JAquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dat ze alleen de memoryspellen van Jessie kopen en de sieraden van Christel en de bankjes van Adriaan.
dat zou het meest mooie zijnquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef Yaksa het volgende:
[..]
En dat ze alleen de memoryspellen van Jessie kopen en de sieraden van Christel en de bankjes van Adriaan.
Nicolienquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
noem es 1 leuke vrouw uit de utopia geschiedenis
Nicoline en Armandaquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
sjeffie is grappigquote:
Robin.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
alleen maar dom werken en geld verdienen + egoïsme, doe dat maar lekker thuis, ajuu !quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:33 schreef magnaal het volgende:
[..]
Iedereen moet er persoonlijk een invulling aan geven..En samen kun je eventueel ook iets bereiken, maar dat moeten mensen willen.
Uit deze gesprekken blijkt dat mensen anderen geen ruimte willen geven, omdat ze dan zelf iets te kort zouden kunnen komen...Het is puur egoïsme wat er uit naar voren komt..
Kan je nog wel leuk zijnquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
nicoline was ook een doetje helaas.
Isabella en Beauquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Christel en Hiske hebben vandaag op Sanne ingepraat om duidelijk te maken dat ze het te druk vonden worden bij de hangmatten. Dat ze in de weg lag. Ze willen een plekje om zich terug te trekken en te beppen. Nu Sanne ook d'r kist heeft neergezet zijn ze bang dat het daar een soort hangplek wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef kaatje50 het volgende:
Hiske en Christel hebben Sanne gisteren wel goed opgevangen en raad gegeven.
Helaas wilde Sanne er niets mee doen en ging toch weer door bij John.
Toen waren Christel en Hiske er toch wel weer voor haar..
Ik denk dat ze zich op dat moment enigszins verplicht voelde haar te helpen, maar het
stiekem ook wel beu zijn met haar.
Hallo.....die Sjon is niet bij te houden hoor en ik ben echt ON topic.quote:
Al het geld opgemaakt aan hout voor niet verkoopbare kissies van Johnquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik hoop dat ze straks brandnetels en slakken moeten eten, stelletje lapswanzen
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Hallo.....die Sjon is niet bij te houden hoor en ik ben echt ON topic.
Sjon gaat dreigen.
Sjon gaat een eigen hok bouwuh
Voor de winter
Ge-isoleerd en al
En ik laat de andere lekker blauwbekkuh
Gaat ik echt doen hoor
Dreetjequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die we niet uitkotsenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Dreetje
knettergek
Batssie
kapot Idioot
.. wat betekend "leuk ""
Dat kan ik me wel indenken. De dames zitten daar ook niet om als oppas voor die opstandige puber te fungeren. Dan hadden ze wel thuis kunnen blijven bij de pubers op school en Christel bij haar gezin.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Christel en Hiske hebben vandaag op Sanne ingepraat om duidelijk te maken dat ze het te druk vonden worden bij de hangmatten. Dat ze in de weg lag. Ze willen een plekje om zich terug te trekken en te beppen. Nu Sanne ook d'r kist heeft neergezet zijn ze bang dat het daar een soort hangplek wordt.
A3 toch nog nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:51 schreef Tengano het volgende:
Dat geslijm van die wijven zeg, brrrr![]()
Nu Brandon weer afzeiken door John
Heeft hij iedereen gehad nu?
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef Tengano het volgende:
Hiske: bedankt voor het gezellige gesprek, was leuk, topper!
Hie krijgt ze het uit haar strot.Of zou ze het niet menen. Ken tochquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef Tengano het volgende:
Hiske: bedankt voor het gezellige gesprek, was leuk, topper!
Iemand met de skills van Wim Vroege en het karakter van Patjequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:52 schreef pullup het volgende:
Gooi er nu dan maar een echte bouwer bij die prutser van een John. Kan die hem lekker afzeiken
patjequote:Op donderdag 28 juni 2018 22:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Iemand met de skills van Wim Vroege en het karakter van Patje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |