En nog steeds vooruit betalen en pas eind van de dag ophalen??quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:12 schreef Tengano het volgende:
Ik heb het even teruggezocht en die bankjes gaan 100 euro kosten
een pittig bedrag maar de bal moet wel blijven rollen natuurlijk
Are you ok?quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben de vAR dan dikke dood paard!
hij heeft duidelijk internet nodig omzich zelf is ff te zien. vooral dat item met showneuwsquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:19 schreef Chanel5 het volgende:
Mike probeert de mensen aan het werk te houden maar denkt dat hij aan een dood paard trekt.....
wie ben jij verdomme, met je kapsones omdat je als eerste binnenkwam![]()
![]()
Dat was niet de taak van John maar van Brandon.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:09 schreef Yaksa het volgende:
En nog steeds geen gas, water of licht geregeld door John.
Er staan inmiddels wel 40 kistjes op vooraad.
Ik weet nog hoe hoog John opgaf over Brandon in het begin, je hebt er helemaal niet aan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat was niet de taak van John maar van Brandon.
Helaas was dat geen succes.
Wel mee begonnen maar niet afgemaakt.
Net als alle andere taken van Brandon.
Gerrit vond ie ook een topperquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe hoog John opgaf over Brandon in het begin, je hebt er helemaal niet aan.
Komt nog een workshop strand opruimen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:21 schreef Tengano het volgende:
Jeffry: Als het strandje klaar is hoeft er niks meer aan te gebeuren,
Het strandje ruimt zich wss vanzelf op
Ik vind m ook raar doenquote:Op donderdag 28 juni 2018 22:20 schreef magnaal het volgende:
Nou heb ik verdorie weer het gevoel dat Mike onder invloed is..Dat was ook de avond voordat hij die matrassen ging bestellen, om de groep een geluksgevoel te geven...Het is niet goed met die knaap...
quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Komt nog een workshop strand opruimen.![]()
5 Euro. Wel zelf je emmertje en schepje meenemen.
Hij gaat nu een kinderboek schrijven komt goed.quote:Op donderdag 28 juni 2018 22:20 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dat was niet de taak van John maar van Brandon.
Helaas was dat geen succes.
Wel mee begonnen maar niet afgemaakt.
Net als alle andere taken van Brandon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |