Zelfde type als Vic, dom lullen werken noemen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Er is ook niemand die Mike vraagt: "En wat heb je nou eigenlijk zelf vandaag gedaan?"
Vic stond wel meer zelf in het veldquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zelfde type als Vic, dom lullen werken noemen.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vic stond wel meer zelf in het veld
Dit dus.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:08 schreef Chanel5 het volgende:
Nee John, jij en Mike kunnen het niet hebben als anderen goede ideeën hebben.
En als dat zo is dan wordt het verhaal zo gedraaid dat je er ook zeggenschap over hebt hè Mike want iemand anders die een goed idee heeft kan niet hè?
De videoscheids denkt daar anders over.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:08 schreef Tengano het volgende:
[..]
Vic stond wel meer zelf in het veld
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De videoscheids denkt daar anders over.
100,- skeetquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:08 schreef Hagenesie het volgende:
@ Yaska, 6e keer dat ik naar de prijs van de bankjes vraag? Denk dat je in de war bent met iemand anders. 1e keer dat ik het vraag.
Hij wil er 100 euro voor vragen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:08 schreef Hagenesie het volgende:
@ Yaska, 6e keer dat ik naar de prijs van de bankjes vraag? Denk dat je in de war bent met iemand anders. 1e keer dat ik het vraag.
Het wordt te lang, ik zag het ook alquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:10 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Adriaan raakt zijn krullen kwijt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert hoi je bek ff
neem een Tak .. of gewoon een eik
he meid
Ik heb hem een paar keer aangehoord maar man o man.... En als iemand een goed tegenargument heeft dan begint het draaien.....quote:
Beiden nooit willen presteren op het moment dat het erom deed. studies enzoquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:12 schreef magnaal het volgende:
Gerrit: ik heb wel het gevoel, dat ik moet presteren...
Sanne: JAAAAAAA dat heb IK ook...
En Brandon.quote:
Eerst alles zeer gematigd doen qua prijs en dan ineens de sloopkogel erin gooien....quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:12 schreef Tengano het volgende:
Ik heb het even teruggezocht en die bankjes gaan 100 euro kosten
een pittig bedrag maar de bal moet wel blijven rollen immers
de bal moet blijven rollenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:12 schreef Tengano het volgende:
een pittig bedrag maar de bal moet wel blijven rollen natuurlijk
jij snapt mijn utopiaquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon wil de nieuwe
gelijk ff de regels opleggen
anders hop kogel .
ke je de kessemistufes krijgeh
en de pleuris ook
vooral als je lui en dikkig ben
die bolle leg ook al steeds te nikseh
[spoiler][ zelf bedacht , er was sl /spoiler]
Ze willen gewoon heel snel met 2-0 voor komen staanquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:14 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Eerst alles zeer gematigd doen qua prijs en dan ineens de sloopkogel erin gooien....
Het gaat ze toch te langzaam.
Meneer wil bouwen.
Is ook voor de winterstop.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze willen gewoon heel snel met 2-0 voor komen staan
Daarstraks zeiden ze nog dat het 1-1 was.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze willen gewoon heel snel met 2-0 voor komen staan
Daar mocht niet meer over gepraat worden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike dikke huigelaar, hij vergeet zelf ook dingen die hij doet of ziet.
Zolang de scheids niks ziet, is er niks aan de hand hequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
Mike dikke huigelaar, hij vergeet zelf ook dingen die hij doet of ziet.
John proleet? Dat snotjong weet niet eens wat dat betekend. Hij komt er namelijk zelf voor in aanmerking voor deze 'status'.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:15 schreef magnaal het volgende:
Gerrit over John: heel zachtjes... proleet...
En nog steeds vooruit betalen en pas eind van de dag ophalen??quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:12 schreef Tengano het volgende:
een pittig bedrag maar de bal moet wel blijven rollen natuurlijk
Are you ok?quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben de vAR dan dikke dood paard!
hij heeft duidelijk internet nodig omzich zelf is ff te zien. vooral dat item met showneuwsquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Mike probeert de mensen aan het werk te houden maar denkt dat hij aan een dood paard trekt.....
wie ben jij verdomme, met je kapsones omdat je als eerste binnenkwam![]()
![]()
Dat was niet de taak van John maar van Brandon.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
En nog steeds geen gas, water of licht geregeld door John.
Er staan inmiddels wel 40 kistjes op vooraad.
Ik weet nog hoe hoog John opgaf over Brandon in het begin, je hebt er helemaal niet aan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat was niet de taak van John maar van Brandon.
Helaas was dat geen succes.
Wel mee begonnen maar niet afgemaakt.
Net als alle andere taken van Brandon.
Gerrit vond ie ook een topperquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe hoog John opgaf over Brandon in het begin, je hebt er helemaal niet aan.
Komt nog een workshop strand opruimen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:21 schreef Tengano het volgende:
Jeffry: Als het strandje klaar is hoeft er niks meer aan te gebeuren,
Het strandje ruimt zich wss vanzelf op
Ik vind m ook raar doenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:20 schreef magnaal het volgende:
Nou heb ik verdorie weer het gevoel dat Mike onder invloed is..Dat was ook de avond voordat hij die matrassen ging bestellen, om de groep een geluksgevoel te geven...Het is niet goed met die knaap...
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Komt nog een workshop strand opruimen.![]()
5 Euro. Wel zelf je emmertje en schepje meenemen.
Hij gaat nu een kinderboek schrijven komt goed.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat was niet de taak van John maar van Brandon.
Helaas was dat geen succes.
Wel mee begonnen maar niet afgemaakt.
Net als alle andere taken van Brandon.
Die heeft wss ze reet helemaal voorgepropt toen ie naar binnengingquote:
Wat is dat mens vreselijk irritant, wetende dat ze zelf ook niks uitvreetquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dagbesteding , produkt,geldstroom
![]()
![]()
![]()
kan iemand ff de dikke Bevert een pijl in dr hol schieten
Okee thanks.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:26 schreef IkFok het volgende:
[..]
Het zelfde als mike met zijn voetbalwedstrijd
quote:
onzinnig geleuter.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:24 schreef magnaal het volgende:
Hiske heeft dezelfde cursus gedaan als Ivan, lijkt het wel...een product, of voor de samenleving. Wat beteken je voor Utopia en kritisch naar kijken..Een dagbesteding is niet alleen koken
utopia moet juist anderd zijn dan de gewone werkelijkheid.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wat is dat mens vreselijk irritant, wetende dat ze zelf ook niks uitvreet
Revolutiewerk tot en met.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:30 schreef sjampoeh het volgende:
nou..zo mooi zijn die kissies niet mafklapper
echt hoor ..linda was zurig, maar dezequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Skillls![]()
![]()
![]()
grootse zuur onhandige Zeiklul ooit, te boek te gaan
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Zjon doet het voor de groep he
.. die vuile vieze luie tering;ijers he
dat gespuis wat niks weet
besteld zonder nadenk
"Ze ""
sjon zeikt verder
Kriss gooid er nog een paar kere gapen doorheen
Bevert knaagt op een Takje
Iedereen moet er persoonlijk een invulling aan geven..En samen kun je eventueel ook iets bereiken, maar dat moeten mensen willen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:29 schreef goldback het volgende:
[..]
utopia moet juist anderd zijn dan de gewone werkelijkheid.
Christel moet niet zeuren. Hoorde vanmiddag het gesprek van haar met Hiske en Sanne. Hiske en Sanne vinden het maar niks dat Sanne daar ook slaapt. Ze willen een plekje waar ze tot rust kunnen komen. Sanne moest het zich niet persoonlijk aantrekken maar de toon was gezet. Kreeg bijna meelij met Sanne.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:30 schreef Schakeltopia het volgende:
Christel vind alles leuk, man denkt ze, ga weg ik wil rust.
Echt rijp voor de haard, of crematie van je cavia....quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:30 schreef sjampoeh het volgende:
nou..zo mooi zijn die kissies niet mafklapper
Respect moeten mensen verdienen en dat is niet gebonden aan leeftijd...Maar zeg dat maar tegen ome Sjon...quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:34 schreef Yaksa het volgende:
Jhhn weer Sanne natrappen.
Ze moet respect voor hem hebben.
Ze moet voor hem buigen omdat hij ouder is.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
smirge tyfeshond
... Sanne deed heel netjes tegen je vanmid
gatverdamme
..![]()
![]()
![]()
TRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Febo
ik weet waar sjon zn huis woond he
nou meld je aanquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
ik had er zo tussen gekund opzich. een bak ellende bij elkaar
en ze heeft een rare mening ook nogquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:38 schreef sjampoeh het volgende:
hiske struikelt over haar eigen woordenbrij
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
smirge tyfeshond
gatverdamme
..![]()
![]()
![]()
Febo
al die camera's en ik kan niet zo goed bouwen..... en met sjon in het vergietquote:
ff naar het hekquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
Als ik haar moeder was, stond ik bij het hek met dynamiet
Rustig maar.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
smirge tyfeshond
gatverdamme
..![]()
![]()
![]()
Febo
wie is JAMquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff naar het hek
roepen naar sjon
Joehoeeeeeeeeeeeeee
Hey .. Sjon
Maat ouwe Pik
ouwe ZEIKSTRAAL
JAM wrd nu door Buba gewassen en geschoren
einde dienstmededeling
dat merkte je gisteren al toen ze haar zogenaamd kalmeerdequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:39 schreef Tengano het volgende:
Hiske en Christel laten Sanne nu dus gewoon vallen
en supporten John zijn ziekelijke denkbeelden
Dit.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:39 schreef Tengano het volgende:
Hij heeft de rode kaart gekregen want hij speelde vals.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:36 schreef Tengano het volgende:
JIJ KAN NOG NIET EENS KNIKKEREN LULHANNES!
Dat hebben ze al eerder gedaan. En als moeder van twee jonge knapen, zou ze het toch moeten weten, hoe je het kan aanpakken.. Maar zij is de ergste trut daarquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:39 schreef Tengano het volgende:
Christel zou nog gaan bemiddelen zei ze,quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat merkte je gisteren al toen ze haar zogenaamd kalmeerde
bubbaquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laatste 3 ltrs van zn lieffie dr voornaam
* codetaal he
nee, maar ik vind haar toch al niks en had dus niets anders verwachtquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Christel zou nog gaan bemiddelen zei ze,
heb jij haar gehoord nu?
Nou, ik word al woedend als ik naar mijn schermpie kijken Sjon hoor orakelen.quote:
Voor in een jodenkampquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:42 schreef Hagenesie het volgende:
Sjon is een goede voor in het leger. Orders uitdelen.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
laatste 3 ltrs van zn lieffie dr voornaam
* codetaal he
ja maar dat is het nu net...ook dat kan hij niet. Alleen maar zeiken zeiken zeiken en zeiken dat anderen het niet goed doen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:42 schreef Hagenesie het volgende:
Sjon is een goede voor in het leger. Orders uitdelen.
echt he hahahaquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:44 schreef Hagenesie het volgende:
Ik hoop dat John zaterdag niets verkoopt.
Dat ze hem boycottenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:44 schreef Hagenesie het volgende:
En ze moeten allemaal maar hun hand boven Johns hoofd houden van Mikequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
ik ik ik ik
man,man,man
hoe dan
waarom krijgen die nooit tegengas ??
dat zoiets bestaat
x 78924984289...pleur op met je bankjes en kistjesquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:44 schreef Hagenesie het volgende:
Altijd leuk voor de kleinkinderenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
mooi bankie om op te zitten! kopen? echt niet heb thuis al bankie
En dat ze alleen de memoryspellen van Jessie kopen en de sieraden van Christel en de bankjes van Adriaan.quote:
JAquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dat ze alleen de memoryspellen van Jessie kopen en de sieraden van Christel en de bankjes van Adriaan.
dat zou het meest mooie zijnquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dat ze alleen de memoryspellen van Jessie kopen en de sieraden van Christel en de bankjes van Adriaan.
Nicolienquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
noem es 1 leuke vrouw uit de utopia geschiedenis
Nicoline en Armandaquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sjeffie is grappigquote:
Robin.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
alleen maar dom werken en geld verdienen + egoïsme, doe dat maar lekker thuis, ajuu !quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Iedereen moet er persoonlijk een invulling aan geven..En samen kun je eventueel ook iets bereiken, maar dat moeten mensen willen.
Uit deze gesprekken blijkt dat mensen anderen geen ruimte willen geven, omdat ze dan zelf iets te kort zouden kunnen komen...Het is puur egoïsme wat er uit naar voren komt..
Kan je nog wel leuk zijnquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
nicoline was ook een doetje helaas.
Isabella en Beauquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Christel en Hiske hebben vandaag op Sanne ingepraat om duidelijk te maken dat ze het te druk vonden worden bij de hangmatten. Dat ze in de weg lag. Ze willen een plekje om zich terug te trekken en te beppen. Nu Sanne ook d'r kist heeft neergezet zijn ze bang dat het daar een soort hangplek wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
Hiske en Christel hebben Sanne gisteren wel goed opgevangen en raad gegeven.
Helaas wilde Sanne er niets mee doen en ging toch weer door bij John.
Toen waren Christel en Hiske er toch wel weer voor haar..
Ik denk dat ze zich op dat moment enigszins verplicht voelde haar te helpen, maar het
stiekem ook wel beu zijn met haar.
Hallo.....die Sjon is niet bij te houden hoor en ik ben echt ON topic.quote:
Al het geld opgemaakt aan hout voor niet verkoopbare kissies van Johnquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik hoop dat ze straks brandnetels en slakken moeten eten, stelletje lapswanzen
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hallo.....die Sjon is niet bij te houden hoor en ik ben echt ON topic.
Sjon gaat dreigen.
Sjon gaat een eigen hok bouwuh
Voor de winter
Ge-isoleerd en al
En ik laat de andere lekker blauwbekkuh
Gaat ik echt doen hoor
Dreetjequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die we niet uitkotsenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Dreetje
knettergek
Batssie
kapot Idioot
.. wat betekend "leuk ""
Dat kan ik me wel indenken. De dames zitten daar ook niet om als oppas voor die opstandige puber te fungeren. Dan hadden ze wel thuis kunnen blijven bij de pubers op school en Christel bij haar gezin.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Christel en Hiske hebben vandaag op Sanne ingepraat om duidelijk te maken dat ze het te druk vonden worden bij de hangmatten. Dat ze in de weg lag. Ze willen een plekje om zich terug te trekken en te beppen. Nu Sanne ook d'r kist heeft neergezet zijn ze bang dat het daar een soort hangplek wordt.
A3 toch nog nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:51 schreef Tengano het volgende:
Dat geslijm van die wijven zeg, brrrr![]()
Nu Brandon weer afzeiken door John
Heeft hij iedereen gehad nu?
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef Tengano het volgende:
Hiske: bedankt voor het gezellige gesprek, was leuk, topper!
Hie krijgt ze het uit haar strot.Of zou ze het niet menen. Ken tochquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef Tengano het volgende:
Iemand met de skills van Wim Vroege en het karakter van Patjequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef pullup het volgende:
Gooi er nu dan maar een echte bouwer bij die prutser van een John. Kan die hem lekker afzeiken
patjequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Iemand met de skills van Wim Vroege en het karakter van Patje
Hiske altijd positief he bleh, maar denk dat ze het nog meent ookquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef Tengano het volgende:
met een toontje die allen Kriss begrijptquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hie krijgt ze het uit haar strot.Of zou ze het niet menen. Ken toch
En de agressiviteit van Wilcoquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geloof jij het?quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]![]()
ze hep morgen heeel veel zin in de crematie
En net zo druk als Wilco.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat ze het meent, die spoort gewoon nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hie krijgt ze het uit haar strot.Of zou ze het niet menen. Ken toch
zou wel erg zijn als ze dat verzinnenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Geloof jij het?
Zal wel febo overleg hebben
ik ben meer dan rambo pfffquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
Sjon: kijk nou, hij staat pannenkoeken te bakken
Brandon: ik doe dat wel vaker hoor
gaat niet komen iemand die wat kan gaat echt niet met dat stelletje zitten, het niveau daar is zo vreselijk naargeestig en laag.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef pullup het volgende:
Gooi er nu dan maar een echte bouwer bij die prutser van een John. Kan die hem lekker afzeiken
klopt scherpe analysequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:55 schreef Yaksa het volgende:
Mike wil iedereen ondersteunen, maar ondertussen doet hij gewoon helemaal niks.
en velen dachten dat de inwoners van Uto 1 erg warenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:55 schreef goldback het volgende:
[..]
gaat niet komen iemand die wat kan gaat echt niet met dat stelletje zitten, het niveau daar is zo vreselijk naargeestig en laag.
en stuitend dit eigenlijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en velen dachten dat de inwoners van Uto 1 erg waren
Ik vond het wel sneu worden voor haar.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel indenken. De dames zitten daar ook niet om als oppas voor die opstandige puber te fungeren. Dan hadden ze wel thuis kunnen blijven bij de pubers op school en Christel bij haar gezin.
Een lekkere rustige plek om je even terug te trekken is wel fijn, als je in een groep moet leven.
Ik zou die snater van een Sanne daar ook niet bij hoeven.
En als alles als een zonnetje loopt, daar zit helemaal niemand op te wachtenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:55 schreef goldback het volgende:
[..]
gaat niet komen iemand die wat kan gaat echt niet met dat stelletje zitten, het niveau daar is zo vreselijk naargeestig en laag.
John moet ff zeiken, maakt niet uit over wiequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
Sjon: kijk nou, hij staat pannenkoeken te bakken
Brandon: ik doe dat wel vaker hoor
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:57 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik vond het wel sneu worden voor haar.
Als groep zouden ze elkaar beter moeten steunen in plaats van zoek het zelf maar uit.
Het is een snelkookpan waar ze in zitten.
En John liep wel enorm lelijk te nakken op alles en iedereen.
Was kwestie van tijd dat iemand een weerwoord gaf en daarmee de furie van de grote Moppersmurf over zich heen kreeg.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:58 schreef Tengano het volgende:
Sanne blijft gewoon normaal doen tegen John
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga ff blokkie om wandelen, wat een ellende allemaal. see you later toppers
ja dacht het ook maar het kan blijkbaar nog veel dieper zakken, bizar gewoon.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en velen dachten dat de inwoners van Uto 1 erg waren
Je klinkt nu als Johanquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:57 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ga ff blokkie om wandelen, wat een ellende allemaal. see you later toppers
Neequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ja ze hebben het niet uitgepraat toch ?
Sjon wil niet. Ze is pas 19 he.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ja ze hebben het niet uitgepraat toch ?
Triest he, dat iemand van 56 jaar zo star blijft.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee
Sanne: Wil jij een pannekoek John
je bent toch een topperquote:
Daar moet je hem op pakkenquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Triest he, dat iemand van 56 jaar zo star blijft.
ja deels klopt het maar dit gaat te ver.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:57 schreef Tengano het volgende:
[..]
En als alles als een zonnetje loopt, daar zit helemaal niemand op te wachten
Ga je mond spoelen. Puberquote:Op donderdag 28 juni 2018 23:01 schreef Schakeltopia het volgende:
als ik heel eerlijk ben, zou ook niet met jullie in zo'n kooi durven hoor. respect voor de sjon.
so ies gewoon hequote:Op donderdag 28 juni 2018 23:00 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Triest he, dat iemand van 56 jaar zo star blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |