quote:
ik geloof er daarom ook geen reet vanquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wel een sterke sukkel als hij dat deurtje openkreeg met 75 liter water erachter.
Is fijn voor oudjes, over zo'n rand heen stappen is kut met die leeftijd.quote:
Nou ja mijn opa is ook knap sterk en die is ook begin 70.quote:
Het lijkt mij stiekem ook wel wat eigenlijk. Eens kijken hoeveel het kost.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is fijn voor oudjes, over zo'n rand heen stappen is kut met die leeftijd.
Ben jij dit samen met je opa?quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja mijn opa is ook knap sterk en die is ook begin 70.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Maar dan is hij dus te houterig om in bad te klimmen, maar wel sterk genoeg om dat deurtje met water te openen in een niet zo'n lekkere houding.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja mijn opa is ook knap sterk en die is ook begin 70.
Is ook zo. Mijn opa woont ook gewoon nog thuis en heeft een douche.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan is hij dus te houterig om in bad te klimmen, maar wel sterk genoeg om dat deurtje met water te openen in een niet zo'n lekkere houding.
En natuurlijk is de foto van TS de stockfoto van de eerste site die ik open voor de prijsquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:38 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het lijkt mij stiekem ook wel wat eigenlijk. Eens kijken hoeveel het kost.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben jij dit samen met je opa?
Nee mij ouwe en opa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Geen sjiek haarvooruitzicht.quote:
Daar zijn haar implantaten voor uitgevonden joh.quote:
Dan neem ik dikke dreads.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zijn haar implantaten voor uitgevonden joh.
Zuster zuster help me, verpleegster veeg me reet...quote:Op donderdag 28 juni 2018 20:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zin om in een rolstoel te zitten terwijl ik gewoon nog kan lopen...
Ja dat is gigantisch zwaar!quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wel een sterke sukkel als hij dat deurtje openkreeg met 75 liter water erachter.
'In levensgevaar'.quote:Op vrijdag 29 juni 2018 10:31 schreef Wrick het volgende:
beter trappen ze hem eruit die ouwe zak beetje andere mensen in levensgevaar brengen met zijn onbezonnen acties
valt wel mee hoor, als je een klein openingetje hebt gaat het steeds gemakkelijker.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:29 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
mijn opa zit al een jaar of 30 in een rolstoel, kan zijn benen een beetje gebruiken maar niet voldoende meer om over een badrand te tillen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:40 schreef LCMS het volgende:
[..]
Maar dan is hij dus te houterig om in bad te klimmen, maar wel sterk genoeg om dat deurtje met water te openen in een niet zo'n lekkere houding.
Wat wel kut is, is dat je dus moet wachten tot het hele bad leeg is voordat je er kan uitstappen. das een lange zitquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:50 schreef Kassamiep het volgende:
Dank voor dit topic trouwens. Mijn moeder woont nog semi-zelfstandig in een vrij klein flatje waar geen normaal bad in de badkamer past. Ik ontdek nu echter dat er ook zitbaden met deurtje bestaan - lijkt mij een stuk fijner voor haar dan de losse douchestoel en het losse voetenbad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |