jan louwers stadion toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker voetballen op een bouwplaats daar bij PSV
Doe maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
VVV blijft er gewoon in. Dat wil ik je desnoods op een briefje geven.
Dat vinden ze in Enschede ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef tompsv18 het volgende:
Veldwijk is toch veel te goed voor de KKD
Dat zou ik graag willen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Oké geef dat briefje maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik snel naar boven voor een papiertje uit de printer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:20 schreef GGMM het volgende:
Als jij dat doet Stijn krijg je een foto van m'n kat.
Twee uur lang, dat is toch niet te doen johquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Coco. het volgende:
Ik schakel zo trouwens over naar VI.
(wel pas om 20:36, als het begint)
Ryan is pas 16, laten we die jongen even rustig brengenquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Noa Lang en Johnsen zijn ook pure middelmaat.
Dit Jong Ajaxzet dan een middenveld Gravenberch-Pasquali-Jensen neer.
Dat zou ik erg jammer vinden. VI kan je later terugkijken op dat youtube-kanaal van ze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Coco. het volgende:
oke bedanktquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Coco. het volgende:
Ik neem dat op, ga zo naar een feestje. Wel een genot dit schakelkanaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Coco. het volgende:
Ik zap er misschien af en toe heen, maar geen zin in een hele uitzending.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Coco. het volgende:
Ik raad de samenvatting op hun Youtube-kanaal aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee uur lang, dat is toch niet te doen joh
Dat doe ik dan ook niet. Tenzij het een topshow is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee uur lang, dat is toch niet te doen joh
Brusselmans is wel genotquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zap er misschien af en toe heen, maar geen zin in een hele uitzending.
Tegenwoordig wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik raad de samenvatting op hun Youtube-kanaal aan.Die is 6 minuten.
Dat is lang zat voor VI.
Uiterst verstandigquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet. Tenzij het een topshow is.
Hij was één van de betere talenten in de voorbereiding en kan dat fysiek al aan. Die Jupiler League is bedacht om de grotere talenten weerstand te geven, niet dat soort kutvoetballers die toch niks in Ajax 1 te zoeken hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ryan is pas 16, laten we die jongen even rustig brengen
Maar Gijp gaat weer een uur oreren over de rugnummers van Tadic en Ziyech, lachen Ten Hag uit om zijn accent en zeggen dat de prestaties van Feyenoord een incident zijn.quote:
Nu ze vorige maand bevallen is, steekt die er weer al te graag een vinger in denk ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maakte hij nou een vingeren gebaar? volgens mij is het echt een geilneef die gast.
Oh, dat is dus nieuw voor mijquote:
Ik las ergens weer een uitstekende quote van Gio vandaagquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Gijp gaat weer een uur oreren over de rugnummers van Tadic en Ziyech, lachen Ten Hag uit om zijn accent en zeggen dat de prestaties van Feyenoord een incident zijn.
Ja, van dat gezeik over Ziyech en Tadic word ik ook helemaal gek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Gijp gaat weer een uur oreren over de rugnummers van Tadic en Ziyech, lachen Ten Hag uit om zijn accent en zeggen dat de prestaties van Feyenoord een incident zijn.
Ja dat was echt extreem zielig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las ergens weer een uitstekende quote van Gio vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |