Kwam omdat ik die andere naam zag staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, stomtoevallig dat jij er net over begon.
Ken er sowieso bijna niemand.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een walgelijk Jong Ajax middenveld trouwens
Dani de Wit en Ekkelenkamp zijn een soort mindere versies van Siem de Jong.quote:
Vorig jaar best veel potjes gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan volg je nooit Jong Ajax
Droogkloot ernaast .quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Theo ziet er lekker opgeblazen uit zeg
Hij is in ieder geval van die belachelijke baard af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat is niet zo gek in Enschede.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ga je morgen eten?quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was een oprechte vergissing.
Al snap ik je denkfout
Ik heb meerdere dingen in huis, waaronder de resten van een heerlijke ovenschotel die ik gisteren bij mijn moeder gegeten heb.quote:
Ik heb Turks brood gekocht, kruidenkaas en enkele hamburgers.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb meerdere dingen in huis, waaronder de resten van een heerlijke ovenschotel die ik gisteren bij mijn moeder gegeten heb.
Ik denk dat het die wordt.
Ik wacht tot N1ek- je oude hamburgerfoto weer tevoorschijn haalt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb Turks brood gekocht, kruidenkaas en enkele hamburgers.
Heerlijk. Ik heb ook een stokbroodje met heksenkaas ofzo en ouwe kaas. Brood kan zo heerlijk zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2018 20:18 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb Turks brood gekocht, kruidenkaas en enkele hamburgers.
(lol)quote:Op woensdag 18 juli 2018 17:28 schreef Stefanovich het volgende:
Haha heerlijk.... We zijn niet kapot te krijgen 💪 en al die sneue zolderkamer autisten zijn er maar druk mee in dit topic...
Jammer jongs...Twente komt eraan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |