quote:
Jij zag het ook.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:02 schreef Amphorapotje het volgende:
Sanne is ook heeel blij dat Jessie post heeft![]()
[ afbeelding ]
Jij ookquote:
Eeuwige roem en faamquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:05 schreef goldback het volgende:
Het lijkt mij echt vreselijk om daar te moeten zitten en voor wat uiteindelijk ?
Zo iets van, kinderen die vragen, worden overgeslagenquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Brandon heeft nog helemaal geen post gehad, dat is nog schrijnender.
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:09 schreef formule het volgende:
[..]
Zo iets van, kinderen die vragen, worden overgeslagen
Yep.quote:
Moe van het zwemmen.quote:
Geloof ik wel,in Appelscha zit een biologische kweker.quote:
Die bietenboer spoort niet, die denkt dat de belastingdienst morgen naar binnen springt en roept halt hier is een rekening van 25000 euro en als u niet binnen 10 min. betaald gaat u allemaal de gevangenis in. Dat krijg je van alleen maar gras vreten.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef formule het volgende:
Adriaan houd Gerrit verantwoordelijk als er een blauwe brief binnenkomt
quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:38 schreef formule het volgende:
Ik snap niets van belastingopgave, ik laat het doen, krijg 117.00 terug en moet 50.00 terug betalen![]()
Schiet mij maar lek
ben jij echt een oud vrouwtje ? moet altijd zo om je lachen, droge humorquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:43 schreef formule het volgende:
[..]
Het invullen kost 60.00 euro, dus reken maar uit
Ik ben anoniemquote:Op donderdag 28 juni 2018 15:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ben jij echt een oud vrouwtje ? moet altijd zo om je lachen, droge humor
Linda wil niet?quote:
hopelijk op naam van zwamneus Adriaan dan.quote:Op donderdag 28 juni 2018 15:29 schreef formule het volgende:
Adriaan houd Gerrit verantwoordelijk als er een blauwe brief binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |