SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel. Maar begin er langzaam aan te twijfelen of ik geen secondelijm heb gepakt ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Had je er wel wat montagepasta tussen gedaan bij monteren?
Ik op m’n crosser ook. Carbon pen in alu frame.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:25 schreef Z het volgende:
Ik heb een halve tube montagepasta op mijn zadelpen/in de buis gesmeerd maar die zit ook weer muurvast. Die pasta geeft geen garanties.
Ik heb dus een 10sp sram binnenblad. Werkt fantastisch. Had alleen die stronglight weg moeten mikken, of goed kijken wat ik er op schroef.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:31 schreef Tommeke het volgende:
En heb een 105 binnenblad op m’n Force crank. Loopt ook niet zo super.
Nou nee, maar nu is die schoef al rond. Dus heb er uberhaupt geen grip op.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:23 schreef Z het volgende:
Al geprobeerd met wat (echte) kruipolie? Geen WD40 maar iets als IMAL?
O ja. Wel gek dat die bout zo snel stuk is.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou nee, maar nu is die schoef al rond. Dus heb er uberhaupt geen grip op.
Heb je twee verschillende merken bladen? Dat kan wel problemen geven omdat de uitlijning niet helemaal goed is.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb dus een 10sp sram binnenblad. Werkt fantastisch. Had alleen die stronglight weg moeten mikken, of goed kijken wat ik er op schroef.
misschien een dun laklaagje om je pen heen?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb je twee verschillende merken bladen? Dat kan wel problemen geven omdat de uitlijning niet helemaal goed is.
Zelf heb ik nu last van een zakkende carbon zadelpen. Bij mijn (stalen) Ritchey frame zit geen aparte zadelklem, er zitten oogjes aan het frame waar de bout doorheen loopt en zo klemt het frame de zadelpen vast. Het is alleen lastig om de pen met het goede moment vast te zetten, want het kost al een paar Nm om de framedelen 'samen te persen'. Inmiddels zit ik al op 9Nm ofzo en hij kraakt én zakt nog steeds.
Valt best mee, ik combineer rustig Campagnolo, Shimano en TA op hetzelfde crankstel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb je twee verschillende merken bladen? Dat kan wel problemen geven omdat de uitlijning niet helemaal goed is.
Dan beter de zitbuis lakken ad binnenkant.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
misschien een dun laklaagje om je pen heen?
Gewoon rije met je kutjequote:Op zaterdag 30 juni 2018 09:29 schreef the_critic het volgende:
En heeft hier iemand wel eens de toertocht van 'omloop der zevenheuvelen' gereden? Wil volgend weekend de 75km versie samen met mevr critic gaan fietsen, maar geen idee of ze dat aankan ivm hoogteverschillen.. Maar kan geen parcours of gpx vinden
Op de site staat dit:quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:18 schreef the_critic het volgende:
Maar moet gewoon leuk dagje zijn. Ze heeft nooit meer gereden dan 55km solo en grootste klim is de pyramide haha. Uiteraard doen we rustig aan en onderweg en koffie en appeltaart stop ofzo.. Maar ken ook zelf de omgeving van Groesbeek/berg en dal niet.. Dus kan me niet inbeelden of ze dat aankan of dat het net stapje teveel is..
Vanaf Berg en Dal richting Duitsland is iig vlak tot Kleve. Daar heb je evt. een paar korte kimmen. Terug is weer vlak. Aangezien ze kuitenbijters noemen, vermoed ik dat ze over de Oude Holleweg en Ubbergseholleweg gaan. Die zijn steil, maar ook kort. Als ze dat niet aankan, rijd dan door tot de Waalbrug en vanaf daar door Nijmegen. Dat is niet steil (vals plat).quote:75 km
De start van deze afstand is gelijk aan die van de langste twee afstanden: vanuit Berg en Dal rijdt je via de mooiste wegen richting Duitsland. Na de eerste verzorgingspost maakte deze route een doorsteek waardoor je terug richting Berg en Dal rijdt. In de finale liggen er nog enkele korte kuitenbijters te wachten, maar aan de finish ligt het Village Départ met een welverdiend hapje en een drankje op je te wachten. Onderweg kom je één verzorgingspost tegen.
Garanties kan ik natuurlijk niet geven, maar in de omschrijvingen van de andere afstanden lees ik dat ze richting Kleve gaan, soms via de Ooijpolder. Dat is dan vrij vlak. Kan nog zijn dat ze via Groesbeek of zo die kant op gaan, dat is wat meer op en neer, maar nog goed te doen. Het zal alleen de stuwwal zijn waar ze echt moeite mee zal hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:40 schreef the_critic het volgende:
Op finale parcours komt de toertocht niet, daar zijn wedstrijden in verschillende categorieën..
Maar merci voor uitleg dat iig veelal vlak is daar richting Duitsland... Dan moet het vast goed komen..
Inderdaad alleen de Oude holleweg, Nieuwe holleweg, Ubbergseholleweg en Beekmandalseweg zijn echt pittig en daar zullen ze er maar één, misschien twee van doen. Verder hooguit wat op en neer rondom het Reichswald, Kleve en Groesbeek.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Garanties kan ik natuurlijk niet geven, maar in de omschrijvingen van de andere afstanden lees ik dat ze richting Kleve gaan, soms via de Ooijpolder. Dat is dan vrij vlak. Kan nog zijn dat ze via Groesbeek of zo die kant op gaan, dat is wat meer op en neer, maar nog goed te doen. Het zal alleen de stuwwal zijn waar ze echt moeite mee zal hebben.
Check ook even het profiel van deze (daarvan zijn GPS-tracks downloadbaar):
https://www.fietssport.nl/details/toertocht/id/46960
Vanuit Grave, maar ook richting Kleve, dus die zal vergelijkbare wegen pakken.
Insert patroonquote:Op zaterdag 30 juni 2018 11:15 schreef Fretwork het volgende:
Fiets klaargemaakt voor de Maratona, gaat er net een bandje lek. Fucking blij dat ik daar nu achter kom.
Ik begon na te denken en kwam tot de conclusie dat het vast een losse ventielkern was.quote:
Toch in vom dusquote:Op zaterdag 30 juni 2018 19:57 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik begon na te denken en kwam tot de conclusie dat het vast een losse ventielkern was.
Nee nog steeds slapjesquote:
En m'n cavia is net doodquote:
Nog bedankt voor 30sec in julie wiel even uitrustenquote:Op zaterdag 30 juni 2018 18:43 schreef muzas het volgende:
Leuk man toertocht. Kwam nog een bekende tegen. Heerlijk.
Daarna volgas weggereden?quote:Op zaterdag 30 juni 2018 20:51 schreef ddx het volgende:
[..]
Nog bedankt voor 30sec in julie wiel even uitrusten
Maar wel gefinished dus. Mooiquote:Op zondag 1 juli 2018 16:54 schreef Fretwork het volgende:
Uit vorm, lek, daarna op omslag om de cutoff te halen, laatste door de hekken, daarna op standje overleven de Giau en co op. Blegh ben kapot
Ja wel echt zuur voor m'n tijd. Maar uiteindelijk blij dat ik de cutoff gehaald heb.quote:
Uitgereden dus, goed bezigquote:Op zondag 1 juli 2018 16:54 schreef Fretwork het volgende:
Uit vorm, lek, daarna op omslag om de cutoff te halen, laatste door de hekken, daarna op standje overleven de Giau en co op. Blegh ben kapot
quote:Op zondag 1 juli 2018 18:26 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja wel echt zuur voor m'n tijd. Maar uiteindelijk blij dat ik de cutoff gehaald heb.
Toen kwam er weer klimmetje en kon muzas niet aanhakenquote:
je ging nog bijna op je bekquote:Op maandag 2 juli 2018 10:10 schreef ddx het volgende:
Toen kwam er weer klimmetje en kon muzas niet aanhaken
Psso aprica,Psso Mortirolo en psso Gavia rondje.quote:Op maandag 2 juli 2018 09:44 schreef Fretwork het volgende:
Heeft iemand hier nog tips voor een makkelijk uitfietsrondje in de Dolomieten?
Zette je zo hard aan?quote:Op maandag 2 juli 2018 11:33 schreef ddx het volgende:
[..]
Mwah viel ook wel mee, beetje slippend achterwiel.
Deelnemen aan een toertocht en dan klagen dat het te druk is op een smal klimmetjequote:Op maandag 2 juli 2018 10:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Toen kwam er weer klimmetje en kon muzas niet aanhaken
Italiaanseweg op zo'n dag kunnen ze beter uit de route laten, veel te small om beetje gas te geven.
Als Nederlander moet je toch altijd wat te klagen hebben ?quote:Op maandag 2 juli 2018 11:44 schreef Najieto het volgende:
[..]
Deelnemen aan een toertocht en dan klagen dat het te druk is op een smal klimmetje
Thanks! Valt vies tegen zeg.quote:Op maandag 2 juli 2018 11:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Psso aprica,Psso Mortirolo en psso Gavia rondje.
Het betreft een Belg en ezc staat voor elite zonder contract. Er was blijkbaar iets niet in orde met zijn licentie?quote:
Je mag de laatste 2 jaar geen elite zijn geweest om deel te mogen nemen aan de Maratona.quote:Op maandag 2 juli 2018 15:09 schreef Fretwork het volgende:
Bij de Maratona is een Michiel Minnaert, een Nederlander die aan de leiding lag eruit gehaald vanwege een fout met z'n EZC vergunning, weet iemand wat dat kan zijn geweest?
Ja maar ik schaam me nu voor m'n tijdquote:Op maandag 2 juli 2018 16:36 schreef Z het volgende:
En doe es een linkje Fret, dan kan ik je een kudo-tje geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Bijzonder, ken wel een renner met een elitelicentie die vorig jaar aan de Maratona meedeed....en toen had hij die licentie ookquote:Op maandag 2 juli 2018 15:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je mag de laatste 2 jaar geen elite zijn geweest om deel te mogen nemen aan de Maratona.
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar ik schaam me nu voor m'n tijdEn wat heb je van dit avontuur geleerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgend jaar ofzo gewoon weer meedoen, kan je je tijd verbeteren
.
Dat achteraan starten en een lekke band resulteren in jezelf opblazen om de cut off te halenquote:Op maandag 2 juli 2018 17:10 schreef Yankee het volgende:
[..]
En wat heb je van dit avontuur geleerd?
Volgend jaar ofzo gewoon weer meedoen, kan je je tijd verbeteren
Ach als als als. Zo is er altijd wel iets toch?quote:Op maandag 2 juli 2018 17:12 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat achteraan starten en een lekke band resulteren in jezelf opblazen om de cut off te halen
Ik wist dat dat pushen geen slimme zet was, maar ik moest en wilde de cutoff halen. Ben benieuwd hoe het was gegaan zonder pech en ziekte.
Ook weer zoquote:Op maandag 2 juli 2018 17:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ach als als als. Zo is er altijd wel iets toch?
Te warm te koud, teveel gegeten, of juist te weinig, te weinig gedronken, te hard gestart, te langzaam, etc.
Dat is de reactie van iemand die reageert op zijn DSQ bij zijn strava rit.quote:Op maandag 2 juli 2018 17:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bijzonder, ken wel een renner met een elitelicentie die vorig jaar aan de Maratona meedeed....en toen had hij die licentie ook
Heb de aflevering terug gekeken en hij wordt inderdaad door de koersdirecteur gedwongen te stoppen in de lead.quote:Op maandag 2 juli 2018 17:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is de reactie van iemand die reageert op zijn DSQ bij zijn strava rit.
Gewoon aanvragen. Elite zonder contract is gewoon het hoogste amateur-niveau.quote:Op maandag 2 juli 2018 16:36 schreef Z het volgende:
Ik vind dat een fascinerende categorie. Niet één waar je graag vrijwillig in belandt. Hoe kom je überhaupt daarin terecht? Sowieso zijn de indelingen in het wielrennen wat raadselachtig (voor mij dan).
Toen ik in 2002/2003 meedeed kon je als EZC zelfs in het eerste startvak starten.quote:Op maandag 2 juli 2018 17:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Bijzonder, ken wel een renner met een elitelicentie die vorig jaar aan de Maratona meedeed....en toen had hij die licentie ook
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar ik schaam me nu voor m'n tijdDode cavia toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kan 't mis hebben...
Zeker, arme Knabbeldebabbelquote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 17:01 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja maar ik schaam me nu voor m'n tijdToch op karakter uitgereden. Morgen een kudo, lukt nu niet op mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus.
Ahja. Natuurlijk.quote:Op maandag 2 juli 2018 18:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gewoon aanvragen. Elite zonder contract is gewoon het hoogste amateur-niveau.
Al gezien. Staan wel mooie auto's bij maar beetje stevig geprijsd.quote:Op maandag 2 juli 2018 22:48 schreef Andyy het volgende:
http://www.vosfietsen.nl/(...)le&id=156&Itemid=188
Vreemde fietsen
Anders wat, ik zag nog je felicitatie aan die Willem betreffende de MTS van Juni. Hij houd je wel een een beetje voor de gek, want hij volgt de MTS namelijk nauwgezet qua kilometerstanden ;-) maar het blijft knap om als pensionado = ouwe lul zoveel kilometers te fietsen elke maand!quote:Op maandag 2 juli 2018 11:47 schreef ddx het volgende:
[..]
Als Nederlander moet je toch altijd wat te klagen hebben ?
Verder prima route en goede verkeersregelaars.
Ja zeker respect voor zo'n oude man die gewoon 60u in de week fietst.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:05 schreef RicoVV het volgende:
[..]
Anders wat, ik zag nog je felicitatie aan die Willem betreffende de MTS van Juni. Hij houd je wel een een beetje voor de gek, want hij volgt de MTS namelijk nauwgezet qua kilometerstanden ;-) maar het blijft knap om als pensionado = ouwe lul zoveel kilometers te fietsen elke maand!
Ik ken hem wel persoonlijk en geloof mij, hij wist echt niet wat MTS was. Hij fietst namelijk voor zichzelf en interesseert hem echt geen ene reet wat een ander er van vindt.quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:05 schreef RicoVV het volgende:
[..]
Anders wat, ik zag nog je felicitatie aan die Willem betreffende de MTS van Juni. Hij houd je wel een een beetje voor de gek, want hij volgt de MTS namelijk nauwgezet qua kilometerstanden ;-) maar het blijft knap om als pensionado = ouwe lul zoveel kilometers te fietsen elke maand!
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ken hem wel persoonlijk en geloof mij, hij wist echt niet wat MTS was. Hij fietst namelijk voor zichzelf en interesseert hem echt geen ene reet wat een ander er van vindt.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 11:59 schreef RicoVV het volgende:
Nouja ook niet zo heel boeiend maar bij eerdere MTS’en dit jaar heeft hij tijdens bepaalde ritten aan Jitske Nauta op Strava (die ik dan weer persoonlijk ken voor wat het waard is) toch echt wel laten weten dat hij weer voor de 1e plaats zou gaan die maand.
Is verder ook geen waardeoordeel. Iedereen moet zelf weten hoeveel en hoe vaak hij fietst. Vorig jaar was ik ook wel redelijk fanatiek met de MTS bezig. 2 keer 2e geworden waarvan 1 keer DDX met een paar kilometer meer mij nipt voorbij ging :-) Maar dit jaar ben ik er mee gestopt. Ik was alleen nog maar aan het fietsen. Terwijl mijn basis hardlopen is, wat ik per saldo ook leuker vind. Nu heb ik weer de juiste balans gevonden. 60 procent fietsen en 40 procent hardlopen. Weer datgene doen wat je leuk vind en niet wat ik mezelf steeds had opgelegd (=alleen maar fietsen). Geeft ook meer rust in de kop :-) de ellende van fietsen hoe leuk het ook is, is dat het gewoon heel veel tijd kost.
quote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Matige opleiding die veel oudjes hebben.
meot je klappen hebben danquote:Op dinsdag 3 juli 2018 13:04 schreef muzas het volgende:
[..]
Matige opleiding die veel oudjes hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |