SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Fiets cafe'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wel. Maar begin er langzaam aan te twijfelen of ik geen secondelijm heb gepakt ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:02 schreef Patroon het volgende:
[..]
Had je er wel wat montagepasta tussen gedaan bij monteren?
Ik op m’n crosser ook. Carbon pen in alu frame.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:25 schreef Z het volgende:
Ik heb een halve tube montagepasta op mijn zadelpen/in de buis gesmeerd maar die zit ook weer muurvast. Die pasta geeft geen garanties.
Ik heb dus een 10sp sram binnenblad. Werkt fantastisch. Had alleen die stronglight weg moeten mikken, of goed kijken wat ik er op schroef.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:31 schreef Tommeke het volgende:
En heb een 105 binnenblad op m’n Force crank. Loopt ook niet zo super.
Nou nee, maar nu is die schoef al rond. Dus heb er uberhaupt geen grip op.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:23 schreef Z het volgende:
Al geprobeerd met wat (echte) kruipolie? Geen WD40 maar iets als IMAL?
O ja. Wel gek dat die bout zo snel stuk is.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:36 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou nee, maar nu is die schoef al rond. Dus heb er uberhaupt geen grip op.
Heb je twee verschillende merken bladen? Dat kan wel problemen geven omdat de uitlijning niet helemaal goed is.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 13:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik heb dus een 10sp sram binnenblad. Werkt fantastisch. Had alleen die stronglight weg moeten mikken, of goed kijken wat ik er op schroef.
misschien een dun laklaagje om je pen heen?quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb je twee verschillende merken bladen? Dat kan wel problemen geven omdat de uitlijning niet helemaal goed is.
Zelf heb ik nu last van een zakkende carbon zadelpen. Bij mijn (stalen) Ritchey frame zit geen aparte zadelklem, er zitten oogjes aan het frame waar de bout doorheen loopt en zo klemt het frame de zadelpen vast. Het is alleen lastig om de pen met het goede moment vast te zetten, want het kost al een paar Nm om de framedelen 'samen te persen'. Inmiddels zit ik al op 9Nm ofzo en hij kraakt én zakt nog steeds.
Valt best mee, ik combineer rustig Campagnolo, Shimano en TA op hetzelfde crankstel.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 22:56 schreef eentwee het volgende:
[..]
Heb je twee verschillende merken bladen? Dat kan wel problemen geven omdat de uitlijning niet helemaal goed is.
Dan beter de zitbuis lakken ad binnenkant.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
misschien een dun laklaagje om je pen heen?
Gewoon rije met je kutjequote:Op zaterdag 30 juni 2018 09:29 schreef the_critic het volgende:
En heeft hier iemand wel eens de toertocht van 'omloop der zevenheuvelen' gereden? Wil volgend weekend de 75km versie samen met mevr critic gaan fietsen, maar geen idee of ze dat aankan ivm hoogteverschillen.. Maar kan geen parcours of gpx vinden
Op de site staat dit:quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:18 schreef the_critic het volgende:
Maar moet gewoon leuk dagje zijn. Ze heeft nooit meer gereden dan 55km solo en grootste klim is de pyramide haha. Uiteraard doen we rustig aan en onderweg en koffie en appeltaart stop ofzo.. Maar ken ook zelf de omgeving van Groesbeek/berg en dal niet.. Dus kan me niet inbeelden of ze dat aankan of dat het net stapje teveel is..
Vanaf Berg en Dal richting Duitsland is iig vlak tot Kleve. Daar heb je evt. een paar korte kimmen. Terug is weer vlak. Aangezien ze kuitenbijters noemen, vermoed ik dat ze over de Oude Holleweg en Ubbergseholleweg gaan. Die zijn steil, maar ook kort. Als ze dat niet aankan, rijd dan door tot de Waalbrug en vanaf daar door Nijmegen. Dat is niet steil (vals plat).quote:75 km
De start van deze afstand is gelijk aan die van de langste twee afstanden: vanuit Berg en Dal rijdt je via de mooiste wegen richting Duitsland. Na de eerste verzorgingspost maakte deze route een doorsteek waardoor je terug richting Berg en Dal rijdt. In de finale liggen er nog enkele korte kuitenbijters te wachten, maar aan de finish ligt het Village Départ met een welverdiend hapje en een drankje op je te wachten. Onderweg kom je één verzorgingspost tegen.
Garanties kan ik natuurlijk niet geven, maar in de omschrijvingen van de andere afstanden lees ik dat ze richting Kleve gaan, soms via de Ooijpolder. Dat is dan vrij vlak. Kan nog zijn dat ze via Groesbeek of zo die kant op gaan, dat is wat meer op en neer, maar nog goed te doen. Het zal alleen de stuwwal zijn waar ze echt moeite mee zal hebben.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:40 schreef the_critic het volgende:
Op finale parcours komt de toertocht niet, daar zijn wedstrijden in verschillende categorieën..
Maar merci voor uitleg dat iig veelal vlak is daar richting Duitsland... Dan moet het vast goed komen..
Inderdaad alleen de Oude holleweg, Nieuwe holleweg, Ubbergseholleweg en Beekmandalseweg zijn echt pittig en daar zullen ze er maar één, misschien twee van doen. Verder hooguit wat op en neer rondom het Reichswald, Kleve en Groesbeek.quote:Op zaterdag 30 juni 2018 10:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Garanties kan ik natuurlijk niet geven, maar in de omschrijvingen van de andere afstanden lees ik dat ze richting Kleve gaan, soms via de Ooijpolder. Dat is dan vrij vlak. Kan nog zijn dat ze via Groesbeek of zo die kant op gaan, dat is wat meer op en neer, maar nog goed te doen. Het zal alleen de stuwwal zijn waar ze echt moeite mee zal hebben.
Check ook even het profiel van deze (daarvan zijn GPS-tracks downloadbaar):
https://www.fietssport.nl/details/toertocht/id/46960
Vanuit Grave, maar ook richting Kleve, dus die zal vergelijkbare wegen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |