29-06-2018 20:21:41 ]Juin uit Eigen Tuin!
Voor zover ik weet staken ze volgende week niet in de spits. Dus van 6-10 en 15-19 uur rijden ze wél.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 19:44 schreef livelink het volgende:
Ja, ik weet het![]()
Ik moet maandag wel werken vanwege de maandcijfers, kwartaalcijfers en factureringen, maar als ze echt staken neem ik volgende week verder wel wat dagen vrij.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bedtijd hier, maar veel plezier met draaien
Possie ook goed?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
En nu maar hopen dar eggs en sig en knok even komen buurten
Als je 2 snoepstengels neerlegt in een kamer met alleen mij, zijn ze dan na een uurtje op?quote:
Als je op mij lijkt waarschijnlijk niet. Als je niet op mij lijkt.... Geen idee.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Als je 2 snoepstengels neerlegt in een kamer met alleen mij, zijn ze dan na een uurtje op?
Geen idee is wel mijn ding de laatste tijdquote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je op mij lijkt waarschijnlijk niet. Als je niet op mij lijkt.... Geen idee.
Gooi iets in de groep en ik kijk of ik u kan bedienen.quote:
Ieder zo zijn ding.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Geen idee is wel mijn ding de laatste tijd
Ja eehm geen idee man in dat genre ben ik niet zo van de titels.... Als het hard en snel is ben ik al snel tevreden.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gooi iets in de groep en ik kijk of ik u kan bedienen.
Geen angst, je zou de enige zijn als je wel komt dus ik heb weinig motivatie om het door te laten gaan.....quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
En wat betreft je BBQ, ik wil op zich wel, maar ben rond die datum (tsssj) ook jarig. Geloof dat je dat ondertussen al wel weet, maar blijft bij mij echt onduidelijk tot last second daardoor.
Iets als dit : Toneshifterz - Crack it Smack it (WE R World Wide Premiere)quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gooi iets in de groep en ik kijk of ik u kan bedienen.
Net terug van Roger Hodgson in Carré, ik had dus een prima excuus.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:12 schreef Rafeiro het volgende:
Er is geen voetbal, DTRH pakt een paar mensen, maar dan hoeft nog niet iedereen zich te verstoppen (in een tentje)
Komaan er is toch nog wel iemand wakker?
Prima als er geen dj draait maar imo niet nu piet.quote:
Excuus 1 is al ruim voldoende!!quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net terug van Roger Hodgson in Carré, ik had dus een prima excuus.
En morgen weer vroeg op, dus dat is excuus 2...
Top.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Excuus 1 is al ruim voldoende!!![]()
![]()
Hoe was het?
daarom Belsen toegelaten tot onze fb groepquote:
Zijn vocalen zijn natuurlijk legendarisch, zonder dat denk ik dat Supertramp minder populair was geweest. Toch is het wat anders alleen dan met complete band of viel dat wel mee?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Top.
Als je alles zo achter elkaar hoort, dan heeft 'ie Supertramp aardig wat (op)geleverd...
Nu moet 'ie alleen nog 2 posts in de goede volgorde samenvoegen...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
daarom Belsen toegelaten tot onze fb groep
quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu moet 'ie alleen nog 2 posts in de goede volgorde samenvoegen...
Hij had 4 man versterking en alles is precies gespeeld zoals we de songs van Supertramp kennen...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zijn vocalen zijn natuurlijk legendarisch, zonder dat denk ik dat Supertramp minder populair was geweest. Toch is het wat anders alleen dan met complete band of viel dat wel mee?
Heeft hij alleen recht dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had 4 man versterking en alles is precies gespeeld zoals we de songs van Supertramp kennen...
Eerst een nachtje over slapen, ik heb geleerd niets impulsief te doenquote:
Geen idee, maar als (mede)componist van alle stukken zal hij wel wat in de melk te brokkelen hebben...quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heeft hij alleen recht dan?Ik bedoel hij trad niet op als de band Supertramp....
Dat en ik bedenk me net, als hij netjes betaalt zal de rest ook niet moeilijk doen, ze zitten thuis (of waar dan ook) en vangen toch geld.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar als (mede)componist van alle stukken zal hij wel wat in de melk te brokkelen hebben...
Overgewaardeerd kut bandje.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had 4 man versterking en alles is precies gespeeld zoals we de songs van Supertramp kennen...
Die was in de jaren 80 al cult.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 00:05 schreef Rafeiro het volgende:
Hij wist begin jaren 90 (gok ik) drs P al te noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |