quote:
Jij zag het ook.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne is ook heeel blij dat Jessie post heeft![]()
[ afbeelding ]
Jij ookquote:
Eeuwige roem en faamquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:05 schreef goldback het volgende:
Het lijkt mij echt vreselijk om daar te moeten zitten en voor wat uiteindelijk ?
Zo iets van, kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Brandon heeft nog helemaal geen post gehad, dat is nog schrijnender.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:09 schreef formule het volgende:
[..]
Zo iets van, kinderen die vragen, worden overgeslagen
Yep.quote:
Moe van het zwemmen.quote:
Geloof ik wel,in Appelscha zit een biologische kweker.quote:
Die bietenboer spoort niet, die denkt dat de belastingdienst morgen naar binnen springt en roept halt hier is een rekening van 25000 euro en als u niet binnen 10 min. betaald gaat u allemaal de gevangenis in. Dat krijg je van alleen maar gras vreten.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef formule het volgende:
Adriaan houd Gerrit verantwoordelijk als er een blauwe brief binnenkomt
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:38 schreef formule het volgende:
Ik snap niets van belastingopgave, ik laat het doen, krijg 117.00 terug en moet 50.00 terug betalen![]()
Schiet mij maar lek
ben jij echt een oud vrouwtje ? moet altijd zo om je lachen, droge humorquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:43 schreef formule het volgende:
[..]
Het invullen kost 60.00 euro, dus reken maar uit
Ik ben anoniemquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ben jij echt een oud vrouwtje ? moet altijd zo om je lachen, droge humor
Linda wil niet?quote:
hopelijk op naam van zwamneus Adriaan dan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef formule het volgende:
Adriaan houd Gerrit verantwoordelijk als er een blauwe brief binnenkomt
Deze was er zaterdag ook,lult je de oren van je hoofd.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is dit nou weer
mn Veren gaat rechtop staan
Da's Herman.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat is dit nou weer
mn Veren gaat rechtop staan
"Snap je wat ik bedoel."quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:56 schreef Jian het volgende:
Mike praat met Sanne over de kleding en het goede doel. Hij wil het afbellen want Sanne verdient meer, wel 10 vrachtwagens met kleding en dan ................ (weet ik veel, hij lult maar wat. Het komt er op neer dat hij dat hele kleding gedoe niet ziet zitten en liever wat anders doet, maar dat zegt hij natuurlijk niet tegen Sanne)
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Deze was er zaterdag ook,lult je de oren van je hoofd.
griezelige stem...quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:55 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Da's Herman.
Komt voor ¤50,- stront brengen
Ik hoor dat niet eens meer.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik bij een ziekenhuis zou wonen...ik wordt nu al gek van al die sirenes op de stream
ik ook, hij lult net zo lang tot ie zijn zin krijgt, altijd en iedereen gaat er in meequote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
"Snap je wat ik bedoel."
Ik krijg de kriebels in negatieve zin van die vent
Die mensen verdienen hem zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
"Snap je wat ik bedoel."
Ik krijg de kriebels in negatieve zin van die vent
Ik denk steeds, ik hoop dat het niet ernstig is, nog te redden zeg maarquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zou echt gek worden als ik bij een ziekenhuis zou wonen...ik wordt nu al gek van al die sirenes op de stream
Wat is nou precies wat hij wil? Niks voor het goede doel.quote:
En visie.quote:
Ja dat ookquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:00 schreef formule het volgende:
[..]
Ik denk steeds, ik hoop dat het niet ernstig is, nog te redden zeg maar
Gelul hij praat het uit haar hoofd. Beetje raar best een goed idee. En de mensen kopen uit medelijden wel een geknutseld dingentjequote:Op donderdag 28 juni 2018 16:04 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hij wil haar er niet vanaf praten en wil haar steunen in de groep,
Brandon en telefoon altijd leukquote:Op donderdag 28 juni 2018 16:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
Brandon aan het bellen,gaat weer lekker.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:10 schreef Soury het volgende:
Een koffie apparaat een ouderwetse (niet op stroom) HUH???? Dat is geen apparaat
Aggregaat,hoofdkussens,stamper,gardes.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:12 schreef Yaksa het volgende:
Koffiezetapparaat (ouderwetse), megafoon, BBQ op gas, braadpannen, mixer/gardes/stampers, fitness spullen en ik vast nog iets niet goed gehoord.
Komt weer aardig wat meuk binnen vanavond.
Ja maar hoe hou je dat warm?quote:
Die heb ik ook.quote:
Ja zoiets dat kan op een warmhoud plaatjequote:
Ze hebben een gasstelletje.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zoiets dat kan op een warmhoud plaatje
En zijn binnen een poep en een scheet leeg.quote:Op donderdag 28 juni 2018 16:15 schreef HiDiHo het volgende:
Ze moeten van die campinglampjes op solar kopen ziet er leuk uit en kosten geen drol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |