quote:
Jij zag het ook.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne is ook heeel blij dat Jessie post heeft![]()
[ afbeelding ]
Jij ookquote:
Eeuwige roem en faamquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:05 schreef goldback het volgende:
Het lijkt mij echt vreselijk om daar te moeten zitten en voor wat uiteindelijk ?
Zo iets van, kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Brandon heeft nog helemaal geen post gehad, dat is nog schrijnender.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:09 schreef formule het volgende:
[..]
Zo iets van, kinderen die vragen, worden overgeslagen
Yep.quote:
Moe van het zwemmen.quote:
Geloof ik wel,in Appelscha zit een biologische kweker.quote:
Die bietenboer spoort niet, die denkt dat de belastingdienst morgen naar binnen springt en roept halt hier is een rekening van 25000 euro en als u niet binnen 10 min. betaald gaat u allemaal de gevangenis in. Dat krijg je van alleen maar gras vreten.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef formule het volgende:
Adriaan houd Gerrit verantwoordelijk als er een blauwe brief binnenkomt
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:38 schreef formule het volgende:
Ik snap niets van belastingopgave, ik laat het doen, krijg 117.00 terug en moet 50.00 terug betalen![]()
Schiet mij maar lek
ben jij echt een oud vrouwtje ? moet altijd zo om je lachen, droge humorquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:43 schreef formule het volgende:
[..]
Het invullen kost 60.00 euro, dus reken maar uit
Ik ben anoniemquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ben jij echt een oud vrouwtje ? moet altijd zo om je lachen, droge humor
Linda wil niet?quote:
hopelijk op naam van zwamneus Adriaan dan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef formule het volgende:
Adriaan houd Gerrit verantwoordelijk als er een blauwe brief binnenkomt
Deze was er zaterdag ook,lult je de oren van je hoofd.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is dit nou weer
mn Veren gaat rechtop staan
Da's Herman.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is dit nou weer
mn Veren gaat rechtop staan
"Snap je wat ik bedoel."quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:56 schreef Jian het volgende:
Mike praat met Sanne over de kleding en het goede doel. Hij wil het afbellen want Sanne verdient meer, wel 10 vrachtwagens met kleding en dan ................ (weet ik veel, hij lult maar wat. Het komt er op neer dat hij dat hele kleding gedoe niet ziet zitten en liever wat anders doet, maar dat zegt hij natuurlijk niet tegen Sanne)
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze was er zaterdag ook,lult je de oren van je hoofd.
griezelige stem...quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's Herman.
Komt voor ¤50,- stront brengen
Ik hoor dat niet eens meer.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik bij een ziekenhuis zou wonen...ik wordt nu al gek van al die sirenes op de stream
ik ook, hij lult net zo lang tot ie zijn zin krijgt, altijd en iedereen gaat er in meequote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
"Snap je wat ik bedoel."
Ik krijg de kriebels in negatieve zin van die vent
Die mensen verdienen hem zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
"Snap je wat ik bedoel."
Ik krijg de kriebels in negatieve zin van die vent
Ik denk steeds, ik hoop dat het niet ernstig is, nog te redden zeg maarquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik bij een ziekenhuis zou wonen...ik wordt nu al gek van al die sirenes op de stream
Wat is nou precies wat hij wil? Niks voor het goede doel.quote:
En visie.quote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:00 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk steeds, ik hoop dat het niet ernstig is, nog te redden zeg maar
Gelul hij praat het uit haar hoofd. Beetje raar best een goed idee. En de mensen kopen uit medelijden wel een geknutseld dingentjequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hij wil haar er niet vanaf praten en wil haar steunen in de groep,
Brandon en telefoon altijd leukquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brandon aan het bellen,gaat weer lekker.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:10 schreef Soury het volgende:
Een koffie apparaat een ouderwetse (niet op stroom) HUH???? Dat is geen apparaat
Aggregaat,hoofdkussens,stamper,gardes.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:12 schreef Yaksa het volgende:
Koffiezetapparaat (ouderwetse), megafoon, BBQ op gas, braadpannen, mixer/gardes/stampers, fitness spullen en ik vast nog iets niet goed gehoord.
Komt weer aardig wat meuk binnen vanavond.
Ja maar hoe hou je dat warm?quote:
Die heb ik ook.quote:
Ja zoiets dat kan op een warmhoud plaatjequote:
Ze hebben een gasstelletje.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets dat kan op een warmhoud plaatje
En zijn binnen een poep en een scheet leeg.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ze moeten van die campinglampjes op solar kopen ziet er leuk uit en kosten geen drol
De kringloop bij u Thuisquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:15 schreef formule het volgende:
[..]
Ja, de kringloop komt gewoon naar Utopia, met een vrachtwagen kunnen ze uitzoeken
En hoe houd je dat plaatje dan warmquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets dat kan op een warmhoud plaatje
En vlak voordat de vrachtwagen de poort door komt gooit de FEBO er nog wat dingen in die de kringloop niet had maar die nog bij JdM in de voorraadkelder stonden.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:15 schreef formule het volgende:
[..]
Ja, de kringloop komt gewoon naar Utopia, met een vrachtwagen kunnen ze uitzoeken
Gas wat geen drol kostquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:16 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
En hoe houd je dat plaatje dan warm
In de zomer gaan ze volgens mij wel een paar uur mee...voldoende tot je gaat slapenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:16 schreef Soury het volgende:
[..]
En zijn binnen een poep en een scheet leeg.
Ja de betere komen niet van de action. Is leuk voor evenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In de zomer gaan ze volgens mij wel een paar uur mee...voldoende tot je gaat slapen
En de betere blijven het wel de hele nacht doen
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:14 schreef Aggie46 het volgende:
Lekker hapje naast Gerrit![]()
[ afbeelding ]
Jawel hij eet geen vleesquote:
ja ? ben niet echt een koffiedrinker helaasquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:21 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Beste cafe ever!!!!lazarro Zo maken we dat in spanja standaard
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:21 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Ze stelde euthanasie voor en ze genas spontaanquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:22 schreef 5thencounter het volgende:
Is die 6e kutkip al naar huis met 'r kapotte pootje?
Super lekker maar als je honderden gasten verwacht is dit niet een optiequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:21 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Twee honden vechten om een been en de derde gaat er mee heenquote:
Ga je gang...ben al klaarquote:
GAAT AF JIJquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee honden vechten om een been en de derde gaat er mee heen
Is ook snel af te lerenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:25 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Zie je niks van aan de buitenkant
Sjon kan de pot op.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Sanne is hout aan het zagen om een kledingkast te maken.
Mag dat wel van meneer Sjon?
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Twee honden vechten om een been en de derde gaat er mee heen
Ik zat het me ook al af te vragen ...quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Lourdes II... komt Allen En Genees met één flesje VijverWonderWater á ¤12,50quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze stelde euthanasie voor en ze genas spontaan
Ik denk het nietquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:24 schreef Jemoederniet het volgende:
Och jeetjequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:27 schreef Aggie46 het volgende:
Einz zwei hoppetai
(Alles ist vorbei, maar dat is iets anders![]()
![]()
)
Doe maar lekker Sanne, je hebt geen man nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze weet niet eens hoe je een hamer vasthoudt? En nu slaat ze ook nog op haar vingers
Laat dat kind...is ze van de straatquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze weet niet eens hoe je een hamer vasthoudt? En nu slaat ze ook nog op haar vingers
Kan de beste gebeurenquote:
Gebruik een vork ipv je vingersquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Laat dat kind...is ze van de straat
[..]
Kan de beste gebeuren
Snap ikquote:
quote:
Ik denk dat hij streams kijkt, of de streamers zijn zo vriendelijk geweest om iets te meldenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:33 schreef Jian het volgende:
Mike komt nog goed weg ook met dat Leger des Heils, die vent is ziek!
Laffe hondquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:34 schreef Aggie46 het volgende:
Sanne moet het vertellen aan de groep.
Mike: hij kwam eigenlijk voor mij, maar jij moet het maar zeggen.
Misschien is dat om de kleren van het Leger des Heils in uit te stallen...quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:31 schreef Yaksa het volgende:
Maar waarom maakt Sanne een kledingkast?
Ze zou toch haar kippenhok gaan bouwen?
Echt he.quote:
sssttt we mogen het niet horenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee, wat een drama...geen Goed Doel op de Markt…. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je kan ook een kistje neerzetten voor muntjes voor blindengeleidehond ofzo. Kistjes zatquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:36 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhjee, wat een drama...geen Goed Doel op de Markt…. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mike heeft het zwaar hoog in zijn bol op één of andere manierquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:37 schreef sjampoeh het volgende:
mijn god, die maaik is echt de hele dag alleen maar slap aan het ouwehoeren![]()
IK kan hier iedereen quoten, maar we denken allemaal hetzelfde over Mike.quote:
Hij was gisteren op Shownieuws , alleen hijquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Mike heeft het zwaar hoog in zijn bol op één of andere manier
Als dat fuckin schuldgevoel van vette winsten draaien maar afgekocht wordt..snel een KiKa-Kutje regelen ofzo, of een ALS ritselen.. moet kunnen in 2 dagenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan ook een kistje neerzetten voor muntjes voor blindengeleidehond ofzo. Kistjes zat
Oh dat dusquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij was gisteren op Shownieuws , alleen hij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
Mike kan hem buitenspel zette.
Geen probleem.sterkte en beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:42 schreef Aggie46 het volgende:
Mike kan hem buitenspel zette.
Geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Telefonerenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:43 schreef chufi het volgende:
Weten we al welke capaciteiten Brendan wel heeft?
quote:
Zeker die moet blijvenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:44 schreef Soulraven het volgende:
Mike kan niet anders dan opscheppen over zichzelf. Narcistisch mannetje.
Hij lult zo veel en zo stom af en toe, dat het niet eens meer opvalt.quote:
Grappig is dat na een aantal weken doorzie je mensen pas. Ik gaf mijn collega's twee maandenquote:
Ja erg he. Hij heeft letterlijk nog niks zelf gedaan maar meneer is zoooo goed.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:48 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hij lag op een luchtbedje in het water en dacht aan geld verdienen
ik had Hiske sowieso verkeerd ingeschat, wat een tegenvallerquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig is dat na een aantal weken doorzie je mensen pas. Ik gaf mijn collega's twee maanden
Joey?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:47 schreef BirdsEyeView het volgende:
Maar even denken.....volgens mij is zo'n type als Mike nog niet eerder in Utopia geweest?
Ik begin hem nu meer als een gimmick te zien.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja erg he. Hij heeft letterlijk nog niks zelf gedaan maar meneer is zoooo goed.
Dat bedoel ik. Sterke dame maar slappe hap.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik had Hiske sowieso verkeerd ingeschat, wat een tegenvaller
met die domme achterlijke smile op dr smoel, ongemakkelijkquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
die hiske lul je ook met van alles om, valt me erg tegen
Eerst wel,later niet meer.Ik zie veel gelijkenissen.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:49 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Was die toch niet meer "bescheiden"
Mja ik vind hem juist gevaarlijk. Niemand spreekt hem tegen. Hij zet zichzelf nu in het finance team, samen met Gerrit. Hiske kan optyffen en hup, meneer is de baas daar. Wekelijks een bierfeesf.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:49 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ik begin hem nu meer als een gimmick te zien.
Tot gisteren ergernis, maar inmiddels vind ik het lachwekkend worden.
Beter, kan ik er tenminste naar luisteren
ja dat zie ik ook wel, maar Maaik is toch echt wel een graadje ergerquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerst wel,later niet meer.Ik zie veel gelijkenissen.
We gaan het zien...quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
brandon laat dit zich niet zomaar afpakken hoop ik
Ben het wat vergeten denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Eerst wel,later niet meer.Ik zie veel gelijkenissen.
gelijkenis 1quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:51 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ben het wat vergeten denk ik![]()
Vond het wel een lul
Okee,ben ik wel met je eens.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja dat zie ik ook wel, maar Maaik is toch echt wel een graadje erger
hij lult je slapquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:52 schreef BelaRoffa het volgende:
Mike is een stumpertje die probeert met moeilijke woorden een eenvoudige iets te zeggen en dan vraagt ie snap je wat ik bedoel. Nee ik niet want je zinsopbouw volg ik niet
Joey had wel humor, Mike helaas nietquote:
Ik denk eerder dat hij een beetje bang is van Gerrit en hem als vriend wil houden.quote:
Tja wat kan het voor een kwaad daar. Ze kunnen alles verliezen, ze kunnen straks in de winter er verrot bijzitten. Ze kunnen later zichzelf alleen voor de kop slaan dat ze zo mak als een schaap mee zijn gaan lopenquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mja ik vind hem juist gevaarlijk. Niemand spreekt hem tegen. Hij zet zichzelf nu in het finance team, samen met Gerrit. Hiske kan optyffen en hup, meneer is de baas daar. Wekelijks een bierfeesf.
Ik wil graag wat meer zien dan alleen weer zuipfeesten elke week.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:53 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Tja wat kan het voor een kwaad daar. Ze kunnen alles verliezen, ze kunnen straks in de winter er verrot bijzitten. Ze kunnen later zichzelf alleen voor de kop slaan dat ze zo mak als een schaap mee zijn gaan lopen
Sinds gisteravond.quote:
Dat kan ik niet anders, dan met je eens zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:54 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik wil graag wat meer zien dan alleen weer zuipfeesten elke week.
Ja de rest is niet zo boeiend. Wees blij meestal bewaren ze dat voor de uitzendingquote:
Rat, hij heeft nu haar back up nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:55 schreef sjampoeh het volgende:
mike: liefst met z'n 2en, maar hiske haakt wel een keer af
hiske is een beetje domquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:56 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Rat, hij heeft nu haar back up nodig.
En zij knikt maar ja
Ik hoop van niet .quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:50 schreef sjampoeh het volgende:
brandon laat dit zich niet zomaar afpakken hoop ik
Hiske voelt dondersgoed dat er groep één is en de latere binnenkomers wat minder respect krijgen. Best debiel maar even afwachten is op zich primaquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:56 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Rat, hij heeft nu haar back up nodig.
En zij knikt maar ja
En ook hoe, met zo'n arrogantie.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:59 schreef sjampoeh het volgende:
even een jong jochie eraf tyfen.. volwassen pik
Sanne.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:59 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ze gaan 1 voor 1 voor de biijl
Jessie heeft ie al in de pocket.
Hiske
Gerrit
En wie heb ik nog niet meegekregen?
Maar waarom zou je afwachten?quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hiske voelt dondersgoed dat er groep één is en de latere binnenkomers wat minder respect krijgen. Best debiel maar even afwachten is op zich prima
wat denk je zelf? mss moeten we hem zelf wat post sturenquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:00 schreef sjampoeh het volgende:
#teambrandon ook al is het een niksnut
kom op, show your balls
Gewoon de kat uit de boom kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:00 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Maar waarom zou je afwachten?
Op nog meer nieuwen en zo een team vormen?
Dan zijn de rollen toch aardig omgedraaidquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:59 schreef BirdsEyeView het volgende:
Ze gaan 1 voor 1 voor de biijl
Jessie heeft ie al in de pocket.
Hiske
Gerrit
En wie heb ik nog niet meegekregen?
Precies, ik vind het maar onzin. Word heel makkelijk geroepen daar.quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:00 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Maar waarom zou je afwachten?
Op nog meer nieuwen en zo een team vormen?
quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:04 schreef BirdsEyeView het volgende:
Brandon heeft volgens mij haarfijn door waar het om draait
quote:Op donderdag 28 juni 2018 17:00 schreef sjampoeh het volgende:
#teambrandon ook al is het een niksnut
kom op, show your balls
Ja maar Jessie en Sanne drukken wel snel een tempel en dat valt daar niet in goede aarde. Laat ik het anders zeggen. De mannen maken wel de dienst uit daar. Die dames daar zijn nogal week. Ik denk dat Hiske meer naar de vrouwen trektquote:Op donderdag 28 juni 2018 17:03 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Hmmm, dan ben je wel al in een bepaalde positie gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |